صندوق سرمایه گذار بانک پاسارگاد

تاریخ انتشار:
1403/2/19 21:09:53

برای سرمایه گذاری در جاهایی مانند بورس باید شم اقتصادی خوبی داشت و هر کسی نمی تواند یک سرمایه گذاری پر بازده در این بخش اقتصادی داشته باشد. از این رو شرکت قسطی کلاب این امکان را فراهم کرده است که هر کاربری بتواند بدون هیچ محدودیتی یک سرمایه گذاری مطمئن را تجربه کند. با مراجعه به بخش تأمین کنید سایت قسطی کلاب می توانید سرمایه گذاری خود را آغاز کنید.صندوق سرمایه گذار بانک پاسارگاد

فعالیت صندوق سرمایه گذاری چگونه است؟

عملکرد صندوق های سرمایه گذاری به این صورت می باشد که پول سرمایه گذاران مختلف را جمع آوری می نمایند، که با تجمیع این سرمایه های کوچک، توانایی این را داشته باشند که از سود دهی بالای یک سرمایه گذاری در مقیاس بزرگ، هرکدام از سرمایه گذاران را بهره مند سازند، در واقع در صندوق های سرمایه گذاری، سرمایه گذاران اصل سهام یا واحد های صندوق سرمایه گذاری را خریداری می  نمایند، که هر واحدی که می خرند، نشانه دهنده سهم سرمایه گذار از مالکیت و درآمد های صندوق است.

شما با خرید سهام صندوق، سرمایه خود را به شرکتی می سپارید که با داشتن یک تیم مدیریت حرفه ای با سرمایه گذاری در بورس به شما سودی بالاتر را می دهد. همان طور که می دانیم برخی از افراد دانش کافی جهت سرمایه گذاری به تنهایی در بورس را ندارند بنابراین با امانت گذاشتن سرمایه خود نزد صندوق های سرمایه گذاری می تواند به کمک افراد کار آمد به سودهی خوب و مناسبی از سرمایه کوچک خود برسند. 

مدت سابقه این صندوق ها در جهان بسیار زیاد است و هدف اصلی آن این می باشد که، با تجمیع پول افراد مختلف از مزایای یک سرمایه گذاری در مقیاس بزرگ، کلیه سرمایه گذاران را بهره مند می کنند.

صندوق سرمایه گذاری بانک پاسارگاد

صندوق سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد با نام صندوق سرمایه گذاری اندیشه زرین بانک پاسارگاد از تاریخ 14/01/1395با تایید سازمان بورس اوراق بهادار، با جمع آوری وجوه از سرمایه گذاران و اختصاص آن ها به خرید انواع اوراق بهادار با هدف کم نمودن ریسک سرمایه گذاری و بهره گیری از صرفه جوئی های ناشی از مقیاس و تامین منافع برای سرمایه گذاران شروع به فعالیت نمود. 

موضوع فعالیت صندوق سرمایه گذاری اندیشه زرین پاسارگاد، سرمایه گذاری در سپرده های بانکی و کلیه اوراق بهادار، با مجوز صادره شده از طرف دولت یا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران یا سبا می باشد که ویژگی های آن ها در امید نامه گفته می شود. پیشنهاد می شود که هر سرمایه گذار پیش از سرمایه گذاری با تمام ویژگی ها این صندوق از جمله، قیمت هر سهم،حداقل و حداکثر هر سهم و.... آشنا گردد. 

صندوق سرمایه گذاری بانک پاسارگاد از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری صرفاً در اوراق بهادار با درآمد ثابت با پیش ‌بینی سود سالانه ۲۰ درصد می باشد. هر صندوق سرمایه گذاری اساسنامه ای دارد که ممکن است در طول زمان تغییراتی در آن اعمال شود.

شما سرمایه گذاری در قسطی کلاب را انتخاب می کنید مطمئن باشید ضرر نمی کنید

خب حالا نوبت به معرفی سرمایه گذاری در قسطی کلاب به شما سرمایه گذار محترم می باشد، بعد از بررسی های انجام شده توسط افراد از روش های سرمایه گذاری مختلف و سودهی صندوق های سرمایه گذاری مختلف از جمله صندوق سرمایه گذاری بانک پاسارگارد نتیجه خواهید گرفت که این صندوق ها سود بالایی به سرمایه شما نخواهد داد بنابراین اگر به دنبال فرصتی استثنایی جهت سرمایه گذاری هستید با ریسک پذیری پایین و سودی بالا با سرمایه هرچند اندک خود به مجموعه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

روش کار بسیار ساده است بدین صورت که با بخش تامین کنید قسطی کلاب تماس بگیرید و با روش های مختلف سرمایه گذاری در قسطی کلاب که دارای سودهی به سه صورت 24 و32 و35 در صد می باشد، استفاده نمایید، مشاوران سایت به شما راهنمایی لازم را با هر میزان سرمایه خواهند نمود.

سایر بلاگ های مرتبط

صندوق سرمایه گذاری بورس

صندوق سرمایه گذاری بورس
بازار بورس مکانی است که در آن سهام شرکت های مختلف داد و ستد می شود مردم به بازار بورس بازار سهام نیز می گویند نام رسمی آن بورس اوراق بهادار است...

سایت سرمایه گذاری معتبر

سایت سرمایه گذاری معتبر
وقتی اسم سرمایه گذاری معتبر به میان می آید، نا خودآگاه فکر همگان به سمت بانک های دولتی یا بورس....