قیمت کتری برقی فلر

تاریخ انتشار:
1403/2/17 12:16:42



جهت مشاهده قیمت کتری برقی فلر و سایر کالای مرتبط به سایت قسطی کلاب ، بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.




قیمت کتری برقی فلر




اطلاعاتی درباره کتری برقی 

افزایش سرعت زندگی روزمره باعث شده است که افراد به دنبال استفاده از وسایلی باشند که عملکردی با کیفیت و در عین حال سریع داشته باشد. خانم های شاغل ترجیح می دهند از چای ساز برقی، زودپز، کتری برقی و دیگر وسایلی که سرعت کارها و آشپزی را تا حد زیادی افزایش می دهد استفاده کنند. 

لوازم خانگی برقی فلر یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین محصولات در سراسر جهان است که تمام محصولات آن کیفیتی استاندارد و ایده آل دارند. کتری برقی از جمله وسایل آشپزخانه است که در برندها و مدل های مختلفی از جمله برند فلر در بازار موجود است. 

قیمت کتری برقی فلر با توجه به حجم کتری و کارایی آن در مدل های مختلف، متفاوت است اما بدون شک با توجه به کیفیت و کارایی آن قیمتی بسیار مناسب و منطقی دارد.

 کتری برقی فلر:

قبل از آنکه راجع به قیمت کتری برقی فلر صحبت کنیم بهتر است در ابتدا تا حدی با ویژگی های این کتری آشنا شده تا بتوانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید. تمامی مدل های کتری فلر در زمان بسیار کوتاهی آب را به جوش آورده و مصرف انرژی بسیار پایینی دارند، بنابراین هزینه برق مصرفی کتری های برقی فلر بسیار کم خواهد بود. 

در کتری های برقی فلر یک سیستم حفاظتی به کار رفته است که در صورتی که داخل کتری آب نباشد از کار کردن آن جلوگیری می کند. در کتری های برقی فلر بعد از اتمام کار و به جوش آمدن آب خود به خود خاموش شده و از تبخیر آب داخل آن جلوگیری می کند. 

در بیشتر کتری های برقی فلر پایه خاصیت چرخش 360 درجه دارد و این امکان را به شما می دهد که با هر دو دست و در هر زاویه ای به راحتی کتری را بردارید. المنت های برقی به کار رفته در کتری برقی فلر باعث می شود که طول عمر دستگاه بالا رفته و عملکرد کتری نیز بسیار سریع شود. 

تمام مدل های کتری برقی فلر ظاهری شیک و زیبا داشته و با محیط آشپزخانه شما به هر سبکی که باشد به سادگی هماهنگ می شود. در اکثر کتری های برقی فلر برای جلوگیری از تماس مستقیم بخار آب با دست هنگام باز کردن درب کتری، از یک کلید بالای درب کتری استفاده شده است که با فشار دادن آن درب کتری به راحتی باز می شود. 

با توجه به ویژگی های مثبت گفته شده قطعا قیمت کتری برقی فلر در مقایسه با کیفیت و کارایی آن بسیار مناسب است و می توانید با پرداخت هزینه ای قابل قبول تا سال ها از یک کتری با کیفیت و زیبا استفاده کنید.

قیمت کتری برقی فلر:

 کتری های برقی با توجه به ویژگی های مختلفی از گنجایش، قابلیت تنظیم دما، قابلیت گرم نگه دار، میزان چرخش پایه، جنس محفظه درونی و بدنه و ویژگی های دیگری که بر کارایی آن تاثیر می گذارد قیمت گذاری می شوند. 

قیمت کتری برقی فلر نیز در مدل ها و ظرفیت های مختلف، متفاوت است. برای مثال قیمت کتری برقی فلر مدل EK 072 که 2 لیتر ظرفیت دارد حدود 220 هزار تومان و قیمت کتری برقی فلر مدل EK071 حدود 320 هزار تومان است. 

کتری های برقی فلر مانند سایر لوازم خانگی تولید شده توسط این محصول از کیفیت  طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و بدون شک می توانند رضایت خاطر شما را از یک خرید ایده آل به دست آورند. محدوده قیمت کتری برقی فلر در مدل های مختلف بین 150 تا 500 هزار است و می توانید آن ها را از فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی  مانند قسطی کلاب به صورت آنلاین  با اقساط بلند مدت خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباس شویي جی پلاس

خرید اقساطی ماشین لباس شویي جی پلاس
برند جی پلاس برندی موفق و ایرانی در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویي جی پلاس به بخش ماشین لباسشویی در...

خرید اقساطی جاروبرقی AEG

خرید اقساطی جاروبرقی AEG
برند AEG یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات باکیفیت و منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی جاروبرقی AEG به بخش جاروبرقی در...