فروش اقساطی گوشی s20

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:39:31

برند سامسونگ در حوزه طراحی و تولید تلفن همراه همیشه پرچم دار بوده است و هیچ برندی توانایی رقابت با برند سامسونگ را ندارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به همین منظور فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 را امکان پذیر کرده است. برای خرید گوشی سامسونگ s20 به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی گوشی s20


طراحی گوشی سامسونگ s20 

گوشی سامسونگ s20 دارای نمایشگر ۶.۹ اینچی خمیده می باشد که بسیار زیبا طراحی شده است و از قابلیت های بی نظیری بهره می‌برد. خمیدگی منحصر به فرد گوشی s20 باعث شده است که جذابیت طراحی گوشی s20 دو برابر شود. به همین منظور فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 در وبسایت قسطی کلاب مهیا شده است.

جالب است بدانید که گوشی s20 مانند گلکسی نوت ۱۰، مکان حفره نمایشگر در وسط بخش بالایی صفحه نمایشگر قرار گرفته است. وجود نمایشگر AMOLED  موجب جذابیت فراوانی در گوشی s20 شده است و دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل است همچنین نسبت تصویر گوشی s20 به20.9 می‌رسد. 

نکته حائز اهمیت در گوشی s20 وجود استاندارد IP68 است که مربوط به مقاومت و استقامت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. گوشی سامسونگ s20 بدون هیچ مشکلی تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه می تواند در برابر نفوذ آب جلوگیری کند، در ضمن گوشی s20 جک هدفون را ندارد. شرکت سامسونگ به تازگی تصمیم دارد که برای گوشی‌های جدید خود این ویژگی را اضافه کند. 

حسگر اثر انگشت گوشی s20 در زیر صفحه نمایش قرار دارد که نشان دهنده استفاده از فناوری فراصوت می باشد. یکی دیگر از ویژگی های گوشی s20 رفرش ریت ۱۲۰ هرتز آن است که یک قابلیت مشترک در بین هر سه تلفن همراه گروه s20 می باشد. 

ناگفته نماند که مشتریان برای استفاده از قابلیت رفرش ریت باید به رزولوشن ۱۰۸۰ رضایت دهند و در رزولوشن ۱۴۴۰ قابلیت رفرش ریت بر روی ۶۰ هرتز تنظیم خواهد شد. ناگفته نماند که فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 در وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. 

دوربین فوق العاده گوشی سامسونگ s20 

در این مقاله قصد داریم به بارزترین ویژگی گوشیs20 بپردازیم. دوربین اصلی گوشی s20 از سنسور بزرگ ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین گوشی s20 به گونه ای طراحی شده است که قابلیت زومینگ بالایی دارد و می تواند عکس هایی که گرفته شده است را تا 8 برابر بزرگنمایی کند. گوشی s20 یکی از بهترین گزینه های خرید برای عاشقان عکاسی و فیلم برداری می باشد. 

حافظه داخلی بالا در گوشی s20 سبب شده است که دیگر نیازی به پاک کردن فایل های اضافی نداشته باشید و به راحتی تمامی عکس ها و ویدیوهای خود را در تلفن همراه خود نگه داری کنید، بدون اینکه با کمبود حافظه روبرو شوید. جالب است بدانید که فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

گوشی سامسونگ s20 با نهایت ذخیره انرژی 

جالب است بدانید که باتری های تعبیه شده در تلفن های همراه s20 تا 5000 هزار برابر تقویت شده اند و با هر بار شارژ شدن مدت زمان بسیار زیادی را فعالیت می کنند.

استفاده از هوش مصنوعی در گوشی s20 موجب شده است که عادت های استفاده شما از تلفن همراه شناسایی شود و ذخیره انرژی در باتری را به نهایت حد خود برساند. به دلیل استقبال بی نظیر از گوشی سامسونگ s20، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 در نظر گرفته است. 

فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع ترین فروشگاه ای آنلاین در ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای خرید گوشی s20 در نظر گرفته است. 

به دلیل وجود تحریم ها و جدید بودن گوشی s20 به طور حتم قیمت بالای آن سبب می شود که خیلی از افراد علاقه مند شرایط خرید گوشی s20 را نداشته باشند، به همین منظور برای رفاه حال مشتریان عزیز وبسایت قسطی کلاب، طرح استثنایی فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 را ارائه داده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورتی که نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر داشتید، با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با قسطی کلاب از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت

خرید تبلت
تبلت یکی از ابزارهای دیجیتالی جالب و کاربردی است و بسیاری از مشاغل نیاز داردند که در پروژه های خود از تبلت استفاده کنند. اگر تمایل به خرید تبلت...

خرید قسطی گلکسی بادز 2 با چک

خرید قسطی گلکسی بادز 2 با چک
اگر اهل ورزش و گوش دادن به موسیقی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی گلکسی بادز 2 با چک به بخش هدفون در دسته بندی کالای...