یخچال هافنبرگ

تاریخ انتشار:
1403/2/7 00:57:06

داشتن یک یخچال زیبا و با کیفیت برای خانه‌های شما ضرورت فراوانی دارد، زیرا یخچال فریزر جز مهم‌ترین لوازم خانه محسوب می‌شود. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال هافنبرگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کللاب مراجعه کنید.

یخچال هافنبرگ

معرفی برند هافنبرگ 

در معرفی برند هافنبرگ باید بگوییم که این برند، یک برند آلمانی می‌باشد که از انواع محصولات تولیدی توسط این شرکت آلمانی، می‌توان به اجاق‌ گاز مبله، اجاق گاز همراه با فر، طرح فر، گاز روی کابینتی، یخچال و فریزر اشاره کرد. 

لازم به ذکر است که تمامی کالاهای تولید شده توسط این شرکت دارای درجه A می‌باشند و همچنین این شرکت توانسته ‌است از سمت کشور آلمان گواهی نامه افتخاری دریافت کرده و همچنین مفتخر به دریافت اعتبار از سمت کشور انگلستان شده‌ است. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال هافنبرگ همراه ما باشید. 

کیفیت کالاهای تولیدی توسط شرکت هافنبرگ 

شرکت آلمانی هافنبرگ توانسته‌ است با تولید محصولاتی باکیفیت و همچنین با انجام آزمایش‌های متعدد، رضایت مشتریان خود را به‌دست آورده و همچنین با دارا بودن نیروی کار قوی و آموزش یافته، توانسته‌ است تا رضایت بسیاری از مشتریان خود را به‌ دست بیاورد. 

محصولات تولیدی شرکت هافنبرگ 

از جمله محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به تولید هود، اجاق گاز، یخچال، فریز در دسته لوازم منزل بزرگ و همچنین ساخت انواع لوازم خانگی کوچک مثل آویز لیوان، آویز دستمال، جا لیوانی، جا ادویه‌ای و دیگر محصولاتی مشابه اشاره کرد. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال هافنبرگ همراه ما باشید. 

یخچال هافنبرگ 

در این مقاله سعی می‌کنیم تا جدیدترین محصول ساخته شده توسط این شرکت را به شما معرفی کنیم که یخچال فریزر بالا پایین هافنبرگ مدل COMBY A-GH از جمله آن می‌باشد.

از ویژگی‌های بارز لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت هافنبرگ، می‌توان به داشتن گرید A در تمامی محصولات ساخته شده توسط این شرکت اشاره کرد. با خرید نقدی یا اقساطی یخچال هافنبرگ از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی تجربه کنید.

از دیگر یخچال‌های تولیدی این شرکت می‌توان به مدل GHFS22-GHRS2GH اشاره کرد که یک یخچال فریزر دوقلو می‌باشد. این مدل جدید، دارای رتبه مصرف انرژی A می‌باشد. این نوع یخچال فریزر که از نظر ظاهری متفاوت با مدل قبلی می‌باشد، دارای وزن ۱۵۸ کیلوگرمی است و گنجایش یخچال آن ۳۵۰ لیتر و فریزر دارای حجم ۲۳۵ لیتری می باشد.

همچنین ارتفاع این مدل از یخچال، ۱۹۰ سانتی متر است که در عمق 60 سانتی‌متری و عرض ۱۳۰ سانتی‌متری طراحی شده‌است. این یخچال فریزر بالا پایین، ۵ طبقه در یخچال و ۲ طبقه در فریزر دارد. 

در این مدل یخچال بالا پایین مدل GHFS22-GHRS2 درب یخچال از سمت راست و درب فریزر از سمت چپ باز می‌شود. 

خرید نقدی یا اقساطی یخچال هافنبرگ 

خیلی از مردم ترجیح می دهند به جای پرداخت نقدی برای خرید محصولات مورد نیاز خود، از روش اقساطی خرید محصول استفاده کنند. در این روش شما ‌توانید به جای پرداخت نقدی مبلغ کالای مورد نظر خود، از شیوه پرداخت ماه به ماه یا به عبارتی اقساطی سود ببرید. 

اگر شما هم جزو آن دسته از مردم می‌باشید که ترجیح می دهند از شیوه پرداخت اقساطی استفاده کنند، حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

سایت قسطی کلاب، یک سایت فروش به صورت در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال هافنبرگ با ما همراه باشید. نقدی و اقساطی می‌باشد که در ازای پرداخت مبلغ کمی به صورت پیش پرداخت، مابغی هزینه را به صورت اقساطی و ماه به ماه از شما دریافت می‌کند. 

این شرکت که دارای سایت اینترنتی به نام قسطی کلاب است، تا دوازده ماه، با دریافت سود اولیه بسیار کمی، شما را به محصول مورد نظرتان می‌رساند. 

خرید نقدی یا اقساطی یخچال هافنبرگ 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یخچال هافنبرگ به سایت اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و پس از ثبت‌نام در این سایت، به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی مراجعه کنید و یکی از روش‌های خرید از بای چک، خرید از لیزینگ پارسیان یا خرید از لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی کولر گازی tcl

 خرید نقدی کولر گازی tcl
امروزه برای خرید سیستم ها و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، راهکارهای متنوعی در دسترس افراد قرار دارد. بدون اغراق، خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی tcl ...

خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت چکی

خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی یخچال فریزر دیپوینت با چک یا سفته الکترونیکی به بخش یخچال فریزر دیپوینت در دسته بندی ...