خرید اقساطی گوشی s21 fe با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/16 10:55:16

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی s21 fe با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s21 fe با سفته


گوشی S21 fe 

گوشی سامسونگ S21 FE یک گوشی هوشمند میان‌رده از شرکت سامسونگ است که در سال 2022 معرفی شد. این گوشی با مشخصات فنی قدرتمند و طراحی زیبایی که دارد یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده بازار تبدیل محسوب می‌شود. برای خرید قسطی گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ S21 FE 

پردازنده: اسنپدراگون888
حافظه رم: 8 گیگابایت
حافظه داخلی: 128 یا 256 گیگابایت
صفحه نمایش: 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X
رزولوشن صفحه نمایش: 1080 در 2340 پیکسل
دوربین اصلی: 64 مگاپیکسلی
دوربین اولتراواید: 12 مگاپیکسلی
دوربین تله‌فوتو: 8 مگاپیکسلی
دوربین سلفی: 10 مگاپیکسلی 

عملکرد 

گوشی سامسونگ S21 FE، از نظر عملکرد، یک گوشی قدرتمند محسوب می‌شود. این گوشی به لطف پردازنده اسنپدراگون 888 می‌تواند به راحتی از پس کارهای روزمره و بازی‌های سنگین برآید. در ادامه به بررسی بخش‌های محتلف این گوشی می‌پردازیم:

1.دوربین گوشی سامسونگ S21 FE

گوشی سامسونگ S21 FE دارای یک سیستم دوربین چهارگانه است که عملکرد خوبی دارد. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی است و تصاویر باکیفیتی را ثبت می‌کند. دوربین اولتراواید این گوشی نیز 12 مگاپیکسلی است و برای ثبت تصاویر با زاویه دید وسیع بسیار مناسب می‌باشد. دوربین تله‌فوتو۸ مگاپیکسلی این گوشی برای زوم کردن تصاویر امکانات خوبی را به کاربر ارائه می‌دهد. دوربین سلفی این گوشی نیز 10 مگاپیکسلی است و برای ثبت تصاویر سلفی باکیفیت مناسب می‌باشد و جزئیات را به خوبی ثبت می‌کند. گوشی سامسونگ S21 FE در آزمایش‌های انجام شده توانسته است امتیاز بالایی در عکاسی و فیلم‌برداری کسب کند. با خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

2.طراحی گوشی سامسونگ S21 FE

گوشی سامسونگ S21 FE دارای طراحی مدرن و زیبایی می‌باشد. بدنه این گوشی از جنس آلومینیوم و شیشه ساخته شده است. وزن گوشی سامسونگ S21 FE 177 گرم و ابعاد آن 155.7 در 64.1 در 7.9 میلی‌متر می‌باشد. این گوشی از نظر وزن و ابعاد یک گوشی نسبتاً سبک و جمع‌وجور محسوب می‌شود. وزن گوشی سامسونگ S21 FE در مقایسه با گوشی سامسونگ S21 حدود 12 گرم سبک‌تر و ابعاد آن حدود 2 میلی‌متر کوچکتر می‌باشد.

3.بررسی پردازنده گوشی

گوشی سامسونگ S21 FE از پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام استفاده می‌کند. این پردازنده در سال 2021 معرفی شد. پردازنده اسنپدراگون 888 یک پردازنده هشت هسته‌ای است که از یک هسته Cortex-X2 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است. این پردازنده از پردازنده گرافیکی Adreno 660 استفاده می‌کند. پردازنده اسنپدراگون 888 یک پردازنده بسیار قدرتمند است که به راحتی می‌تواند از پس کارهای روزمره و بازی‌های سنگین برآید. در آزمایش‌های انجام شده گوشی سامسونگ S21 FE توانسته است امتیاز بالایی در بنچمارک‌های مختلف کسب کند. این امتیازات نشان می‌دهند که گوشی سامسونگ S21 FE یک گوشی با عملکرد عالی می‌باشد. برخی از این آزمایشات عبارتند از:

•گوشی سامسونگ S21 FE در آزمایش Geekbench 5 توانسته است امتیاز 1127 در بخش تک هسته‌ای و 3699 در بخش چند هسته‌ای کسب کند.
•این گوشی در آزمایش AnTuTu V9 توانسته است امتیاز 81475 کسب کند. با خرید قسطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

جمع‌بندی 

گوشی سامسونگ S21 FE یک گوشی هوشمند میان‌رده است اما از نظر عملکرد، دوربین و طراحی در رده گوشی‌های قدرتمند و باکیفیت قرار دارد. این گوشی برای افرادی که به دنبال یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب هستند می‌تواند یک گزینه عالی باشد. 

خرید اقساطی گوشی S21 fe از سایت قسطی کلاب 

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم خرید اقساطی کالا یکی از روش‌های رایج برای خرید لوازم الکترونیکی محسوب می‌شود. سایت قسطی کلاب یکی از سایت‌های معتبر خرید اقساطی کالا در ایران است که امکان فروش قسطی انواع کالای دیجیتال را فراهم می‌کند. مبلغ پیش‌پرداخت برای خرید قسطی گوشی S21 fe در سایت قسطی کلاب از 50 درصد قیمت گوشی شروع می‌شود و تعداد اقساط نیز از 6 تا 36 ماه متغیر می‌باشد.

برای خرید اقساطی گوشی S21 fe از سایت قسطی کلاب می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان قسطی کلاب پس از ارسال درخواست شرایط شما را بررسی می‌کنند و در صورت تأیید با شما تماس خواهند گرفت. پس از تأیید درخواست می‌توانید گوشیS21 FE  خود را درب منزل تحویل بگیرید. خرید قسطی گوشیS21 FE  از سایت قسطی کلاب مزایای زیر را دارد:

* امکان خرید گوشی بدون نیاز به پرداخت کل مبلغ به صورت نقدی
* خرید گوشی با اقساط بلند مدت
* امکان خرید انواع کالای دیجیتال با شرایط آسان و بدون ضامن

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اپل واچ سری 8

خرید قسطی اپل واچ سری 8
یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین گجت‌های پوشیدنی اپل بی شک مدل سری 8 آن می‌باشد. برای خرید قسطی اپل واچ سری 8 به بخش ساعت هوشمند...

فروش اقساطی گوشی موبایل در مشهد

فروش اقساطی گوشی موبایل در مشهد
بسیاری از شما شرکت هایی چون سامسونگ و اپل را سازنده گوشی های رده بالا می دانید اما در سال های اخیر توازن تا حدی به هم خورده است به گونه ای که ما...