خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 13:55:45

گوشی جذاب a51 در سال 2020 جز پرفروش‌ترین موبایل‌های سامسونگ بود که حتی در سال جدید نیز این تمایل به خرید وجود دارد. برای خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

 خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ


اهمیت خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ

گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین وسایل در زندگی همه ما به شمار می‌روند. بخش زیادی از ارتباطات، فعالیت‌های بانکی و کاری به کمک این گوشی‌های هوشمند صورت می‌گیرد. گوشی‌های موبایل با برندهای متنوعی در بازار موجود هستند.

سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی هوشمند در ایران محسوب می‌شود. گوشی‌های سامسونگ با سری‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند. یکی از مدل‌های پرطرفدار گوشی‌های سامسونگ، گوشی A51 است. با توجه به قیمت بالای این مدل، خرید قسطی گوشی A51 سامسونگ می‌تواند فشار مالی کمتری را به خریدار وارد نماید. 

فروش قسطی موبایل سامسونگ می‌تواند به سود خریدار و فروشنده باشد، زیرا در گذشته بیشتر خرید و فروش‌های موبایل به صورت نقدی صورت می‌گرفت اما با فراهم شدن بستر خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ هر کس می‌تواند با توجه به توانایی مالی که دارد، به صورت ماهیانه هزینه گوشی خود را پرداخت نماید.

روش‌های خرید قسطی نیز به صورت های مختلفی طراحی شده تا هر کس با توجه به بودجه، شرایط مالی و کاری خود، هر کدام از این روش‌ها را انتخاب نماید. در ادامه به شرح کامل تری از انواع خرید قسطی گوشی A51 سامسونگ پرداخته خواهد شد. 

معرفی مشخصات گوشی A51 سامسونگ

این مدل در دسامبر سال 2019 به بازار معرفی شده است. از مزایای مهم گوشی A51 سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- صفحه نمایش بزرگ

2- قیمت مناسب نسبت به امکانات موجود در گوشی

3- طول عمر بالای باتری

4- دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی

5- تک سیم کارت و دو سیم کارت

6- نمایشگر لمسی خازنی

7- دارای CPU هشت هسته‌ای

8- باتری از جنس لیتیوم پلیمری بوده و دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی 

9- تنوع رنگ: دارای رنگ‌های نقره‌ای، سفید، مشکی، صورتی و آبی

10- سرعت شارژ زیاد

11- حافظه داخلی: در چهار حالت مختلف موجود است که شامل موارد زیر می‌گردد:

الف) 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم

ب) 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم

ج) 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم

د) 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم

12- مشخصات دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل 

شرایط خرید اقساطی گوشی A51 سامسونگ

شما برای خرید یک گوشی A51 می‌توانید از دو طریق عمل کنید. در مرحله اول اگر از نظر مالی مشکلی ندارید، می‌توانید آن را به صورت نقدی خریداری کنید. اما امروزه با توجه به افزایش زیاد قیمت‌های گوشی موبایل و مشکلات اقتصادی، اغلب افراد تمایل به خرید قسطی گوشی A51 دارند. خرید اقساطی گوشی سامسونگ این امکان را فراهم کرده است تا هر کس بتواند به راحتی گوشی مورد علاقه خود را خریداری نماید. 

اما روش‌های خرید قسطی نیز گسترده‌تر از گذشته شده است و اغلب خریداران تمایل به خرید آنلاین گوشی مورد نیاز خود دارند. از این رو سایت قسطی کلاب شرایطی را فراهم آورده است تا مشتریان عزیز بتوانند به صورت آنلاین گوشی خود را به روش قسطی خریداری نمایند. 

خرید قسطی گوشی A51 سامسونگ در سایت قسطی کلاب به سه شکل صورت می‌گیرد. این روش‌ها همگی بر پایه واگذاری وام بوده اما شرایط هر کدام متفاوت است و هر کس می‌تواند با توجه به موقعیت کاری و مالی خود هر کدام از این وام‌ها را دریافت نماید. وام‌هایی که سایت قسطی کلاب به مشتریان عرضه می‌کند شامل موارد زیر می‌شود:

الف) وام از لیزینگ صنعت و معدن

ب) وام از بای چک

ج)  وام از لیزینگ پارسیان

برای این که کسب اطلاعات بیشتر از شرایط دریافت این وام‌ها و سقف پرداخت آن، می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت کامل و دقیق دریافت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش موبایل اپل قسطی

فروش موبایل اپل قسطی
قسطی کلاب با فروش موبایل اپل قسطی شرایط را فراهم نموده است که همه ی افراد با هر سطح و توانایی مالی می توانند به راحتی صاحب یکی از بهترین و محبوب...

فروش ساعت هوشمند شیائومی قسطی

فروش ساعت هوشمند شیائومی قسطی
ساعت های هوشمند شیائومی مانند سایر محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند نیاز های یک کاربر را رفع کند. برای خرید قسطی...