خرید اقساطی موبایل poco x3

تاریخ انتشار:
1403/2/28 12:18:48

یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی بی‌شک مدل پوکو ایکس تری است. برای خرید اقساطی موبایل poco x3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل poco x3


آشنایی و شناخت گوشی poco x3

اگر شما از آن دسته از افراد علاقه‌مند به دنیای علم و تکنولوژی هستید حتما تا به حال نام شرکت شیائومی را شنیده‌اید. این شرکت در تولید انواع محصولات و کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی دیگر از محصولات و کالای دیجیتالی که این شرکت تولید می‌کند گوشی‌های هوشمند است. یکی از این گوشی‌ها گوشی poco x3 است. اگر بخواهیم این گوشی را توصیف کنیم، می‌توانیم بگوییم که این گوشی یکی از بهترین و فوق العاده ترین گوشی‌های میان رده شرکت شیائومی حساب می‌آید.

البته ناگفته نماند این کالای دیجیتال طرفداران بسیار زیادی در کل جهان پیدا کرده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی موبایل poco x3 از فروشگاه‌هایی که فروش قسطی کالای دیجیتال انجام می‌دهند را به صورت خرید اقساطی خریداری نمایید.

صفحه نمایش و نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD است که می‌توان گفت یکی از صفحه نمایش‌های بسیار قوی و عالی است. این صفحه نمایش اغلب در گوشی‌های میان رده رو به بالا استفاده می‌شود کیفیت تصویر بسیار عالی دارد و در نمایش دادن رنگ سفید بسیار دقیق و کامل است.

یکی از نکاتی که می‌توان در رابطه با صفحه نمایش این کالای دیجیتال گفت این است که این گوشی از فناوری نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. 

این فناوری باعث می‌شود که در هنگام اجرای بازی‌های پرتحرک صفحه نمایش که کیفیت تصویر خود را حفظ کند و افت کیفیت نداشته باشد. اگر شما می‌خواهید اقدام به خرید اقساطی موبایل poco x3 کنید باید به شما گفت که شما می‌توانید این گوشی را در سه رنگ آبی، مشکی و برنزی به صورت خرید اقساطی خریداری نمایید. از فروشگاه‌هایی که این گوشی را به صورت نقد و قسطی به فروش می‌رسانند خریداری کنید. 

مشخصات فنی و خصوصیات گوشی poco x3

یکی از نکات مثبت این کالای دیجیتال این است که در برابر ورود آب و گرد و غبار مقاوم است. همین دلیل باعث می‌شود در بین طرفداران شیائومی بسیار محبوب شود. پردازنده و یا همان سخت افزار این گوشی توسط شرکت اسنپدراگون ساخته شده است. مدل سخت افزار و پردازنده این گوشی از نوع Snapdragon 732G است. این پردازنده، پردازنده‌ای نسبتا میان رده است. که می‌تواند در بازی‌ها و کارهای سنگینی مانند اجرای بازی کال آف دیوتی موبایل با کیفیت نسبتا بالا موفق بیرون بیاید.

این گوشی در حافظه‌های مختلفی به بازار عرضه شده است. این حافظه‌ها عبارتند از: 64 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم. شما می‌توانید در هنگام خرید قسطی موبایل poco x3 هر کدام از این حافظه‌ها را که مورد نیاز شما هستند را انتخاب کنید و بعد اقدام به خرید اقساطی این کالای دیجیتال کنید. دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز 64 مگاپیکسلی واید است. این دوربین به شما کیفیت تصویر بسیار عالی و بالایی ارائه می‌کند. شما می‌توانید از این لنز برای عکاسی‌های حرفه‌ای استفاده نمایید.

اما لنز اولترا واید این کالای دیجیتال، کیفیتی 13 مگاپیکسلی دارد که یک کیفیت قابل قبول برای یک گوشی میان رده مانند این گوشی است. دوربین فیلمبرداری این گوشی توانایی فیلم برداری با کیفیت 4k و نرخ تازه سازی تصویر 30 فریم بر ثانیه را دارد که کیفیت بسیار عالی برای این گوشی می‌باشد. 

خرید اقساطی کالای دیجیتال گوشی poco x3

یکی از فروشگاه‌ها و سایت‌هایی که شما می‌وانید از طریق آن اقدام به خرید اقساطی موبایل poco x3 کنید سایت قسطی کلاب است. این سایت در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال و دیگر کالاها فعالیت می‌کند. شما می‌توانید از طریق این سایت کالای دیجیتال مورد نیاز خود را به صورت خرید اقساطی تهیه کنید. این سایت برای اینکه مشتریان خود را در رفاه کامل قرار بدهد طرح‌هایی را برای فروش قسطی کالای دیجیتال، و دیگر کالاهای خود قرار داده است. یکی از این طرح‌ها طرح خرید اقساطی از طریق بایچک است در ادامه مزایای استفاده از این طرح را برای شما به صورت لیست آورده‌ایم.

یکی از نکات مثبت این طرح این است که شما می‌توانید از سه روش اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کنید: چک، سفته، گواهی کسر از حقوق.
یکی از نکاتی که شما باید در هنگام استفاده از طرح بایچک به آن دقت، و آن را رعایت کنید این است که میزان دریافت اعتبار این طرح از دو میلیون تومان تا 150 میلیون تومان است. برای خرید قسطی موبایل poco x3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.
یکی از نکاتی که شما باید به آن توجه کنید این است که شما در صورتی اعتبار مورد نیاز خود را دریافت می‌کنید که یک سوم مبلغ را بپردازید و بعد اعتبار را دریافت کنید.
شما می‌توانید در این طرح اقساط را به صورت 24 ماهه و یا همان دو ساله پرداخت کنید. البته ناگفته نماند که این شرایط فقط برای مبالغ بالای 6 میلیون تومان است.
شما می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل poco x3 از سایت قسطی کلاب استفاده کنید. البته ناگفته نماند که سایت قسطی کلاب طرح‌های بسیار گسترده‌ای  برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طرح‌های دیگر این سایت هم استفاده نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی s21 fe با چک

خرید قسطي گوشی s21 fe با چک
یکی از برترین گوشی‌های میان رده و قیمت مناسب سامسونگ مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی s21 fe با چک به بخش موبایل در دسته...

فروش قسطي لپ تاپ ایسوس

فروش قسطي لپ تاپ ایسوس
برند ایسوس یکی از پرفروش‌ترین کمپانی‌های دنیا است که طراحی و تولید محصولات دیجیتالی می‌پردازد. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به ...