خرید قسطی ps4 slim

تاریخ انتشار:
1403/2/21 09:00:45

کنسول بازی پلی اسیتشن 4 در دو مدل اسلیم و پرو روانه بازار شده است. برای خرید قسطی ps4 slim به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی ps4 slim


بررسی مشخصات فنی کنسول بازی ps4 slim

اگرچه بیش از 5 سال از عرضه رسمی کنسول بازی سرگرمی ps4 slim به بازار‌های جهانی گذشته است، ولی این محصول همچنان به عنوان یکی از قدرتمند‌ترین کنسول‌های بازی در جهان شناخته می‌شود و این ویژگی باعث شده است تا علاقه‌مندان بسیاری برای خرید قسطی ps4 slim اقدام نمایند. 

پردازنده اصلی این کنسول قدرتمند از نوع AMD Jaguar می‌باشد و قدرت پردازش آن در حدود 1.6 گیگاهرتز عنوان شده است که برای اجرای تمامی بازی‌های ارائه شده برای پلی استیشن 4 کافی است. پردازنده گرافیکی ps4 slim نیز توسط کمپانی AMD طراحی شده است و فرکانس آن برابر با 800 مگاهرتز می‌باشد و قدرت این پردازنده گرافیکی در حدود 1.84 ترافلاپس عنوان شده است. 

همچنین، این کنسول بازی سرگرمی دارای 8 گیگابایت رم اختصاصی از نوع GDDR5 است و در مدل‌های 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی به بازار‌های جهانی و بازار داخلی ایران عرضه شده است و تاکنون افراد بسیاری برای خرید اقساطی ps4 slim به منظور بهره‌مندی از این ویژگی‌های سخت افزاری اقدام نموده‌اند. 

لازم به ذکر است که درایو نوری این کنسول بازی قابلیت پخش DVD و Blu-Ray را دارا می‌باشد و این محصول قدرتمند از شبکه بی سیم، بلوتوث ورژن 4، کابل شبکه و درگاه‌ HDMI پشتیبانی می‌کند و دارای 2 درگاه USB برای اتصال ادوات مختلف می‌باشد. 

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که خروجی تصویر ps4 slim همچون سایر مدل‌های این کنسول از نوع 1080p است و این کنسول بازی دارای خروجی صدای اپتیکال می‌باشد و این ویژگی میزان فروش قسطی پلی استیشن 4 در بازار‌های جهانی را به طرز چشمگیری افزایش داده است و به همین دلیل است که خرید اقساطی کنسول بازی ps4 slim اقدام هوشمندانه‌ای برای گیمر‌ها تلقی می‌شود. پلی استیشن 4 اسلیم یکی از قدرتمند‌ترین کنسول‌های بازی سرگرمی در جهان است. 

اصلی‌ترین امکانات و ویژگی‌های ps4 slim کدامند؟

پلی استیشن 4 اسلیم به عنوان یکی از بهترین کنسول‌های بازی سرگرمی دارای امکانات و ویژگی‌های بی نظیری همچون: قابلیت اتصال به هدست واقعیت مجازی، پشتیبانی از تکنولوژی HDR، جک اختصاصی برای اتصال هدفون و خروجی آنالوگ برای تصویر است و این محصول منحصر به فرد و زیبا قابلیت اتصال به هارد اکسترنال برای مدیریت فضای داخلی را دارا می‌باشد.

 از طرفی، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پلی استیشن 4 نسبت به مدل قبلی خود بسیار زیبا‌تر و تاثیرگذار‌تر ساخته شده است و طراحی ظاهری آن قطعاً نظر مساعد شما را جلب خواهد کرد و در واقع، زیبایی این محصول یکی از اصلی‌ترین دلایل علاقه‌مند بودن گیمر‌ها برای خرید قسطی ps4 slim عنوان می‌شود. این محصول در مدل‌های 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی به بازار‌های جهانی عرضه شده است. 

پلی استیشن 4 اسلیم به همراه چه اقلامی به خریداران عرضه می‌شود؟

کمپانی سونی این محصول را به همراه پکیج کاملی از امکانات به خریداران عرضه می‌کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به امکانات و تجهیزات متنوعی همچون: 1 عدد دسته بی سیم از نوع Dual Shock 4، کابل برق، کابل HDMI، هدست مونو برای چت کردن در هنگام بازی و کابل USB اشاره کرد.

عنوان کردن این مورد خالی از لطف نیست که می‌توان اقلام اضافی دیگری را به همراه این کنسول سفارش داد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون: 1 دسته اضافی، دوربین پلی استیشن، هدست پلی استیشن، استند برای قرارگیری عمودی این کنسول، هدست واقعیت مجازی، ریموت کنترل و استند برای شارژ کردن دسته‌ها اشاره کرد. قسطی کلاب بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید اقساطی ps4 slim می‌باشد. 

از کجا برای خرید قسطی ps4 slim اقدام کنیم؟

قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور از چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی پلی استیشن 4 و سایر کنسول‌های بازی سرگرمی برخوردار است و بی تردید بهترین انتخاب برای خرید اقساطی ps4 slim محسوب می‌شود.

این مجموعه قدیمی و موفق تمامی محصولات و کالاهای دیجیتال خود را با نازل‌ترین قیمت و بهترین شرایط به فروش می‌رساند و این عامل باعث شده است تا علاقه‌مندان بسیاری برای خرید اقساطی کنسول بازی از قسطی کلاب اقدام نمایند و از مزایای همکاری با یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران بهره‌مند شوند. 

بنابراین، شما نیز می‌توانید همین امروز برای خرید قسطی ps4 slim و یا هر کنسول بازی دیگری از قسطی کلاب اقدام نمایید و از مزایای عنوان شده بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی PS5

فروش قسطی PS5
جدیدترین کنسول بازی کمپانی سونی PS5 می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی PD5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب ...

خرید قسطی دوربین دیجیتال کانن

خرید قسطی دوربین دیجیتال کانن
دوربین‌ها جز ابزارهای دوست داشتنی و همیشگی عکاسان می‌باشند و بسیار کاربردی طراحی شده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی دوربین ...