خرید زودپز فلر

تاریخ انتشار:
1403/2/19 18:08:01

داشتن یک زودپز با کیفیت در مواقع آشپزی بسیار مهم و اساسی است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی زودپز فلر دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه آن لذت ببرید.


خرید زودپز فلر


خرید زودپز فلر 

در زمان قدیم قابلمه‌هایی ساخته شده بود که از طریق جمع کردن بخار پرفشار موجب سریع‌تر پخته شدن غذا می‌شد و به آن زودپز می‌گفتند. امروزه زودپزهای زیادی در کارخانه‌های معروف جهان به فروش می‌رسد. با خرید نقدی یا اقساطی زودپز فلر غذایی لذت خوردن غذایی سالم و مقوی را تجربه کنید. 

برای پختن گوشت و حبوبات باید زمان زیادی صرف کنیم، ولی با داشتن یک زودپز مناسب حتی در زمانی کوتاه‌تر از یک ساعت، غذا آماده طبخ می‌شود. پختن غذا با فشار بخار آب خیلی سالم‌تر و بهتر از تماس غذا با حرارت مستقیم و از دست رفتن ویتامین‌ها و پروتئین‌های مواد غذایی می‌شود. خرید نقدی یا اقساطی زودپز فلر یک پیشنهاد عالی برای همه کسانی است که خواهان غذایی لذیذ در زمانی کوتاه می‌باشند. 

برای خرید یک زودپز خوب باید گزینه‌ای را انتخاب کنیم که بتوان در آن به مقدار کافی آب اضافه کرد تا مقدار لازمی بخار آب جهت پخت غذا تولید کند. فراموش نکنید که با توجه به تعداد افرادی که برای آن‌ها قرار است غذا بپزید، زودپزی با ظرفیت مناسب خریداری نمایید.

 بیشتر زودپزهای موجود در بازار استیل و یا فلزی هستند، زیرا این دو جنس به خوبی گرما را حفظ می‌کنند. با خرید نقدی یا اقساطی زودپز فلر همیشه و بدون زحمت زیاد در منزل، غذای دلخواهتان را نوش جان کنید. 

به طور معمول دو نوع زودپز برقی و معمولی داریم. در زودپزهای برقی با کمک جریان برق، انرژی لازم برای تبخیر آب درون زودپز تامین می‌شود در صورتی که در زودپزهای معمولی با انتقال انرژی گرمایی حاصل از شعله‌های گاز، آب درون پلوپز تبخیر می‌شود و فشار نهایی را تولید می‌نماید.

Feller یکی از کارخانه‌های تولید‌کننده زودپز در جهان است. این کارخانه موفق آلمانی که بیش از بیست و پنج سال قدمت دارد، محصولات برقی متنوعی را تولید و عرضه می‌کند. در میان محصولات تولیدی آن زودپز فلر از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. در ادامه به معرفی یکی از محصولات زودپزی این برند می‌پردازیم. 

زودپز برقی فلر مدل PC165 

این مدل یک دستگاه کامل برای پختن غذا می‌باشد. فقط کافی است تا مواد اولیه را درون آن بریزید و تنظیمات مورد نیاز را اعمال کنید. با کمی صبر کردن، غذایتان آماده می‌شود! برای این مدل، تنظیمات زیادی جهت بهینه‌سازی مصرف در هنگام پخت غذا وجود دارد. 

برای نمونه قابلیت تنظیم فشار در سه حالت کم، زیاد و متوسط وجود دارد. با تنظیم فشار مناسب درون زودپز، مدت زمان پخت را کنترل و مدیریت می‌نمایید، از تایمر هم می‌توانید برای زمان‌بندی دلخواه استفاده نمایید. در این دستگاه، قابلیت بسته ‌شدن خودکار درب وجود دارد. با خرید نقدی یا اقساطی زودپز فلر طعم یک غذای واقعی را بچشید. 

 بسته و باز شدن درب زودپز بسیار راحت است و حتی طوری طراحی شده که بتوان با یک دست هم اقدام به باز و بسته شدن کرد! جهت ایمنی دستگاه سوپاپ اطمینان موجود است. جنس بدنه از استیل ضد زنگ ساخته شده و ظرف پختن نیز روکش نچسب دارد. همچنین دیگ آن جدا می‌شود.

این مدل برای خانواده‌های پرجمعیت و یا مهمانان مناسب است. به علاوه، مصرف برقی این دستگاه بسیار پایین است و درجه مصرف B را دارد. این مدل نمایشگری با کیفیت دارد که برای نمایش تنظیمات پخت استفاده می‌شود. به طور پیش‌فرض تنظیماتی برای تهیه ماست، پنیر، برنج ته دیگی، خورشت، سوپ، آبگوشت، حلیم، مرغ، گوشت و حبوبات وجود دارد. 

تنظیمات مخصوص سرخ کردن، آرام پز و پخت کیک هم موجود است. با خرید نقدی یا اقساطی زودپز فلر یک محصولی بی‌نظیر خریداری نمایید. در مجموع زودپز فلور مدل PC165 یک دستگاه فوق حرفه‌ای همه کاره است. با توجه به کیفیت بالا و استفاده آسانی که دارد، بهترین گزینه ممکن برای پیشنهاد خرید زودپز است. 

خرید نقدی یا اقساطی زودپز فلر 

با خرید نقدی زودپز فلر از سایت قسطی کلاب، بدون هیج نگرانی و دغدغه، خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنید. امکاناتی در قسطی کلاب در نظر گرفته ‌شده تا هم‌میهنان عزیز بتوانند به صورت اینترنتی، کالاهای محبوب خود را خریداری نمایند، البته امکان خرید نقدی نیز در این سایت فراهم است. می‌توانید به آسانی محصول خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال دیپیونت مدل تی سون

 خرید قسطی یخچال دیپیونت مدل تی سون
برند دیپوینت یکی از بهترین برندهای ایرانی است که یخچال فریزرهای با کیفیتی طراحی و تولید می‌کند. برای خرید قسطی یخچال دیپیونت مدل تی...

فروش قسطی لوازم خانگی هافنبرگ

فروش قسطی لوازم خانگی هافنبرگ
قسطی کلاب به منظور بسط و گسترش روش های فروش اقساطی، این مرتبه طرح فروش قسطی لوازم خانگی هافنبرگ را در نظر گرفته است. فروش قسطی ....