خرید قسطی جاروبرقی آب و خاک آریته

تاریخ انتشار:
1403/2/15 18:14:03

برند آریته انواع گوناگونی از جاروبرقی را طراحی و تولید کرده است و یکی از بهترین آن‌ها جاروبرقی آب و خاک می‌‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آب و خاک آریته به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی جاروبرقی آب و خاک آریته

جاروبرقی آب و خاک آریته

این روزها به جای استفاده از جاروهای دستی از جاروهای برقی استفاده می‌کنیم این جاروها انواع متعددی دارند و یکی از محبوب‌ترین آن‌ها جاروبرقی آب و خاک است. اين جاروبرقی‌ها از مخزنی پلاستیکی برای جمع کردن آشغال‌ها استفاده می‌کنند.

به وسیله این جاروها می‌توانید حتی سطوحی مانند طاقچه، شومینه، حیاط، کابینت و موارد دیگر را جارو کنید. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آب و خاک آریته همه كارها را آسان نماييد!

این جاروها در برخی از مدل‌ها، دارای قدرت مکش بسیار زیادی هستند و به راحتی می‌توانید انواع جامدات و مایعات را به وسیله آن‌ها از هرگونه آلودگی پاک کنيم. اين ابزار طوری طراحی شده‌اند که به راحتی جابجا شوند.

ظرفيت‌های متفاوتی دارند و در ابعاد مختلفی نیز ساخته شده‌اند. به علاوه طوری طراحی شده‌اند تا به راحتی بتوانید مخزن آن‌ها را تخلیه نمایید. نمونه‌های خانگی این جاروها ابعاد کوچک و مخزن سبکی دارند و به راحتی جابجا می‌شوند. با خرید اقساطی جاروبرقی آب و خاک آریته حس خوب تميزی را تجريه كنيد!

شرکت آریته

این شرکت به تولیدات نوآورانه و خلاق معروف است و در طی سال‌های اخیر بازار فروش زیادی را در کل دنیا گرفته است. یکی از نکات جالب در مورد این کمپانی آن است که با شرکت‌هایی مثل دلونگی ایتالیا و کنوود انگلستان همکاری داشته است.

موارد تولیدی این برند شامل وسایلی وسایل نظافت برقی و لوازم جالب خانگی مثل نسکافه‌ساز و بستنی‌ساز است. در ادامه قصد داریم تا با يكی از پرفروش‌ترین مدل‌های جاروبرقی آب و خاک آريته آشنا شویم. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آب و خاک آریته كيفيت را احساس كنيد!

جارو برقی آب و خاک آریته 4241

این جارو برقی می‌تواند به عنوان یک جاروبرقی همه کاره خانگی محسوب شود. توان مصرفی این دستگاه 1600 وات است و قابلیت تنظیم مکش را نیز دارا است. 

يكی از ویژگی‌های مثبت این وسیله، مجهز بودنش به فیلتر چهار لایه هپا می‌باشد که به بهداشتی کردن فضای شما کمک می‌کند. این فیلتر باعث جذب هرگونه گرد و غبار می‌شود و برای شما یک محیط سالم و بهداشتی را فراهم می‌آورد. 

حتی می‌توانید با استفاده از این جارو، کوچکترین لکه‌های موجود را نيز، از بین ببرید. این دستگاه می‌تواند با استفاده از مواد شوینده در درون مخزن فلزی خود، محیط شما را شستشو دهد و خشک نماید و در عرض زمان کوتاهی مکان شما بسیار تمیز گردد. 

یک فیلتر نیم لیتری در این دستگاه وجود دارد که قابلیت مکش مایعات را دارا می‌باشد. اگر آب داخل دستگاه تمام شود، نشانگر تعبیه شده بر روی بدنه به شما نشان می‌دهد. با خرید اقساطی جاروبرقی آب و خاک آریته نگران حساسيت نباشيد!

فیلتر هپا کمک می‌کند تا هیچ گونه گرد و غباری از مخزن خارج نشود و بنابراین افرادی که دارای حساسیت به گرد و غبار هستند، می توانند به راحتی از این وسیله پرکاربرد استفاده نمایند. قابلیت جمع شدن سیم نیز در این جارو برقی وجود دارد.

به راحتی می‌توانید آن را به برق شهری متصل کنید و از کابل 6 متری که از نظر اندازه بسیار مناسب است، استفاده نمایید. صدای تولید شده به وسیله اين جارو تنها در حدود 77 دسيبل است.

وزن این دستگاه 13 کیلوگرم می‌باشد و دارای سری‌هایی مانند برس جادویی، برس پاک کننده شیشه، سری بخار، برس کف شور، برس توربو، برس مبلمان و موادشوینده جانبی است. با خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی آب و خاک آریته همه‌چيز را رويايی كنيد!

خريد جاروبرقی آب و خاک آریته

برای خرید جاروبرقی آب و خاک آریته به قسطی کلاب مراجعه نمایید و در این پلتفرم تامین کالاهای مورد نیاز ایرانیان از مواهب خرید نقدی و یا اقساطی کالا استفاده نمایید.

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و به یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان، ليزينگ صنعت و معدن و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی جاروبرقی آب و خاک آریته از این سایت است. همین‌حالا، سفارش خرید خود را ثبت فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون دوو

خرید اقساطی تلویزیون دوو
دوو یکی از برندهای معتبر و برتر تلویزیون در ایران و جهان است که در سال های اخیر، پس از تولید خودرو شروع به تولید لوازم خانگی منزل ...

خرید لوازم خانگی اسنوا قسطی

خرید لوازم خانگی اسنوا قسطی
آیا از وسایل خانه خود خسته شده اید و به دنبال این هستید که لوازم برقی جدید بخرید؟ اگر جوابتان بله است بهتر است به چند نکته توجه کنید...