مایکروویو فلر

تاریخ انتشار:
1403/2/8 04:19:27

مایکروویو یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه می‌باشد که وجود آن در خانه کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو فلر دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


مایکروویو فلر

خرید مایکروویو 

حتما تا به حال پیش آمده است تا بخواهید پیتزای خانگی، نان خانگی، شیرینی و کیک بپزید و یا بدون استفاده از گاز و خالی کردن محتویات ظرف در قابلمه، آن را گرم نمایید. البته این تنها یکی از کاربردهای مایکروویو است. با مایکروویو می‌توانید یخ‌زدایی کنید. 

برای مثال گوشت و سبزی فریزری را از حالت منجمد خارج سازید. عسلی که به خاطر دما سفت شده است را نرم کنید. نان‌های فریزری را برشته کنید. غذاهایتان را کبابی کنید. سیب‌زمینی بپزید و وسایل‌تان را ضدعفونی کنید. 

با وجود زمان کم‌تر پختن غذا در مایکروویو ویتامین‌های بیشتری در مواد غذایی باقی خواهد ماند. در وقت صرفه‌جویی می‌شود و لازم نیست حجم زیادی ظرف مربوط به تهیه غذا را شست. با خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو فلر، یک کالای ارزنده خریداری نمایید. 

تفاوت مایکروویو، مایکروفر و سولاردام 

مایکروویو از طول موج‌های کوتاهی که قسمتی از طیف الکترومغناطیس هستند، استفاده می‌کند. این امواج در برخورد با ماده سه حالت ممکن دارند، یا جذب می‌شوند یا در آن انعکاس پیدا می‌کنند و یا در آن ماده منتشر می‌شوند. مایکروویو یک المنت گرمکن دارد که با تابش اشعه لیزرکار می‌کند. 

به این صورت که با تابیدن موج‌های الکترومغناطیسی، مولکول‌های قطبی موجود در غذا حرکت کرده و گرما ایجاد می‌کنند و این باعث گرم شدن و پختن غذا در زمان کوتاه می‌شود. علاوه بر لرزاننده امواج الکترومغناطیسی، المنت‌هایی برای گریل و فر وجود دارد. 

مایکروویو امواجی با طول موج کوتاه را نگه داشته و در هنگام پخت آن‌ها را ساطع می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو فلر از قسطی کلاب تجربه خریدی آسان و مطمئن داشته باشید. 

ماکروفر یا تندپز، دستگاهی است که پختن غذا را به صورت یکنواخت بین تمامی غذا انجام می‌دهد. در مدل‌های ساده، این کار با گاز انجام می‌شود. در مایکروفر چند قابلیت اضافه‌تر مانند حرارت سه ‌بعدی، فن، کانوکشن و گریل از پشت وجود دارد و پختن غذا نسبت به مایکروویو در زمان بیشتری به طول می‌انجامد و حسابی مغز پخت می‌شود. خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو فلر را در قسطی کلاب تجربه نمایید. 

سولاردام نوع جدیدتر از مایکروفر و مایکروویو است، همچنین امواج مایکرو، دارای لامپ هالوژنی با نور زیاد می‌باشد که به گریل کردن و برشته شدن غذا از قسمت رو و زیر منجر می‌شود. گفته می‌شود که نسبت به سولاردام برای بدن بی‌ضرر ‌تر است. با خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو فلر یکی از با کیفیت‌ترین محصولات خانگی را تهیه فرمایید. 

مایکروویو فلر 

یکی از برندهای مطرح لوازم خانگی برقی در آشپزخانه، برند آلمانی فلر می‌باشد. این برند محصولات با کیفیتی را در بازار جهانی تولید می‌کند و در ایران خدمات پس از فروش خوبی دارد. در ادامه به معرفی یکی از محصولات مایکروویوی این کارخانه می‌پردازیم. خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو فلر در سایت قسطی کلاب برای همه ایرانیان فراهم شده است. 

مایکروویو Feller مدل MW 341 

این مدل طراحی زیبا و کیفیت مناسبی دارد. نوع محفظه داخلی آن سرامیکی است. باز شدن آن به کمک دسته‌ای است که در سمت چپ محصول قرار گرفته است. این محصول هشت منوی متنوع برای پختن اتوماتیک گوشت، ماهی، سیب‌زمینی، سبزیجات، پاستا، سوپ، پیتزا و گرم کردن دارد. این دستگاه نیاز به روغن خیلی کمی برای سرخ‌کردن دارد. 

قدرت توان این دستگاه 900 وات و گریل آن 1100 وات است. صفحه گردان آن قطری برابر با 315 میلی‌متر دارد. ظرفیت محفظه 34 لیتر است. زمان سنج این دستگاه 95 دقیقه‌ای است و مجهز به سیستم قفل کودک می‌باشد. 

خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو فلر 

خرید این دستگاه به دلیل داشتن امکانات خوب برای پختن انواع غذاها و به کار بردن روش‌های متنوع به هم‌وطنان عزیز پیشنهاد می‌شود. اگر در خرید نقدی لوازم مورد نظرتان مشکلی دارید، با مراجعه به سایت قسطی کلاب، از شرایط استثنایی فروش اقساطی برخوردار شوید و کالای مورد نظرتان را خریداری نمایید. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط بای چک با لیزینگ‌های معتبر مانند پارسیان و فراز اندیشان امکان پذیر شده است و هر کدام از این شرکت‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ با سفته

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ با سفته
تلویزیون‌های برند سامسونگ دارای امکانات فوق‌العاده‌ای هستند، برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ با سفته می‌توانید به بخش تلویزیون در...

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با چک

خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با چک
برند ایرانی اسنوا جز بهترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا با چک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی...