خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5

تاریخ انتشار:
1403/2/10 00:31:22

یکی از بهترین کنسو‌های بازی در دنیا مدل PS5 می‌باشد. برای خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5


پلی استیشن 5 محصول قدرتمند شرکت سونی

علاقه مندان به دنیای بازی و سرگرمی همچنین علم و تکنولوژی، حتما تا به حال اسم شرکت سونی را شنیده و با محصولات آن در زمینه بازی و سرگرمی آشنا هستند. این شرکت در زمینه فروش و توسعه کالای دیجیتال مختلف در بازارهای جهانی فعالیت می‌کند. شرکت سونی در زمینه تولید بازی و سرگرمی دیجیتال یکی از قدرتمندترین شرکت‌های فعال جهان می‌باشد. یکی از کالاهایی که باعث محبوبیت این شرکت در میان گیمرها شده، پلی استیشن 5 است. در ادامه به  خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 خواهیم پرداخت.

پلی استیشن 5 پنجمین کنسول بازی ویدیویی از سری پلی استیشن است. شرکت سونی پلی استیشن 5 را نسبت به نسل‌های قبلی خود مانند پلی‌استیشن 4 توسعه و گسترش زیادی داده است. پلی استیشن 5 در نسل نهم با رقیب سرسخت خود یعنی همان ایکس باکس سری ایکس، و سری s رقابت می کند. تاریخ انتشار پلی استیشن 5 در جهان 19 نوامبر سال 2020 میلادی می‌باشد. البته ناگفته نماند که پلی استیشن 5 در برخی از کشورهای خاص مانند آمریکای شمالی و سنگاپور در 12 نوامبر 2020 به بازار عرضه شد. 

مشخصات ظاهری و پردازنده

اگر بخواهیم به مشخصات ظاهری پلی استیشن 5 بپردازیم باید بگوییم که این دستگاه با وزن چهار و نیم کیلوگرم، وزن بسیار مناسبی نسبت به سری ایکس، در ایکس باکس دارد. جالب است بدانید که پلی استیشن 5 فقط با رنگ سفید به بازار عرضه شده و مانند نسل قبلی خود یعنی پلی استیشن 4 دارای رنگ‌های مختلفی مانند مشکی و طلایی نیست.

یکی از دلایلی که باعث شد پلی استیشن 5 در دل بسیاری از گیمرها جا باز کند پردازنده فوق قدرتمند آن است. پردازنده اصلی پلی استیشن 5 یک پردازنده هشت هسته‌ای z2 می باشد. فرکانس پردازش این پردازنده سه و نیم گیگاهرتز است که این فرکانس متغیر است. در پردازنده گرافیکی این دستگاه ما شاهد قدرت پردازشی بسیار بالا با 10.28 ترافلاپس هستیم. همچنین پردازنده گرافیکی این دستگاه دارای 36 هسته محاسباتی با فرکانس پردازشی 2.33 گیگاهرتز است. 

کنترل راحت

این پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمند از معماری و فناوری RDNA2 نیز پشتیبانی می‌کند. حافظه این دستگاه 16 گیگابایت از نوع DDR6 است. به همین دلیل این دستگاه دارای سرعت بسیار بالایی در اجرای بازی‌های سنگین است. Driver نوری این دستگاه از نوع بلوری، با کیفیت اولترا اچ دی و یا همان 4k است. به همین دلیل این دستگاه توانایی خروجی تصویر با کیفیت 4k و 8k را دارد.

در بخش پورت‌ها و اتصالات ما شاهد همان پورت‌های موجود در نسل قبلی پلی استیشن 5 هستیم. این دستگاه دارای بلوتوث، درگاه شبکه و همچنین یک درگاه HDMI است. همچنین این دستگاه از هارد اکسترنال usb برای انتقال بازی به SSD پشتیبانی می‌کند. .اگر بخواهیم به یکی از نکات منفی پلی استیشن 5 اشاره کنیم باید بگوییم که این دستگاه توانایی اجرای بازی از طریق هارد اکسترنال را ندارد. 

اقلام موجود در جعبه پلی استیشن 5

دسته مخصوص بازی پلی استیشن5
کابل HDMI
کابل برق و استند

در واقع محتویات داخل جعبه پلی استیشن 5 با نسل قبلی خود تفاوت خاصی ندارد.

خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب

اگر شما علاقه مند به خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 هستید، می توانید آن را از شرکت‌هایی که اقدام به فروش قسطی و نقد کالای دیجیتال می‌نمایند خریداری کنید. یکی از این شرکت‌ها قسطی کلاب است که برای راحتی مشتریان خود طرح‌های متنوع فروش قسطی را ارائه داده است که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت.

-پارسیان
-پایا
-بای چک

طرح سازمانی گروهی و دیگر طرح‌هایی که با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید از آنها و شرایط فروش قسطی کالا اطلاعات کامل بدست آورید.

طرح پارسیان

طرح خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 با لیزینگ ‌پارسیان شما می‌توانید تا سقف 30 میلیون تومان کالا را به صورت اقساطی خریداری کنید. برای خرید قسطی پلی استیشن 5 در این طرح، باید یک سری از مدارک شخصی شامل کد ملی، کد پستی محل زندگی خود را به صورت دقیق در سایت قسطی کلاب ثبت نمایید. در این طرح همه مردم ایران از تمامی استان‌ها می‌توانند استفاده نمایند. سن متقاضیان این طرح برای خرید قسطی پلی استیشن 5 نباید بالای 65 سال باشد. سقف اقساط خرید اقساطی این طرح 24 ماه هر دو یا هر سه ماه یکبار یک چک بنفش ارائه دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4
خرید بازی ps4 موضوعی است که در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد. در سال های اخیر در سراسر دنیا استقبال ویژه ای از کنسول های بازی شده است. ابزار ...

خرید اقساطی ایکس باکس

خرید اقساطی ایکس باکس
کنسول بازی جدید مایکروسافت بسیار پر طرفدار است و بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس به بخش...