خرید اقساطی لپتاپ لنوو

تاریخ انتشار:
1403/2/30 13:55:16

برند لنوو یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دنیا را دارد و هر فردی برای خرید لپتاپ ترجیح می‌دهد که از برند لنوو لپ‌تاپ انتخاب کند. برای خرید اقساطی لپتاپ لنوو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی لپتاپ لنوو


لپ تاپ لنوو

در این مقاله قصد داریم تا لنوو لژیون 5 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. لنوو لژیون 5 همان لپتاپ قدرتمند شركت لنوو می‌باشد كه با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. همان طوی كه می‌دانید شركت لنوو از بهترین سازندگان لپتاپ‌های بازی در دنیا می‌باشد و سری گیمینگ خود را هر سال بهتر از سال قبل تولید می‌كند. 

در این مقاله قصد داریم تا یكی از موفق‌ترین لپتاپ‌های موجود سری گیمینگ لنوو را به شما معرفی كنیم. فراموش نكنید كه امكان خرید قسطی لپتاپ لنوو در قسطی كلاب فراهم شده است.

لپ تاپ لنوو 5Legion

پیش از هر توضیحی باید بگوییم این مدل موفق در دو ورژن یا نسخه متفاوت عرضه شده است. در یک مدل از پردازنده مرکزی Intel Core i5 و در مدل دیگر از پردازنده Intel Core i7 استفاده شده كه هر در محدوده فركانسی مشخصی معادل 2 و 6 گیگاهرتز كار می‌كنند. با خرید اقساطی لپتاپ لنوو سرعت، دقت و كیفیت را با هم تجربه كنید!

مدل 10750H

این نسخه همان ورژن بالاتر با پردازنده قوی 6 هسته‌ای است كه در حالت توربو سرعت بالای 5 گیگاهرتز در پردازش دارد. كارت گرافیكی انویدیا در چهار مدل مجزا در دل این غول پردازشی قرار گرفته تا سرعت اجرای بازی‌ها را بیشتر كند.

انویدیا جئو فورس در دو مدل با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی GTX 1650 و 6 گیگابایت حافظه اختصاصی RTX 2060 در بطن ماجرا قرار دارد. با خرید قسطی لپتاپ لنوو تمام بازی‌های محبوب را امتحان كنید!

رم 16 گیگابایتی این لپتاپ نیز قابلیت ارتقا دارد و هاردهای یک ترابایتی هارد دیسک و SSD سرعت ذخیره‌سازی را بیش از پیش نمایان می‌كند. در حقیقت وجود یک ترابایت حافظه هارد دیسک برای همه مدل‌های لنوو در نظر گرفته شده است.

البته در كنار هارد دیسک از حافظه‌های پرسرعت در ورژن‌های مختلف 128، 256 و 512 گیگابایت استفاده می‌شود كه تا یک ترابایت هم قابلیت ارتقا دارند.

ماجرا تنها به بخش محاسباتی و فنی ختم نمی‌شود و بهینه سازی‌هایی در سیستم خنک كننده، نمایشگر و كیبورد دیده می‌شود. صفحات 15.6 اینچی كه با داشتن پنل IPS و ارائه كیفیت Full HD جلوه‌گر مناظر بازی‌ها هستند.

علاوه بر این كه باتری‌های لیتیوم پلیمیری كه در ساخت این دستگاه رویایی به كار گرفته شده‌اند در دو نسخه متفاوت 60 و 80 وات ساعت، عملكردی بی‌نظیر در تامین شارژ به ارمغان می‌آورند. كیبورد با داشتن نور پس زمینه و پخش رنگی دارای چهار بخش مستقل است. 

ظاهر لپتاپ‌های لنوو ساده است و تنها یک لوگوی رنگین كمانی بر روی پنل پشتی آنها قرار دارد كه نشان دهنده سری قدرمند لژیون می‌باشد. این لپتاپ ابعادب برابر با 363x259.6x23.5 میلی‌متر مكعب  و وزنی معادل 2.3 كیلوگرم دارد. زمان پاسخگویی و نرخ تازه سازی صفحات تاثیر زیادی در تجربه گیمینگ دارد.

بر روی نمایشگرها یک كاور مات موجود است تا مانع از انعكاس نور شود. میزان روشنایی صفحات به اندازه 300 یا 500 نیت است و با نرخ نوسان 60 یا 240 هرتز و پاسخگویی یک میلی ثانیه تصاویری دقیقی خواهید داشت. با خرید اقساطی لپتاپ لنوو حرفه‌ای بازی كنید!

كیبوردهای لنوو یک چینش جزیره‌ای با نور پس زمینه دارند و یک الگوی تی شكل برای كلیدهای چهار جهته در نظر گرفته شده است. هم امكان نور با پس زمینه سفید را خواهید داشت و هم از یک صفحه كلید رنگی RGB برخوردار خواهید شد، همچنین وجود یک موس حرفه‌ای و تاچ پد استاندارد نیز تجربه خوبی را در گیمینگ برایتان ایجاد خواهد كرد.

تجربه صوتی این لپتاپ نیز با همكاری شركت مشهور هارمن كاردن به همراه دو اسپیكر و پشتیبانی از صدای دالبی اتمموس فراهم شده است.

پیشنهاد خرید اقساطی لپتاپ لنوو

برای داشتن یک تجربه لذتبخش در گیمینگ از لپتاپ لژیون 5 لنوو استفاده كنید. این لپتاپ را از قسطی كلاب خریداری كنید و اگر مایل به خرید اقساطی هستید، ازلیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی لپتاپ لنوو از قسطی كلاب است!

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل

فروش اقساطی موبایل
از آنجا که تلفن های همراه قیمت نسبتا بالایی دارند باید در انتخاب آنها دقت کافی داشته باشیم تا گوشی مدت ها در نهایت کیفیت برای ما کار کند.فروشگاه ...

خرید قسطی هدفون شیائومی 2021

خرید قسطی هدفون شیائومی 2021
کمپانی شیائومی در سال 2021 از بهترین و جالب‌ترین هدفون خود رونمایی کرده است. برای خرید قسطي هدفون شیائومی به بخش کالای دیجیتال...