ساعت هوشمند هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/2/1 02:20:51

گجت‌های پوشیدنی هوآوی تنوع و طراح‌های بی‌نظیری دارند که یکی از بهترین مدل‌های آن‌ با قیمتی مناسب در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسد. برای خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ساعت هوشمند هوآوی


ساعت هوشمند هوآوی

امروزه استفاده از محصولات دیجیتالی مدرن برای همه افراد لازم و ضروری شده است. گجت‌های پوشیدنی در دنیای امروز کاربردهای فراوانی دارد و ما در این مقاله قصد معرفی یکی از ساعت‌های هوشمند برند هوآوی را داریم.

ساعت‌های هوشمند هوآوی طراحی زیبایی دارند، باتری های آن‌ها با دوام است و از جدیدترین برنامه‌های ورزشی هوشمند پشتیبانی می‌کنند. امکانات متنوعی دارند و صفحه نمایش آنها بسیار با کیفیت است. 

همچنین جنس بدنه این ساعت‌ها مناسب است و در رنگ‌های همه ‌پسندی به بازار عرضه می‌شوند. دارای دوربین مناسب و سنسورهای متفاوتی هستند. 

به طور ضد آب می‌باشد. شارژ آن‌ها نیز بسیار مناسب است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند هوآوی بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند هوآوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19

این ساعت هوشمند 41 گرمی در سال 2019 به بازار عرضه شد. این ساعت دارای کاربردهای ورزشی، رسمی و روزمره است و برای آقایان و خانم‌ها مناسب می‌باشد. صفحه نمایش آن حالت دایره‌ای شکل دارد. 

جنس بدنه آن از فلز و سرامیک می‌باشد. قاب پشتی سرامیکی است و فریمی از استیل ضد زنگ آن را در بر گرفته است. جنس بند نیز لاستیکی است و قفل سگکی ساده دارد.

طراحی این ساعت حالت مینیمالیستی و زیبا دارد. صفحه شیشه‌ای سه بعدی است و ظاهری جذاب به این ساعت می‌بخشد. با خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی شیک و خوش استایل باشید!

صفحه نمایش زیبای این گوشی خوش ساخت، رنگی و لمسی است و از نوع ال ای دی می‌باشد. اندازه آن نیز 1.39 اینچ است. دارای رزولوشنی برابر با 454 در 454 پیکسل می‌باشد. نسبت تصویر در آن یک به یک است و تراکم پیکسلی آن 326 نقطه بر اینچ می باشد. 

متاسفانه این ساعت هوشمند نیز، قابلیت نصب سیم کارت را ندارد و بنابراین سیم کارت بر روی آن رجیستر نمی‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند هوآوی از کیفیت صفحه‌ای عالی برخوردار شوید.

هم‌چنین، دارای قابلیت جی‌پی‌اس است و از سیستم عامل اندروید که از ورژن 4.4 بالاتر است پشتیبانی می‌کند. دارای نسخه بلوتوث 5.1 است. 

در برابر آب تا عمق 50 متری مقاومت می‌کند و به راحتی می‌توانید از طریق بلوتوث ساعت به برقراری تماس بپردازید. بند این گوشی بین 14 تا 21 سانتی متر تنظیم می‌شود.

سیستم ورزشی این گوشی برای فعالیت‌های در فضاهای باز و بسته هر دو مناسب است. با خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی از قابلیت‌ها و امکاناتی بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

به راحتی می‌توانید موسیقی خود را از حافظه داخلی ساعت گوش کنید، پیام‌های دریافتی خود را متوجه شوید. همچنین بر کیفیت خواب خود نظارت و آن را ردیابی کنید.

به علاوه فشار خون خود را تحت نظر داشته باشید و در کل این گوشی طراحی شده است تا یک زندگی سالم را پایش کنید. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند هوآوی سلامتی خود را پایش نمایید.

خرید قسطی ساعت هوشمند هوآوی

برای خرید ساعت هوشمند هوآوی به قسطی کلاب مراجعه نمایید و در این پلتفرم تامین کالاهای مورد نیاز ایرانیان از مواهب خرید نقدی و یا اقساطی کالا استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و به یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان، ليزينگ صنعت و معدن و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی از این سایت است. همین‌حالا، سفارش خرید خود را ثبت فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب
شما می‌توانید به سادگی خرید اقساطی گوشی s21 fe از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب انجام دهید و یک خرید...

فروش اقساطی گوشی a32

فروش اقساطی گوشی a32
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش سامسونگ در سال 2021 مدل گلکسی A32 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a32 به بخش موبایل در دسته بندی...