خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/29 18:25:28

یکی از بهترین تلویزیون‌های ایرانی برند ایکس ویژن می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با سفته به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن با سفته


بررسی مشخصات تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ 

تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ از جمله محصولات خوش ساخت و بادوام و باکیفیت برند X-vision محسوب می‌شود. تلویزیون‌های 55 اینچ شرکت ایکس ویژن به قابلیت‌ها و امکانات متعدد و منحصر به فردی مجهز شده‌اند. نسل جدید (سری 8) LED برند x.vision، با بالاترین فناوری‌ها و مشخصات فنی تولید و در دسترس علاقمندان و خریداران قرار می‌گیرند. خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌ها برای تهیه این محصول بی‌نظیر به شمار می‌رود. 

کیفیت تصویر فوق العاده، پشتیبانی از فناوری HDR10 و MEMC را می‌توان از شاخص ترین ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن برشمرد. بالا بودن سطح کیفی پنل LED تلویزیون‌های ایکس ویژن، در ارائه تصاویر باکیفیت و دارای وضوح فوق العاده نقش بسزایی ایفا می‌نماید. نسل جدید تلویزیون های 55 اینچ ایکس ویژن تصاویر و فیلم‌ها را با کیفیت و رزولوشن Ultra HD 4K در معرض دید بیننده قرار می‌دهند.

پشتیبانی این محصول از تکنولوژی HDR10، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به صورت زنده، طبیعی، واقعی و با تمام جزئیات در قاب تلویزیون به تصویر می‌کشد. قابلیت متمایز MEMC موجب نمایش تصاویر تلویزیون به صورت روان، سریع و بدون قطعی (LAG)، شده است. فناوری MEMC، برای نمایش مطلوب بازی‌های کامپیوتری، مسابقات ورزشی و فیلم‌ها از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

از دیگر ویژگی‌های مهم خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) و امکان ضبط برنامه‌ها (PVR)، اشاره نمود. با وجود این قابلیت‌ها، هیچ لحظه یا زمان حساسی از برنامه‌ها و فیلم‌های مورد دلخواه کاربران از دست نخواهد رفت. 

سایر مشخصات تلویزیون ایکس ویژن

مجهز به سیستم صوتی قوی و قدرتمند، درگاه های ارتباطی متنوع و طراحی زیبا و مدرن، دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن را شامل می‌شود. در LED شرکت X-Vision، از سیستم صوتی 2 کاناله استفاده شده است. هر کانال این سیستم دارای قدرت صوتی 10 وات و در مجموع 20 وات می‌باشد. همچنین، پشتیبانی تلویزیون از سیستم صوتی PureSound و فناوری پخش صدای دالبی، صدایی فراگیر، رسا و باکیفیت را در محیط انتشار می‌دهد.

در ساختار دستگاه X-Vision LED TV 55 inch پورت‌های ارتباطی متنوعی مانند درگاه USB و HDMI تعبیه شده است. وجود دو درگاه USB، امکان انتقال و پخش انواع فایل‌های صوتی و تصویری را بر روی تلویزیون فراهم آورده است. همچنین، بهره مندی LED ایکس ویژن از سه درگاه HDMI، قابلیت اتصال انواع دستگاه‌های پخش پیشرفته به تلویزیون را برای کاربران امکان پذیر ساخته است. ضمنا، برای اتصال دستگاه‌های پخش قدیمی، یک ورودی کامپوزیت در ساختار تلویزیون طراحی گردیده است. طراحی مدرن و باریک تلویزیون‌های ایکس ویژن، جذابیت و زیبایی این محصولات را دو چندان ساخته است.

قابلیت EPG (راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها)، امکان اتصال به دیوار، پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف، دارای گیرنده دیجیتال، نسبت تصویر 16:9، ورودی آنتن و شبکه LAN، از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن تلقی می‌گردد. 

نحوه خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب زمینه مناسب برای فروش قسطی تلویزیون ایرانی ایکس ویژن را برای خریداران و علاقمندان فراهم آورده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرایط و ضوابط این طرح به درگاه اینترنتی Ghesticlub.com مراجعه نمایند. همچنین، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی برند ایکس ویژن برای متقاضیان وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباس شویی هیمالیا

خرید قسطی لباس شویی هیمالیا
برند هیمالیا جز برترین برندهای ایرانی می‌باشد. شما می‌توانید با خرید قسطی لباس شویی هیمالیا از بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...

خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت با چک

خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو دیپوینت با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...