لپتاپ اچ پی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 23:07:52

در شرایط اقتصادی امروز خرید لپتاپ ها به خصوص از یک برند معتبر مانند اچ پی برای اغلب مردم سخت است. از این رو قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال خود امکان خرید قسطی انواع لپتاپ اچ پی را فراهم کرده است.

لپتاپ اچ پی اقساطی

معرفی انواع سری های لپتاپ اچ پی

از آن جایی که لپتاپ ها همواره یک کالای گران قیمت به حساب می آمدند، تصمیم در رابطه با این که کدام لپتاپ مناسب نیاز ماست و گزینه بهتری است، همیشه سخت بوده است. یکی از بهترین لپتاپ های موجود در بازار لپتاپ اچ پی است که در زیر انواع آن معرفی شده است. قسطی کلاب نیز این کالا را به صورت قسطی به فروش می رساند تا در این شرایط اقتصادی پیش آمده کمک حال کاربران خود باشد.

لپتاپ اچ پی قسطی سری اسپیکتر

این سری از لپتاپ اقساطی اچ پی را می توان به عنوان بهترین لپتاپ اچ پی نام برد. این سری از لپتاپ های قسطی با بدنه فلزی و طراحی ظاهری و سخت افزاری منحصر به فردی که د ارند به راحتی می توانند نظر کاربران مختلف را به سوی خود جلب کنند.

پردازنده core i7، رم ۱۶ گیگابایتی، و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت تا دو ترابایتی موجود در این سری لپتاپ های اقساطی، این محصول را به لپتاپی قدرتمند تبدیل کرده است.

لپتاپ اچ پی قسطی سری اومن

این لپتاپ های اچ پی که برای گیمینگ تولید شده اند، با قدرت پردازشی بسیار بالایی که دارند می توانند انواع بازی های مختلف را در مدت کوتاهی پردازش کنند و موجب شوند که گیمر های حرفه ای از بازی کردن نهایت لذت را ببرند. این سری از لپتاپ اچ پی قسطی حدود دو کیلوگرم وزن دارند.

لپتاپ اچ پی قسطی سری پاویلیون

این سری از لپتاپ اقساطی اچ پی که به  دلیل قدرت بالایی که در پردازش نرم افزار ها دارند، بیشتر برای دانشجوبان مناسب هستند. تنوع رنگی این سری از لپتاپ ها نیز بالا است و در پنج رنگ مختلف تولید می شود. پردازنده core i7 و کارت گرافیک GeForce GTX 950M تعبیه شده دراین محصول نشان دهنده کیفیت بالای آن است.

لپتاپ های اچ پی اقساطی سری پاویلیون با اینکه قابلیت های بسیار خوبی را ارائه می دهند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند اما قیمت ان ها بسیار مناسب است و د انشجویان می توانند به راحتی ان را به صورت نقدی و یا در صورت تمایل به صورت قسطی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب خریداری کنند.

لپتاپ  اچ پی قسطی سری پروبوک

این سری لپ تاپ ها که در عین ارائه کیفیت و قابلیت های بالا از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند، در اندازه حدود ۱۵ اینچی تولید می شوند. این سری از لپتاپاقساطی اچ پی رنج مختلفی از قیمت ها را شامل می شود و قدرت پردازشی بالایی را ارائه می دهد.

لپتاپ قسطی اچ پی سری انوی

این سری از لپتاپ های اچ پی برای کسانی مناسب هستند که می خواهند کارهای روزمره خود را انجام دهند؛ به عبارت دیگر کاربرانی که استفاده حرفه ای زیادی از لپتاپ ندارند می توانند از این سری از لپتاپ ها استفاده کنند.

شرایط خرید اقساطی کالای دیجیتال از قسطی کلاب

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی که از سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده است و هدف اصلی آن ارائه تمام کالاهای موجود در بازار به صورت قسطی است، انواع مختلف کالای دیجیتال را نیز به صورت قسطی به فروش می رساند.

در قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب نماید.

برای مشاهده جزئیات شرایط خرید قسطی از قسطی کلاب می توانید به بخش «سوال دارید؟» صفحه اصلی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 15 چکی

خرید قسطی آیفون 15 چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی آیفون 15 چکی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطي کامپیوتر

خرید قسطي کامپیوتر
امروزه کامپیوتر جز کالاهای اساسی در هر خانه و محل کار می‌باشد. برای خرید قسطي کامپیوتر به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال...