خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/31 16:51:42

برند اسنوا یکی از برترین برندهای ایرانی می‌باشد که محصولات مدرن و به روزی دارد. برای خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا
تلویزیون اسنوا

اسنوا (SNOWA) یکی از برندهای ایرانی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1385 تاسیس شده است و به تولید و عرضه انواع تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، کولرگازی، یخچال و فریزر می‌پردازد. استفاده از بهترین فناوری روز دنیا و مقرون به صرفه بودن قیمت این محصولات، سبب محبوبیت این برند میان مردم شده است. برای خرید قسطي تلویزیون هوشمند اسنوا می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی کیفیت تلویزیون اسنوا

تلویزیون‌های اسنوا انواع مختلفی دارد که در مدل‌های HD ،FULL HD و 4K در اندازه‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند. با خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا شما مالک یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌شوید. هر یک از این تلویزیون‌ها با مشخصات متفاوتی تولید می‌شوند و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

خرید قسطي تلویزیون هوشمند اسنوا مدل HD

کیفیت این لوازم خانگی از مدل‌های FULL HD و 4K پایین‌تر بوده است. این مدل دارای 1 پورت USB و یک ورودی HDMI، یک رابط کامپوزیت و یک رابط کامپوننت و اتصال تلفن همراه است. همچنین این مدل تلویزیون در سایز 32 اینچ با رزولوشن 1080*720 و با زاویه دید 178 درجه تولید و عرضه می‌شود.

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا مدل FULL HD

این مدل در زمینه نمایش تصویر، صدا و درگاه‌های ارتباطی از امکانات بالاتری نسبت به مدل برخوردار است. رزولوشن این مدل تلویزیون LED اسنوا  1920*1080 و زاویه دید 187 درجه است که کیفیت تصویر در حد قابل قبول است. درگاه‌های ارتباطی این دستگاه دو عدد پورت USB و سه عدد ورودی HDMI و یک رابط کامپوزیت و کامپوننت است. از دیگر قابلیت‌های این مدل تلویزیون می‌توان به ضبط برنامه، خاموش شدن اتوماتیک دستگاه، قفل کودک و راهنمای الکترونیکی برنامه اشاره کرد. خرید اقساطی تلویزیون اسنوا مدل FULL HD برای همه سلیقه‌ها مناسب است.

خرید قسطي تلویزیون هوشمند اسنوا مدل 4K

تلویزیون اسنوا مدل 4K  مجهز به فناوری HDR 10 است که باعث نمایش تصویر با کیفیت بالا و وضوح بالا می‌شود. میزان رزولوشن این مدل 4 برابر مدل  FULL HD است. این لوازم خانگی دارای دو اسپیکر در قسمت پایینی دستگاه است که توان خروجی 30 وات صدا را دارد. از دیگر مزایای این مدل می‌توان به اتصال بی‌سیم wifi، خروجی هدفون، دو پورت UDB و سه ورودی HDMI اشاره کرد. 

تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA560U

با خرید اقساطي تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA560U شما مالک بهترین و محبوب‌ترین تلویزیون اسنوا هستید. این تلویزیون 55 اینچی 4K با رزولوشن 2160*3840 تولید و به بازار عرضه شده است. این دستگاه با اندروید 9 وارد بازار شده و به راحتی به گوشی وصل می‌شود. سیستم صوتی این مدل از استانداردهای دابلی، دابلی دیجیتال و دابلی دیجیتال پلاس پشتیبانی می‌کند و کیفیت عالی دارد. در مجموع دارای کیفیت بسیار خوبی است و هر آنچه که از یک تلویزیون خوب انتظار دارید به شما ارائه می‌دهد. 

نحوه خرید قسطی در شرکت قسطی کلاب

قسطی کلاب یک شرکت معتبر در زمینه فروش قسطی لوازم خانگی به حساب می‌آید. شما می‌توانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را در ازای خرید نقدی به صورت قسطی از این شرکت تهیه کنید. با ثبت نام در این سایت می‌توانید با سه طرح، اقساطی از لیزینگ پارسیان، اقساطی از بایچک، اپ کارت ملت، اقساطی از طرح پایا تا سقف 50 میلیون تومان خرید داشته باشید. به سایت قسطی کلاب بروید و بهترین تلویزیون اسنوا را انتخاب کنید. این شرکت سلامت محصولتان را تضمین می‌کند و در کوتاه ترین زمان محصول را برایتان ارسال خواهد کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

محصولات برقی ال جی

محصولات برقی ال جی
محصولات برقی ال جی جز پر فروش ترین لوازم برقی در سرتاسر کشور می باشد. به تازگی وبسایت قسطی کلاب شروع به فروش اقساطی محصولات ال جی...

خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا با سفته

خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطي لوازم خانگی اسنوا با سفته الکترونیکی یا چک به بخش لوازم خانگی اسنوا در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...