خرید ماشین ظرفشویی بوش قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 22:54:00

شرکت بوش از معتبر ترین و شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی از جمله ماشین های ظرفشویی است. به دلیل قیمت بالای محصولات بوش برای خرید اقساطی انواع ماشین ظرفشویی بوش می توانید به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید ماشین ظرفشویی بوش قسطی

معرفی کلی قابلیت های ماشین ظرفشویی بوش

با زیاد شدن مشغله افراد مختلف جامعه کالاهایی مانند ماشین ظرفشویی جای خود را در خانه ها باز کرده اند. همه ساله شرکت های بزرگ تولید لوازم خانگی ماشین های ظرفشویی جدید خود را وارد بازار می کنند. بوش نیز یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی است که محصولات با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

خرید ماشین ظرفشویی بوش قسطی که در فروشگاه قسطی کلاب امکان پذیر شده است، فرصت ویژه ای برای تمام کسانی است که به فکر خرید یک ماشین ظرفشویی بسیار خوب از یک برند معتبر مانند بوش هستند.

ماشین ظرفشویی بوش قسطی قابلیت ها و امکانات خوبی را ارائه می دهد که به خوبی می تواند نیاز های یک خانواده را برطرف نماید و با حداقل مصرف آب و انرژی ظرف های کثیف را بشوید.

از جمله قابلیت هایی که ماشین ظرفشویی بوش قسطی ارائه می دهد، قابلیت اکتیو واتر در آن است که به موجب ان میزان آبی که برای شست و شوی ظروف استفاده می شود متناسب با میزان کثیفی آن ها است و به این ترتیب از هدر رفتن اب جلوگیری می شود.

همچنین با خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش می توانید از قابلیت شست و سوی با تأخیر تا ۲۴ ساعت بهره مند شوید. با این قابلیت می توانید از استفاده از وسایل برقی در زمان اوج مصرف برق اجتناب کنید.

قابلیت قابل ذکر دیگر در ماشین ظرفشویی قسطی بوش استفاده از موتور با اصطکاک بسیار کم است که باعث می شود میزان صدای تولید شده توسط این دستگاه بسیار کم باشد.

قابلیت جذاب دیگری که در ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد، امکان شست و شوی Half-Load است که به موجب ان لازم نیست حتما صبر کنید که ماشین پر شود تا بتوانید آن را روشن کنید.

شرکت بوش در مدل های ماشین ظرفشویی قسطی خود مرحله پری واش یا همان آب کشی ظرف ها قبل از قرار دادن آن ها در ماشین را حذف کرده است. به این صورت علاقه به خرید ماشین ظرفشویی قسطی بیشتر می شود.

گفتنی است که بوش در تولید ماشین های ظرفشویی خود کم نگذاشته است و تمام تلاش خود را کرده که بتواند بهترین امکانات را برای مصرف کنندگان خود ارائه دهد. یکی از قابلیت های بسیار جذاب استفاده از ماده ای شیمیایی به نام زئولیت است که خاصیت جذب کنندگی آب دارد و پس از جذب آب به مقدار زیادی گرما تولید می کند. این گرما به قدری زیاد است که می تواند باعث جوش آمدن آب شود. این گرمای تولید شده باعث می شود که قطرات آب باقی مانده روی ظروف خشک شوند و دیگر نیازی به خشک کردن ظرف ها نیز نیست.

نکته قابل توجه در رابطه با این ماده شیمیایی این است که یک ماده مصرفی به حساب نمی آید، به این معنی که لازم به تعویض این جزء از ماشین نیست.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب

قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بهترین شرایط را برای خرید اقساطی برای کاربران خود ارائه می دهد. در قسطی کلاب هر کاربر می تواند به دلخواه تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه انتخاب نماید.

از شرایط خرید اقساطی دیگری که ددر قسطی کلاب ارائه می شود این است که در این سایت هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و برای خرید های زیر هفت میلیون تومان نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت نیست.

برای مشاهده جزئیات شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی از قسطی کلاب می توانید به بخش «سوال دارید؟» سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ست لوازم آشپزخانه

خرید ست لوازم آشپزخانه
ست لوازم آشپزخانه به سری محصولاتی گفته می شود که یک دست و یک پارچه هستند. مانند ست پلاستیکی لوازم آشپزخانه که شامل سبد...

خرید اقساطی لباسشویي بست

خرید اقساطی لباسشویي بست
ماشین لباسشویی بست یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. برای خرید اقساطی لباسشویي بست به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...