خرید مانیتور ال جی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:07:02

برند ال جی با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات خانگی و دیجیتالی سهم بزرگی در بازار فروش دنیا در اختیار دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید مانیتور ال جی قسطی


مانیتور ال جی

مانیتورهای ال‌جی یک تجربه فوق‌العاده را در مشاهده زنده به ما ارزانی می‌کنند! قادرند تا در مدت زمانی کوتاه با ارایه نمایشی بی‌نظیر از رنگ‌های حقیقی چشمان ما را مجذوب خود کنند! این مانیتورها انواع مختلفی دارند. 

انواع آن‌ها در تکنولوژی‌های LED، LCD و سه بعدی تولید می‌شوند. به علاوه، حاوی فناوری IPS هستند و با داشتن رزولوشن یک میلیارد رنگ و کیفیت تصویری استثنایی است، لحظاتی گرانقدر را برایمان به ارمغان می‌آورند.

مانیتورهای IPS کمک می‌کنند تا تجربه‌ای زنده را حس نمایید. از پرش تصویر جلوگیری می‌کنند و رنگ‌هایی پایدار به شما ارائه می‌دهند که از هر زاویه‌ای قابل دیدن است.

در ادامه سعی داریم تا با یکی از مانیتورهای فوق‌العاده از این برند آشنا شویم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی در قسطی كلاب فراهم شده است.

مانیتور ال جی مدل UC79G-B

این مانیتور 34 اینچی است و صفحه نمایشی مخصوص بازی و گیم دارد. ال جی ادعا دارد که این مانیتور، اولین مانیتور موجود در سراسر دنیا می‌باشد که مخصوص بازی ساخته شده است. از پنل IPS استفاده می‌کند و یک مانیتور فوق گسترده 144 هرتزی محسوب می شود و به صورت منحنی است. 

نسبت تصویر به صفحه در آن به نسبت 9 به 21 است و نرخ تازه سازی 144 هرتزی آن باعث می‌شود تا تجربه قدرتمندی در بازی داشته باشید این در حالی است که میدان دیدی ایده‌آل خواهید داشت. با خرید اقساطی مانیتور ال جی حرفه‌ای بازی كنید!

این مانیتور دارای فناوری فیری‌سینک می باشد و کمک می‌کند تا بتوانید به صورت پیوسته در طول بازی پیش بروید و قدرت عملکرد بسیار زیادی دارد. امکان ندارد تا در بازی با بریدگی تصویر مواجه شوید! این فناوری یکی از فناوری‌های شرکت مشهور AMD است. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی قابلیت‌هایی بی‌نظیر را تجربه نمایید.

یکی از ویژگی‌های یک مانیتور خوب زمان پاسخگویی آن است.گیمرها دوست دارند تا با سرعت و دقت بسیار بالایی بازی کنند. زمان پاسخ در این مانیتور در حدود یک میلی ثانیه است. 

مات بودن و تاری تصویر در این مانیتور تا جای ممکن کم شده و برای یک گیمر مناسب است. با خرید مانیتور ال جی تصاویری زنده و باكیفیت داشته باشید.

به علاوه، دارای ویژگی همگام سازی عملکرد پویا است که برای بازی‌ها بسیار مناسب است. یکی از قابلیت‌های موجود در مانیتور، بهینه ساز تثبیت رنگ مشکی است و کمک می‌کند تا جزئیات بیشتری را در صفحه نمایش خود داشته باشید. با خرید اقساطی مانیتور ال جی نفر اول بازی‌های مورد علاقه خود شوید!

قبل از هر چیز در استفاده از این مانیتور باید حالت بازی کردن را سفارشی سازی و تنظیم نمایید البته به صورت پیش فرض هم سه حالت مختلف در مانیتور قرار گرفته است.

این مانیتور دارای 2 عدد پورت HDMI و سه عدد پورت USB نوع C است که قابلیت شارژ سریع دارد. همچنین دارای خروجی صدا و هدفون است یک پورت نمایش نیز در آن قرار گرفته است. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی یك محصول سازگار داشته باشید.

از نظر فیزیکی می‌توانید پایه این مانیتور را جداسازی نمایید همچنین از ارتفاع آن نیز قابلیت تنظیم شدن دارد و قابلیت تنظیم زاویه بالا و پایین بین 5 تا 20 درجه می‌باشد. همچنین می‌توانید این مانیتور زیبا را به دیوار خود متصل نمایید. وزن این مانیتور در حدود 6.4 کیلوگرم می‌باشد.

پیشنهاد ما برای تمام کسانی که گیمر هستند و به دنبال یک مانیتور مناسب می‌گردند، خریداری این مانیتور فوق‌العاده است. با خرید اقساطی مانیتور ال جی خانه‌ای مدرن داشته باشید!

اگر مایلید تا این مانیتور گیمینگ را تهیه نمایید، از طریق قسطی کلاب اقدام فرمایید! این پلت‌فرم در تامین کالاهای مورد نیاز شما فعالیت می‌کند. در صورت نیاز به خرید اقساطی می‌توانید از یکی از 4 روش موجود در سایت، درخواست اعتبار اقساطی نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي S21 FE

خرید اقساطی گوشي S21 FE
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشي S21 FE دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

فروش اقساطی گوشی سامسونگ

فروش اقساطی گوشی سامسونگ
کمپانی سامسونگ با ریسک بالایی دست به تولید گوشی‌های تاشو زده است. یکی از این گوشی جذاب Zflip نام دارد. برای خرید اقساطی گوشی...