خرید نقدی بخارشوی آریته

تاریخ انتشار:
1403/2/5 18:15:40

بخارشوی یکی از بهترین و اساسی‌ترین لوازم تمیز کردن خانه است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی بخارشوی آریته به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی بخارشوی آریته

معرفی کمپانی آریته 

این برند که در سال ۱۹۶۴ در شهر فلورانس به‌ وجود آمد، یک برند ایتالیایی است. خلاقیت به کار رفته در این برند و همچنین طراحی بسیار زیبای آن از جمله فاکتورهایی می‌باشند که در تولید محصولات آریته به چشم می‌آید. 

این شرکت، یک شرکت به تمام معنا پویا می‌باشد که در زمینه ساخت لوازم خانگی و به طور خاص الکترونیکی فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های بارز این شرکت، توجه به انوع نیازها و سلایق مشتریان، همگام با پیشرفت تکنولوژی در سطح جهانی اشاره کرد.

همچنین این شرکت، مبالغ زیادی را در بخش تحقیق و توسعه محصولات خود خرج می‌کند و این از نکات مثبت شرکت آریته می‌باشد. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی بخارشوی آریته همراه ما باشید.

از دیگر ویژگی‌های بارز این شرکت بایستی بگوییم که قطعات محصولات این کمپانی، در کشور ایتالیا تولید می شود و در کشور چین مونتاژ می‌گردد. همچنین بایستی بگوییم که محصولات این کشور تحت لیسانس کشور ایتالیا می‌باشد. 

کیفیت محصولات این شرکت 

در توضیح کیفیت محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به طراحی بسیار زیبا، کیفیت بالا، تکنولوژی منحصر به فرد و همگام بودن با نیازها و سلایق مشتریان، در کنار پیشرفت تکنولوژی اشاره کرد. با خرید نقدی یا اقساطی بخارشوی آریته از قسطی کلاب، یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

محصولات آریته 

از محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به ساخت لوازم خانگی با کیفیت برقی آشپزخانه و لوازم منزل در زمینه‌های شستشو و نظافت خانه، پخت و پز و آشپزخانه چون اتو، قهوه ساز، لیپتون، شوفاژ برقی و دیگر زمینه‌ها اشاره کرد.

همچنین از دستگاه‌های ساخته شده در این زمینه‌ها، در حوزه آشپزخانه می‌توان به استیک پز، توستر، ساندویچ ساز، سرخ کن، فر، پلوپز و کباب پز و همچنین در زمینه نظافت و شستشو خانه می‌توان به بخارشوی، جارو برقی و روبات اشاره کرد. 

در حوزه لوازم آشپزخانه می‌توان از لوازمی چون آبمیوه گیری، آسیاب، بستنی ساز، خردکن، رنده، روبات آشپزخانه، مخلوط کن، همزن، پاستا ساز، چای ساز، چرخ گوشت، کتری و دیگر محصولاتی از این قبیل اشاره کرد. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی بخارشوی آریته همراه ما باشید. 

ویژگی بخارشوی آریته 

از جدیدترین مدل‌های بخار شوی ساخته شده توسط شرکت آریته می‌توان به بخارشوی چند منظوره آریته که سیار است، مدل ۴۲۰۳ اشاره کرد. این بخارشوی در رنگ زرد تولید شده و دارای گارانتی ۱۲ ماهه است. 

از مشخصات این کالا می‌توان به ابعاد 36x19x28 سانتی متری و وزن 5.38 کیلوگرم اشاره کرد. همچنین این بخارشوی، همانطور که پیشتر گفته شد، قطعات این کالاها، در کشور ایتالیا تولید شده و در کشور چین مونتاژ و ساخته شده ‌است. 

ظرفیت مخزن آن نیم لیتر می‌باشد و توان مصرفی ۱۴۰۰ وات دارد. قابلیت تنظیم میزان بخار آب، از ویژگی‌های بارز آن است. هنگامی که این دستگاه را خریداری می‌کنید، یک سری اقلام مثل سری‌های مختلف شستشو، بند آویز دستگاه و همچنین پیمانه مندرج را به همراه دستگاه دریافت می‌کنید. در ادامه، برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی بخارشوی آریته، همراه ما باشید. 

خرید بخارشوی آریته 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی بخارشوی آریته به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانه است که شرایط فروش محصولات خود را به دو صورت نقدی و اقساطی، برای رفاه حال مشتریان خود به وجود آورده‌ است که در ادامه به شرایط خریداری از این سایت می‌پردازیم. 

خرید نقدی یا اقساطی بخارشوی آریته از سایت قسطی کلاب 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی بخار شوی آریته از سایت قسطی کلاب، ثبت‌نام کرده و بلافاصله از سمت سایت اعتبار فراوانی دریافت کنید.

همچنین شما می‌توانید با انتخاب یکی از سه روش خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس سفته ای

خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس سفته ای
از بهترین برندهای ایرانی در تولید لوازم خانگی می‌توان به برند جی پلاس اشاره کرد. برای خرید قسطی یخچال فریزر جی پلاس با سفته الکترونیکی یا...

فروش لوازم خانگی امرسان

فروش لوازم خانگی امرسان
شرکت امرسان در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی امرسان دارید به بخش لوازم خانگی در سایت...