فروش قسطی موتور سیکلت کلیک

تاریخ انتشار:
1403/2/30 04:51:02

موتور سیکلت کلیک را می توان جزء بهترین برند های موجود برای موتور سیکلت قرار داد که طرفداران زیادی در میان جوانان دارد. برای مشاهده و خرید اقساطی انواع موتور سیکلت کلیک به بخش وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

فروش قسطی موتور سیکلت کلیک

مزایای خرید موتور سیکلت کلیک

خریداران و مشتریان می تواند از طرح های فروش وسایل نقلیه قسطی، علی الخصوص فروش قسطی موتور سیکلت کلیک در مجموعه قسطی کلاب استفاده به عمل آورند. 

امروزه یکی از وسایل نقلیه کاربردی و مثمر ثمر برای کاربری های روزانه و ترددهای شهری، به استفاده گسترده از موتور سیکلت بر می گردد. در این میان موتور سیکلت هوندا کلیک به علت برخورداری از تجهیزات و امکانات قابل توجه و مناسب، نظر عده زیادی از خریداران را به خود معطوف ساخته است. 

بدون تردید، یکی از مؤلفه های مهم در فروش قسطی موتور سیکلت کلیک، به طراحی منحصر به فرد و جذاب این موتور سیکلت مربوط می شود. از سوی دیگر، رنگبندی متنوع و خاص این محصول از دیگر نقاط بارز و برجسته مورد توجه قرار گرفتن این مدل موتور سیکلت به شمار می آید. 

همچنین سواری بدون تنش و راحت موتور سیکلت کلیک را هم نباید از یاد برد. ناگفته نماند که برخورداری از آپشن های متعدد، از نقاط عطف فروش قسطی موتور سیکلت کلیک محسوب می شود. از آنجایی که بسیاری از مشتریان به آپشن های وسایل نقلیه تمایل زیادی نشان می دهند، موتور سیکلت کلیک تا حدی زیادی می تواند در این زمینه تاثیر گذار و مؤثر تلقی گردد. 

همچنین طراحی و ساخت این موتور سیکلت متناسب با استانداردهای روز، ضریب ایمنی و امنیت این وسیله نقلیه را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. فروش قسطی موتور سیکلت کلیک، از طریق سایت اینترنتی قسطی کلاب برای علاقمندان و مشتریان فراهم شده است.

مشخصات فروش قسطی موتور سیکلت کلیک

به طور کلی، فروش قسطی موتور سیکلت کلیک، برای برخورداری از یک موتور سیکلت کاربردی، سبک، راحت و در عین حال باکیفیت راهکار مثمر ثمری تلقی می شود. شایان ذکر است که هوندا کلیک با دو پیشرانه 150 و 125 cc موجود می باشد. 

پیشرانه از نوع 150 cc این موتور سیکلت قابلیت تولید نیروی برابر با 7/16 اسب بخار و گشتاوری در حدود 8/12 نیوتن متر را امکان پذیر می سازد. همچنین این پیشرانه از نوع انژکتوری دو سوپاپه یک سیلندر بوده و از وزنی در حدود 110 کیلوگرم برخوردار می باشد. 

بهره مندی از یک جعبه دنده پنج سرعته از نوع اتوماتیک، از دیگر ویژگی های مهم فروش قسطی موتور سیکلت کلیک به شمار می آید. بنابر اعلام سازنده شتاب صفر تا صد این مدل موتور سیکلت در حدود 12 ثانیه برآورد شده و مصرف سوخت این محصول در هر صد کیلومتر برابر با 5/1 لیتر می باشد. 

برخورداری از یک زین ارگونومیک دارای ارتفاع مناسب و سواری راحت و نرم، از دیگر مشخصات بارز فروش قسطی موتور سیکلت کلیک قلمداد می گردد. ناگفته نماند که این محصول از سیستم تعلیق نرم و انعطاف پذیری بهره مند بوده که در عبور از ناهمواری ها و موانع کمترین میزان تنش را به راکب موتور سیکلت انتقال می دهد. 

در مجموع، هندلینگ مناسب، شتاب قابل قبول، آپشن ها و امکانات مناسب، کیفیت سواری نرم و راحت، کیفیت و دوام مناسب و طراحی زیبا و جذاب، دیگر مؤلفه های مهم فروش قسطی موتور سیکلت کلیک را تشکیل می دهند.

نحوه فروش قسطی موتور سیکلت کلیک

امروزه خرید مناسب و کاربردی و در عین حال مقرون به صرفه موتور سیکلت، یکی از دغدغه های خریداران و مشتریان محسوب می شود. برای برآورده ساختن این نیاز مجموعه قسطی کلاب، خرید قسطی موتور سیکلت را به مرحله اجرا درآورده است. 

بر همین اساس، مشتریان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی قسطی کلاب مدل های متنوع و مختلف این مدل وسیله نقلیه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. از سوی دیگر، خرید قسطی موتور سیکلت در اقساط متنوع سه الی دوازده ماهه و با در نظر گرفتن کمترین میزان سود و کارمزد انجام می پذیرد. 

ناگفته نماند که عدم نیاز به مراجعه حضوری و آنلاین و مقرون به صرفه بودن، از مهم ترین ویژگی های خرید وسایل نقلیه قسطی در سایت اینترنتی قسطی کلاب به حساب می آید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي خودرو پژو 207 با چک

خرید قسطي خودرو پژو 207 با چک
اگر قصد خرید قسطي خودرو پژو 207 با چک را دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...

خرید قسطی خودرو تیبا 2

خرید قسطی خودرو تیبا 2
خودرو تیبا یکی از بهترین محصولات کمپانی سایپا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی...