خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/14 21:50:54

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن با چک
شرایط خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن شرایطی است که افراد می‌توانند با این شرایط ساده به راحتی تلویزیون منزل خود را تهیه کنند. شرکت ایکس ویژن بیش از 15 سال است که محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند. شرکت مادیران که جز مجموعه ایکس ویژن است سال‌های زیادی به صورت حرفه‌ایی به تولید لوازم خانگی با کیفیت پرداخته است. امروزه محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت بالا چون از لحاظ قیمت هم مناسب است طرفداران زیادی دارد. 

نحوه توزیع و فروش محصولات ایکس ویژن

این شرکت دارای یک شبکه توزیع و فروش گسترده در سراسر ایران است. در تمام شهرهای ایران دارای بیشتر از 200 نمایندگی معتبر است. ایکس ویژن همچنین برای محصولات خود خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است. این خدمات پس از فروش شرکت چه خرید به صورت نقدی و یا خرید اقساطی تلویزیون باشد شامل می‌شود.

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن و انواع تلویزیون این شرکت

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن در مدل‌های FULL HD ،SMART و LED وجود دارد. همچنین نمایشگر این تلویزیون‌ها از 32 اینچ تا 65 اینچ می‌باشد. قبل از انتخاب هر تلویزیون صفحه نمایشگر را در نظر بگیرید. یکی از مدل تلویزیون‌هایی که شرکت ایکس ویژن تولید کرده است تلویزیون هوشمند است. از کارایی‌های تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال آن به اینترنت است. همچنین قابلیت اتصال به تلفن همراه را هم دارد.

تولید تلویزیون هوشمند را می‌توان یک تحول بسیار عظیم در حوزه تولید لوازم خانگی برشمرد. از طریق این قابلیت هوشمند می‌توان دنیایی از سرگرمی را به وجود آورد. مزایای دیگر این مدل از تلویزیون مجهز بودن آن به سیستم عامل اندروید است. که می‌توان پرداخت آنلاین، خرید و وب گردی را با آن تجربه کرد. 

میزان کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون‌های ایکس ویژن از لحاظ سیستم صوتی، کیفیت تصویر، درگاه ورودی و طراحی ظاهری کیفیت قابل توجهی دارند. و به دلیل کیفیت بالایی که محصولات این شرکت دارند خرید اقساطی تلویزیون را پیشنهاد می‌دهیم. از لحاظ کیفیت تصویری بیشتر مدل‌های تلویزیون ایکس ویژن کیفیت FULL HD را دارند. این میزان کیفیت به معنی وضوح فوق العاده در نمایش تصویر است.

همچنین پنل LED که در ساخت این تلویزیون‌ها استفاده می‌شود باعث نمایش تصویر طبیعی می‌شود. اگر قصد خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن را داشتید پیشنهاد می‌کنم که مدل هوشمند آن را انتخاب کنید. چون تمام فناوری‌های روز در آن تعبیه شده است. و با خرید این محصول خیلی از نیازهای دیگر شما برطرف می‌شود. در بیشتر مدل‌ها دو عدد بلندگو در دستگاه به کار رفته است. توان تولید صدا در هر بلندگو 10 وات می‌باشد که در مجموع هر دو بلندگو میزان 20 وات صدا تولید می‌شود.

البته باید بیان کرد که کیفیت صدا در مدل‌های هوشمند به مراتب بیشتر از مدل‌های غیر هوشمند است. در بیشتر مدل‌های این شرکت درگاه USB، ورودی آنتن، خروجی هدفون، HDMI مجهز است. در مدل هوشمند باید این نکته را در نظر بگیرید که اگر برنامه‌های نسبتا زیادی روی تلویزیون نصب شود که بیشتر از حافظه آن باشد منجر به کندی سرعت آن می‌شود. پس حتما در این مدل به این نکته توجه داشته باشید.

شرایط خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن

شرکت ایکس ویژن برای فروش قسطی لوازم خانگی خود از طریق نمایندگی‌های فعال خود در سراسر کشور شرایطی را فراهم کرده است تا مشتریان به راحتی بتوانند به محصولات دسترسی داشته باشند. برای خرید اقساطی هر کدام از مدل‌ها چه تلویزیون هوشمند یا غیر هوشمند می‌توانید با پرداخت مقداری از هزینه مابقی را به صورت قسطی در چندین فقره چک پرداخت کنید. اقساط چک شما می‌تواند 3 ماه حداکثر 12 ماه باشد. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ghesticlub.com مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون ایکس ویژن قسطي

تلویزیون ایکس ویژن قسطي
برندهای ایرانی با سرعت بالایی در حال رشد و توسعه می‌باشند و یکی از موفق‌ترین این برندها، برند ایکس ویژن است که طرفداران بسیاری دارد. برای ...

خرید اتو دلمونتی

خرید اتو دلمونتی
اتو جز یکی از پر مصرف‌ترین وسیله‌های خانه است که ممکن است روزی چندبار از آن استفاده شود، بنابراین مهم است که در هنگام خرید اتو دقت ...