خرید قسطی یخچال پارس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 23:39:51

یکی از برندهای معروف ایرانی که در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند، برند پارس است. برای خرید قسطی یخچال پارس به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال پارس


یخچال پارس

خرید قسطی یخچال پارس در مدل‌های مختلف و با ابعاد متفاوت و متنوع، به صورت دوقلو یا تکی بسیار مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفته است. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود و گنجایش آشپزخانه خود انتخاب خود را انجام دهید. برای خرید اقساطی یخچال پارس با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در بین انواع لوازم خانگی تولیدی کارخانه پارس انواع یخچال‌های تولیدی این شرکت بدون شک از جمله بهترین محصولات آن هستند و توانسته‌اند از گذشته‌های دور باعث شناخته شدن نام و آوازه شرکت پارس در بین مشتریان عمده و خرده لوازم خانگی شوند. در اینجا به ذکر ویژگی‌های برخی از انواع مدل‌های یخچال پارس که در وب سایت ما، قسطی کلاب، عرضه می‌شوند بپردازیم.

مشخصات و ویژگی های یخچال پارس مدل بوران نوفراست 

خرید قسطی یخچال پارس مدل بوران نوفراست این مزیت را دارد که به دلیل نمودار مصرف انرژی A، این محصول با مصرف کمترین انرژی بیشترین بازده و کارایی را از خود نشان می‌دهد. فیلتر خوشبو کننده دارای فناوری ضد قارچ و ضد باکتریایی دارد و محافظت از انواع مواد غذایی از جمله میوه و سبزیجات را به خوبی انجام می‌دهد. خانواده‌های دارای فرزندان کم سن و سال نیز با فناوری قفل کودک این محصول می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

برخی از ویژگی‌های حفاظتی دیگر همچون هشدار باز بودن درب، هشدار افزایش دما، سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم محافظت از نوسانات داخلی برق وسیله و موارد دیگر باعث شده‌اند که طول عمر این محصول افزایش و کارایی آن در مقایسه با محصولات مشابه سایر شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی و یخچال در حد قابل توجهی افزایش یابد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصول می‌توانید به قسمت مشخصات یخچال پارس در وبسایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. برای خرید اقساطی یخچال پارس با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات و ویژگی های یخچال فریزر پارس مدل FRZNF170

خرید قسطی یخچال فریزر پارس مدل FRZNF170 مناسب کاربرانی است که به دلیل داشتن یک یخچال معمولی تنها یک یخچال فریزر تکی نیاز دارند یا یخچال فریزر آنها به هر دلیل خراب شده و به یخچال فریزر جدیدی احتیاج دارند. بارزترین ویژگی این محصول را که مهمترین انتظار شما از یک یخچال فریزر مرغوب و با کیفیت است، می‌توان فناوری انجماد سریع آن دانست. علاوه بر این می‌توانید برای مطالعه و شناخت سایر ویژگی‌های این محصول پرطرفدار برند پارس به بخش مشخصات این محصول در وب سایت ما مراجعه نمایید.

مشخصات و ویژگی های یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل PRH17631EW/W-FRZNF170 

یخچال این مدل از محصولات شرکت پارس دارای 6 طبقه و یک کشو و فریزر آن دارای 8 کشو است و از این رو خیال شما را از بابت داشتن یخچالی با فضای زیاد جهت نگهداری از انواع مواد غذایی منجمد و غیر منجمد و تازه راحت می‌کند. سیستم کنترل هوشمند، فیلتر ضد باکتری و بوگیر، لاستیک دور درب آنتی باکتریال و مزیت‌های فراوان دیگری که این محصول دوقلو دارا می‌باشد آن را به یک محصول پرفروش و مورد استقبال مشتریان تبدیل کرده است. 

خرید قسطی یخچال پارس از قسطی کلاب

شرکت پارس انواع یخچال و فریزرهای خود را با ضمانت و گارانتی 36 ماهه از زمان نصب آن توسط نمایندگی های معتبر پارس ارائه می‌کند و از این رو خیال مشتریان را از بابت کیفیت و کارایی محصول آسوده کرده است.

برای خرید یخچال پارس می‌توانید از خدمات ما در مجموعه قسطی کلاب استفاده نمایید. جهت اطلاع از شرایط خرید اقساطی به وبسایت قسطی کلاب مراجعه و جزئیات و شرایط مذکور را مطالعه کنید. برای این منظور کاربران حائز شرایط می‌توانند از سه طریق لیزینگ صنعت و معدن، بای چک و لیزینگ پارسیان اقدام به دریافت وام نمایند. برای خرید اقساطی یخچال پارس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با سفته

خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با سفته
اگر به دنبال انتخاب یک یخچال فریزر با کیفیت هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی یخچال فریزر اسنوا با سفته الکترونیکی یا چک به...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند هیمالیا

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند هیمالیا
برند هیمالیا در زمینه لوازم خانگی پیشرفت‌های بسیاری داشته و سبد محصولاتی خود را گسترش داده است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند...