خرید اقساطی محصولات اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 02:35:08

برند اسنوا با تولید محصولات عالی و مدرن توانسته جز بهترین برندهای ایرانی شناخته شود. برای خرید اقساطی محصولات اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی محصولات اسنوا


معرفی شرکت اسنوا و محصولات تولید شده آن

در این مقاله ما قصد داریم به معرفی محصولات تولید شده در شرکت اسنوا بپردازیم. علاوه بر این که به معرفی و تشریح خصوصیات محصولات با کیفیت این شرکت خواهیم پرداخت در مورد خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا نیز برای شما صحبت خواهیم نمود. با خرید قسطی محصولات اسنوا از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

ابتدا به معرفی شرکت و برند اسنوا می‌پردازیم. شرکت اسنوا در سال 1384 در استان اصفهان شروع به فعالیت کرد. در ابتدای کار این شرکت فقط به تولید اجاق گاز و انواع کولرهای آبی اکتفا کرده بود، اما پس از سپری شدن مدتی علاوه بر محصولات گفته شده این شرکت به تولید ماشین لباسشویی، تلویزیون و انواع یخچال و فریزر پرداخت. امروزه می‌توان گفت اسنوا یک شرکت ایرانی است که در زمینه ی تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. 

محصولات تولید شده توسط این شرکت ایرانی از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. این شرکت ایرانی تولید کننده لوازم خانگی برخی از محصولات تولید شده خود را به کشورهای اروپایی و نیز به کشورهای همسایه صادر می‌کند. 

یخچال فریزرهای اسنوا

یخچال فریزرهای تولید شده در شرکت اسنوا دارای کیفیتی مثال زدنی می‌باشند. در ادامه به برخی ویژگی‌های منحصر بفرد این یخچال فریزرها اشاره می‌کنیم. ارتفاع این یخچال فریزرها 1816 سانتی‌متر می‌باشد. عرض آن‌ها 916 سانتی متر و عمق این یخچال فریزرها 840 سانتی متر است. 

گنجایش یخچال 440 لیتر می‌باشد و گنجایش فریزر نیز 244 لیتر است. به طور کلی می‌توان گفت ظرفیت کل این یخچال فریزر 684 لیتر می‌باشد. صفحه نمایش به کار رفته در این یخچال فریزرها از نوع لمسی می‌باشد. دستگیره‌ها نیز مخفی است که در نهایت منجر به زیباتر شدن ظاهر محصول می‌شود، همچنین این محصول بی نظیر دارای یخساز و آب سرد کن می‌باشد. از طرفی یخساز و آب سرد کن به کار رفته در این یخچال فریزر خودکار و دو پداله می‌باشند. برای خرید اقساطی محصولات اسنوا به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همچنین دارای فیلتر تصفیه ی آب نیز می‌باشد و امکان اتصال آن به آب شهری نیز وجود دارد. از جمله سیستم‌هایی که در این یخچال فریزر به کار رفته است می‌توان به سرمایش سریع، سیستم حفظ سرمایش VIP، حسگر هوشمند و سرمایش فلزی و سرمایش هوشمند اشاره نمود. همچنین این یخچال فریزر دارای فیلتر ضد بو نیز می‌باشد. فضای داخلی یخچال دارای پنج طبقه و دو کشو است. 

فضای داخلی فریزر نیز دارای چهار طبقه و سه کشو می‌باشد، همچنین این یخچال فریزر ایرانی دارای سه درب است. درب فریزر به سمت چپ باز می‌شود و درب یخچال به سمت راست قرار دارد. از جمله ویژگی‌های خاص این یخچال فریزر 24 ماه خدمات پس از فروش می‌باشد و 60 ماه ضمانت کمپرسور است. برای خرید این محصولات فوق‌العاده می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. برای خرید قسطی محصولات اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی و تلویزیون اسنوا

شرکت اسنوا تولید کننده ماشین لباسشویی‌های هفت، هشت و ده کیلویی می‌باشد، همچنین این شرکت تولید کننده ماشین لباس‌شویی‌های واش این واش نیز می‌باشد. در واقع شما در طول شستشوی لباس‌ها می‌توانید البسه دیگری به آن‌ها اضافه کنید. ویژگی خوب ماشین‌های لباسشویی اسنوا موتور دایرکت درایو آن‌ها می‌باشد که بدون لرزش عمل می‌کند. در ساخت این محصول ایرانی از تکنولوژی جت واش نیز استفاده شده است. 

تلویزیون‌های اسنوا نیز دارای یک سری ویژگی‌های منحصر بفرد می‌باشند. اسنوا تولید کننده تلویزیون‌های 65 اینچ، 60 اینچ و موارد دیگر می‌باشد. محصولات تولید شده دارای رزولوشن بالا و تکنولوژی LED و HDR10 است. با خرید اقساطی محصولات اسنوا از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

سایت قسطی کلاب امکان تهیه این محصولات را در اختیار شما قرار داده است، بنابراین می‌توانید با مراجعه به این سایت هر کدام از محصولات اسنوا را با هر مدلی که در نظر دارید انتخاب و خریداری نمایید. 

امکان خرید اقساطی محصولات اسنوا

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا را فراهم آورده است. برای استفاده از این شرایط ویژه شما می‌توانید با توجه به شرایط این فروشگاه برای خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا عمل کنید. 

به طور مثال برای خرید یک تلویزیون اسنوا در صورتی که قیمت آن کمتر از 5 میلیون تومان باشد با پرداخت اولین قسط بعد از چند روز شما می‌توانید آن را دریافت کنید، اما اگر قیمت آن بیش از 5 میلیون تومان باشد.

علاوه بر پرداخت اولین قسط شما می‌بایست مبلغی را به عنوان پیش پرداخت نیز بپردازید و بعد از گذشت مدت زمان مقرر محصول درخواستی را در آدرسی که مشخص کرده اید دریافت خواهید نمود. به طور کلی در صورت خرید اقساطی لوازم خانگی اسنوا مدت زمان پرداخت قسط‌ها را خریدار می‌تواند مشخص نماید. برای خرید قسطی محصولات اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی
یکی از وسایل اساسی موجود در آشپزخانه، ماشین ظرفشویی می‌باشد که برای خانم‌های شاغل بسیار لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی ماشین...

خرید اقساطی یخچال امرسان از دم قسط

خرید اقساطی یخچال امرسان از دم قسط
اگر شما تمایل به خرید اقساطی یخچال امرسان از دم قسط دارید، به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...