خرید بازی های ps4

تاریخ انتشار:
1403/2/6 11:11:24

بازی های ps4 جزو محبوب ترین بازی های حال حاضر دنیا است که افراد با خرید ps4 به راحتی می توانند از این بازی ها لذت ببرند و از اوقات فراغت خود لذت ببرند. جهت مشاهده خرید بازی های ps4 به بخش بازی و سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید بازی های ps4



اطلاعاتی درباره خرید انواع بازی ps4 

از سال 2013 با ورود ps4 به عرصه ابزار گیم در جهان، انقلابی عظیم در بازی های ویدیویی نیز اتفاق افتاده است. نسخه های جدید پی اس فور در سال های اخیر مانند نسخه پرو، با پشتیبانی از فرمت های مختلف تصاویر و همچنین گرافیک بالای بازی، گوی سبقت را از سایر کنسول ها و کامپیوتر ربوده اند.

خرید بازی های ps4 نیز در سال های اخیر به دلیل افزایش استفاده از کنسول بازی پی اس فور، به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. این حجم از استقبال، زمینه را برای رقابت شرکت های مختلف در زمینه تولید و عرضه با کیفیت تر بازی های ps4 فراهم کرده است. 

خرید بازی ps4 در قسطی کلاب

به طور کلی خرید بازی های ps4 یکی از ملزومات هر خانه ای محسوب می شود. تغییر شرایط زندگی و تفریح های متنوع باعث می شود که این دستگاه برای هر خانه ای یک ضرورت محسوب شود. شرکت های تولید کننده بازی، بازی های متنوعی را برای دستگاه ps4 طراحی و تولید کرده اند که با توجه به قیمت آن ها خرید نقدی کمی دشوار است. قسطی کلاب با توجه به این موضوع، شرایط فروش اقساطی را فراهم کرده است تا خرید برای همه افراد امکان پذیر باشد.

کنسول های بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی های دنیا می باشد که به صورت اقساطی در سایت قسطی کلاب می توانید خرید کنید و بدون اتمام اقساط از آن استفاده نمایید و در اقساط 12 ماه پرداخت نمایید. قسطی کلاب با هدف بهبود اوضاع جامعه فروش اقساطی  را راه اندازی نموده است. کنسول بازی ps4 یکی از برترین و محبوب ترین کنسول های بازی در میان رده های سنی مختلف جهان است.

شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه خرید بازی های ps4 و یا قیمت آن ها در ادامه مطلب همراه ما باشید. همچنین قصد داریم در انتهای مطلب، طرح فروش اقساطی بازی های کنسول ps4 را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

خرید بازی های ps4

در این قسمت از مطلب، چند بازی معروف و مطرح از پی اس فور را برای شما به همراه قیمت و شرایط خرید قسطی برای شما بررسی می کنیم.

  • بازی Hitman 2 مخصوص PS4: سبک این بازی اکشن و جنگی بوده و شما باید در یک سناریوی ماجراجویانه به عنوان نفر اول نقش آفرینی کنید. در این بازی شما یک تیرانداز خواهید بود که باید با استفاده از اسلحه تان افراد مختلف را از پیش رو بردارید و مراحل را یکی یکی باز کنید. 

رده سنی این بازی با توجه به خشونت قابل توجه آن، بالای 17 سال است. شما می توانید بازی بازی Hitman 2 را که دارای قیمت 505 هزار تومان است، از قسطی کلاب خریداری کنید. البته خرید قسطی این بازی نیز به صورت پیش پرداخت 0 تومان و اقساط 12 ماهه، هر قسط به ارزش 54 هزار تومان نیز در قسطی کلاب امکان پذیر است.

  • بازی FIFA 19 مخصوص PS4: فیفا همواره در تمامی نسخه های خود برای تمامی کنسول ها و ابزار بازی، یک بازی بسیار محبوب بوده است. در نسخه 19 این بازی، آخرین نقل و انتقالات بازیکنان به روز رسانی شده است، چهره بازیکنان بسیار شبیه به واقعیت طراحی شده است و بازی دارای گیم پلی روان و محیط گرافیکی عالی است.

 همچنین هوش مصنوعی به کار رفته در این بازی باعث می شود تا تمامی فرآیند های ممکن در فوتبال واقعی شبیه سازی شوند. به طور مثال زمانی که تیمی دو سه گل در نیمه اول بازی دریافت می کند، تعداد گل های بیشتری نیز دریافت خواهد کرد. 

در این بازی این گونه موارد به طور کامل شبیه سازی شده است. شما می توانید در قسطی کلاب این بازی را با قیمت نقدی 744 هزار تومان و یا اقساط 12 ماهه، هر قسط به ارزش 80 هزار تومان و بدون پیش پرداخت خرید کنید.

  • بازی Battlefield V Deluxe Edition مخصوص PS4: ژانر این بازی اکشن و جنگی است. شما در این بازی باید با ماجراجویی خاص خود، مراحل استراتژیک مختلف را پشت سر بگذارید. رده سنی مناسب برای این بازی، بالای 10 سال است. 

قیمت این بازی نسبت به اکثر بازی های ps4 بالاتر است، اما خبر خوب اینجا است که قسطی کلاب، این محصول را نیز به اقساطی و با پیش پرداخت 0 به فروش می رساند. شما در این طرح فروش می توانید با اقساط 12 ماهه و بدون پیش پرداخت، هر ماه 107 هزار تومان بپردازید و بازی را خریداری کنید. قیمت نقدی فروش این بازی 999 هزار تومان است.

شما می توانید برای شرکت در طرح فروش اقساطی بازی های ps4 و یا اطلاع از لیست قیمت تمامی بازی های موجود برای این کنسول بازی با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی کنسول بازی ps4

فروش اقساطی کنسول بازی ps4
با توجه به اینکه دیگر دوران خرید های حضوری از بازار های واقعی روبه اتمام می باشد، و خرید های مجازی....

کنسول بازی

کنسول بازی
امروزه افرادی زیادی برای سرگرمی به کنسول‌های بازی روی آورده‌اند. سونی تولید کننده انواع کنسول بازی است. برای خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی سونی...