خرید موبایل قسطی نوکیا

تاریخ انتشار:
1403/2/6 08:44:58

در شرایط اقتصادی فعلی جامعه که قیمت کالاهای دیجیتال تا حد زیادی بالا رفته است، خرید نقدی این کالاها برای اغلب مردم سخت شده است. برای مشاهده و خرید انواع گوشی نوکیا به بخش کالای دیجیتال قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید موبایل قسطی نوکیا

معرفی گوشی موبایل نوکیا قسطی

اکثر ما اولین گوشی تلفن همراهی که داشتیم ساخت شرکت نام آشنای نوکیا بود. در اوایل دورانی که گوشی های موبایل شروع به پیشرفت کرده بودند، نوکیا جزء شرکت هایی بود که بازار را در دست داشتند و می توان گفت بهترین گوشی ها را تولید می کرد.

با گذشت زمان و تولید گوشی های پیشرفته توسط شرکت های دیگر نوکیا عقب ماند و نتوانست خود را با سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی وقف دهد. با این حال هنوز هم گوشی های نوکیا را می توان به عنوان گوشی هایی با کیفیت بالا و قیمت پایین نام برد که در میان گوشی های موبایل اقساطی سایت قسطی کلاب قرار دارند.

موبایل قسطی نوکیا موجود در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مدل های مختلف این گوشی تلفن همراه را شامل می شود و تمامی مدل های نوکیا موجود در بازار را می توانید از این فروشگاه خریداری کنید.

نوکیا در در سال ۲۰۱۹ میلادی چند گوشی وارد بازار کرده است که در ادامه به جدید ترین مورد از آن ها اشاره می کنیم.

معرفی جدید ترین مدل گوشی نوکیا

موبایل نوکیا ۱۱۰ یکی از اخرین مدل های موبایل نوکیا اقساطی است که در سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی وارد بازار شده است و در میان گوشی های اقساطی عرضه شده در قسطی کلاب وجود دارد.

این نسخه از موبایل نوکیا قسطی ۱٫۷۷ اینچی است و رزولوشن آن ۱۲۰ در ۱۶۰ است که کیفیت خوبی را برای نمایش تصاویر روی صفحه ارائه می دهد. این مدل از گوشی نوکیا قسطی دو سیم کارته است که در هر زمان فقط یکی از آن ها می تواند فعال باشد.

از دیگر ویژگی های این مدل از گوشی نوکیا قسطی می توان به درگاه حافظه ان اشاره کرد که تا ۳۲ گیگابایت حافظه رم را پشتیبانی می کند. همچنین حافظه داخلی این مدل ۴ گیگابایت است که به راحتی می تواند نیاز های روزمزه کاربران خود را برطرف کند.

این مدل از گوشی اقساطی نوکیا در سه رنگ آبی آسمانی، مشکی و صورتی روانه بازار شده است که می توان گفت تمام انواع سلیقه ها را می تواند راضی نگه دارد.

با توجه به ویژگی هایی که برای این مدل از گوشی نوکیا ذکر شد، می توان گفت که با خرید قسطی موبایل نوکیا شما صاحب یک گوشی تلفن همراه مانند پرچم داران سامسونگ و اپل نخواهید شد، اما یکی از بهترین گوشی های میان رده ای را با مناسب ترین قیمت خریداری می کنید.

خرید قسطی موبایل نوکیا از قسطی کلاب این فرصت را در اخیتار شما قرار می دهد که بتوانید از یکی از معتبر ترین شرکت های جهان یک گوشی خوب و با کیفیت تهیه کنید.

شرایط خرید قسطی از قسطی کلاب

با افزایش قیمت کالاهای دیجیتال مانند گوشی موبایل فروشگاه های زیادی اقدام به فروش قسطی انواع کالای دیجیتال کردند و هر کدام شرایط خاص خود را ارائه می دهند. یکی از فروشگاه هایی که بهترین شرایط فروش قسطی را ارائه می کنند، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب است.

در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می توانید کالای دیجیتال اقساطی تولید شده توسط تمام شرکت های معتبر جهان را بیابید و در اقساط ۳ تا ۱۲ ماه خریداری نمایید.

با امکان خرید قسطی کالای دیجیتال از قسطی کلاب تمامی علاقه مندان به دنیای دیجیتال به خصوص نسل جدید می توانند تمام کالاهای مورد نیاز خود را با تحمل کمترین فشار مالی خریداری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط فروش اقساطی موبایل نوکیا می توانید به بخش «سوال دارید؟» در صفحه اصلی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی بلک بری

خرید اقساطی گوشی بلک بری
گوشی بلک بری، برند محبوب کانادایی با سبک خاص، طراحی زیبا و ماندگار در مد همچنان سهم بزرگی از بازار را در اختیار خود دارد. با وجود سرعت در پیشرفت ...

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با چک

خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با چک
بهترین گوشی شیائومی کدام است و چه قابلیت‌ها و امکاناتی را ارائه می‌دهد؟ برای خرید قسطی گوشی 13 ultra شیائومی با چک به بخش موبایل در...