خرید اقساطي خودرو تیبا 2 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/18 11:36:40

خرید قسطی خودرو تیبا 2 با توجه به تورم و شرایط حال حاضر کشور برای کسانی که خودرو ندارند یک فرصت بسیار مناسب می باشد. برای خرید اقساطی به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي خودرو تیبا 2 با چک


مقدمه

با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر مردم و جامعه خرید قسطي خودرو تیبا 2 یا هر وسیله دیگری مطمئنا به سود خریدار خواهد بود. خودرو تیبا 2 در بین ماشین‌های هم رده خود جزو خودروهای مناسب و مشتری پسند محسوب می‌شود. در ادامه به مشخصات فنی این خودرو اشاره خواهم کرد. 

مشخصات فنی خودرو تیبا 2

خرید اقساطي خودرو تیبا 2 با توجه به ویژگی‌های زیر فرصت مناسبی برای خریدار محسوب می‌شود:

1.این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری 1503 سی سی بهره مند می‌باشد.
2.مدل موتور این خودرو از نوع M15 از نوع بنزینی می‌باشد. همچنین این موتور از تنفس طبیعی برای انتقال قدرت استفاده می‌نماید.
3.این موتور قادر است تا حداکثر قدرتی برابر 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه و همچنین حداکثر گشتاوری برابر 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه را ایجاد نماید.
4.با خرید قسطي خودرو تیبا 2 از خودرویی با شتاب 1 تا 100 13 ثانیه‌ای برخوردار خواهید شد. این شتاب برای این حجم موتور مناسب به نظر می‌رسد.
5.این خودرو با 4 سیلندر  و 8 سوپاپ می‌تواند سرعت حداکثری 170 کیلومتر را برای سرنشینان به ارمغان آورد.
6.گیربکس این خودرو دستی و 5 سرعته می‌باشد.
7. این خودور دارای استانارد آلایندگی یورو 4 می‌باشد. همچنین مصرف سوخت آن به صورت ترکیبی یعنی جاده‌ای و شهری 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌باشد.
8.از لحاظ مکانیکی این خودرو دارای فرمان هیدرولیک می‌باشد.
9.تیبا 2 از سیستم تعلیق مک فرسون در قسمت جلو و فنر پیچشی در قسمت عقب استفاده می‌نماید.
10.این خودرو 5 نفره در کلاس هاچ بک کوچک شهری قرار دارد.
11.نوع رینگ این خودرو  از نوع فولادی و سایز 13 می‌باشد.
12.باک این خودرو ظرفیت 41 لیتر بنزین و صندوق عقب آن دارای ظرفیت 223 لیتری می‌باشد.
13.این خودرو هم مانند بسیاری از وسایل نقلیه تولید داخل از سیستم ترمز دیسکی در چرخ‌های جلو و کاسه‌ای در چرخ‌های عقب استفاده می‌کند. 

خرید اقساطي خودرو تیبا 2 را از کجا انجام دهیم که از لحاظ مالی متضرر نشویم؟

خرید قسطي خودرو تیبا 2 و هر خودرو دیگری را باید از یک مرکز معتبر انجام دهید. زیرا که در سال‌های اخیر با بالا رفتن قیمت خودرو اقبال مردم برای خرید اقساطی ماشین بالا رفته است. به همین دلیل یک سری افراد سود جو اقدام به فروش قسطی انواع خودرو کرده‌اند. در صورتی که از مرکزی غیر معتبر این خرید را انجام دهید ممکن است از لحاظ مالی متضرر شوید. پیشنهاد ما در این خصوص سایت و فروشگاه قسطی کلاب می‌باشد. 

چرا سایت قسطی کلاب؟

از این سایت نه تنها می‌توانید خرید اقساطي خودرو تیبا 2 را انجام دهید بلکه می‌توانید خرید اقساطی تعداد بسیار زیادی از اجناس دیگر را نیز داشته باشید. در این مجموعه خرید اقساطی لوازم خانگی، وسایل دیجیتال، لوازم جانبی، لوازم صنعتی و بسیاری از مجموعه‌های دیگر امکان پذیر می‌باشد. این شرکت با توجه به اینکه خرید نقدی به ویژه خودرو برای اکثر افراد جامعه امکان پذیر نمی‌باشد اقدام به ایجاد این امکان برای هموطنان عزیز کرده است. 

نکته مهمی که در این میان وجود دارد معتبر بودن این سایت و فروشگاه می‌باشد. شما با اطمینان خاطر می‌توانید از این سایت با شرایط تعیین شده خرید اقساطی انواع محصولات را انجام دهید. همچنین با خرید از این سایت مطمئن خواهید بود که اجناس و محصولات اصل و اورجینال را خریداری کرده‌اید. همچنین با بررسی و مقایسه قیمت در این فروشگاه متوجه خواهید شد که اجناس را با بهترین شرایط و مناسب‌ترین قیمت خریداری کرده‌اید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي خودرو پرشیا با چک

خرید اقساطي خودرو پرشیا با چک
اگر به دنبال خرید اقساطي خودرو پرشیا با چک هستید، به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...

فروش اقساطی ام وی ام 315

فروش اقساطی ام وی ام 315
یکی از بهترین خودروهای برند mvm بی‌تردید، مدل 315 است. اگر تمایل به خرید اقساطی ام وی ام 315 دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی...