سرمایه گذاری سینا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 20:10:26

تنها با کار کردن و جمع کردن پول نمی توانیم به اهداف مالی که در زندگی  داریم برسیم، و نیاز داریم که حتما در یک جای خوب سرمایه گذاری انجام دهیم. قسطی کلاب یکی از شرکت هایی است که امکان سرمایه گذاری مطمئن را برای کاربران خود فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام سرمایه گذاری به بخش تأمین کنید قسطی کلاب مراجعه کنید. سرمایه گذاری سینا

سرمایه گذاری در بانک

قسطی کلاب نه تنها خرید کالا را برای شما آسان می کند، بلکه برای سرمایه گذاری هم بستری را فراهم کرده است که بدون هیچ نگرانی و صرف هزینه و وقت می توانید، از سرمایه خود درآمد زایی داشته باشید و سود حاصل از سرمایه گذاری خود را با مشارکت در تامین کالا های قسطی کلاب ماهیانه و یا سالیانه در نرخ های بیست و چهار درصد و سی و سه درصد و حتی سی و هفت درصد دریافت کنید، سرمایه گذاری در قسطی کلاب ساده تر از آنچه که فکر می کنید، می باشد نه نیاز به مراجعه حضوری و نه نیاز به صرف وقت زیادی دارد، به قسمت تامین کنید در سایت مراجعه کنید، و در مدت زمان خیلی کوتاه خود را به یک سرمایه گذار موفق تبدیل کنید.

شرکت سرمایه گذاری سینا

شرکت سرمایه گذاري سینا در سال هزار و سیصد و هشتاد و دو از شرکت دشت لاله شهرکرد تغییر نام می دهد، و فعالیت رسمی خود را در بازار سرمایه کشور شروع می کند، شرکت سرمایه گذاری سینا در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است و کاملا قانونی وارد عمل شده است. سرمایه گذاری سینا بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق العاده در سال هزار و سیصد و هشتاد و سه به شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاري سینا تغییر نام داد، و هم اکنون در زمره شرکت هاي زیر مجموعه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مشغول به فعالیت می باشد. هم چنین شرکت سرمایه گذاری سینا پنج سال پیش تحت عنوان نهاد های مالی در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

شرکت های زیر گروه سرمایه گذاری سینا شامل:

-شرکت کارگزاری بورس بهگزین

-شرکت بیمه سینا

-شرکت لیزینگ سینا

-شرکت کارگزاری سینا

می باشند.

هدف اصلی و مهم شرکت سرمایه گذاری سینا رشد بازده کل اقتصادی شرکتهای گروه و وابسته می باشد.

شرکت سرمایه گذاری سینا همانند سایر صندوق های سرمایه گذاری کشور عمل می کند، در مجموع صندوق های سرمایه گذاری یک موقعیت مطلوب جهت سرمایه گذاری برای افراد می باشد، به ویژه برای افرادی که اطلاعات مکفی از نحوه سرمایه گذاری ندارند، در حقیقت صندوق های سرمایه گذاری یک شرکت می باشند، که افراد را برای سرمایه گذاری تشویق می کند.

یک مطلب قابل ذکر این است، که بسیاری از افراد روی سرمایه خود بسیار حساس هستند، و در زندگی قدرت ریسک و خطر کمی دارند، و هم چنین  هستند افرادی که در طی سال ها زحمت فراوان سرمایه ایی را پس انداز کرده اند، و نگران از دست دادن سرمایه خود می باشند، لذا برای سرمایه گذاری در پی محلی امن و مطمئن هستند، همان طور که می دانیم موارد برای سرمایه گذاری بیشمار هست، چه بانک ها و چه شرکت های مختلف سرمایه گذاری، که در مجموع هم قوی عمل می کنند و سود های تا نرخ های بیست و چهار درصد هم نصیب مشتریان خود خواهند کرد، اما مجموعه قسطی کلاب با بهره گیری از فروش اقساطی در زمینه کالا های اساسی توانسته است، سود های بخش سرمایه گذاری خود را تا سی و دو درصد و سی و پنج درصد افزایش دهد.

درصد ریسک سرمایه گذاری در قسطی کلاب بسیار پایین می باشد، چون مجموعه در زمینه کالا های اساسی زندگی مردم سرمایه گذاری کرده است. قسطی کلاب با به کار بردن روشی نوین و هوشمندانه در کسب و کار امکان موفقیت های مالی را یک سرمایه گذار بوجود می آورد.

به عبارتی دیگر شرکت قسطی کلاب با دریافت سرمایه افراد امکان سرمایه گذاری پر سود و کم ریسک را برای آن ها ایجاد می کند، لذا با اطمینان کامل در قسطی کلاب سرمایه گذاری ضمانت ما در صداقت و انجام رسالتمان مشتریان و سرمایه گذاران راضی مان می باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

سود کدام بانک بیشتر است

سود کدام بانک بیشتر است
زندگی مدرن باعث پیچیده شدن زندگی مردم شده است به گونه ای که تولید و ساخت کالاهای مصرفی افزایش پیدا کرده است امروزه میزان خرید مردم نیز نسبت به قبل...

صندوق سرمایه گذاری بانک ایران زمین

صندوق سرمایه گذاری بانک ایران زمین
بانک ایران زمین بانکی می باشد که در اسفند 89 با ارتقاء موسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین به بانک تبدیل شد سهام این بانک در سال 1390 در سازمان...