مقایسه آیفون 12 با نوت اولترا سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/7 11:13:13

به طور حتم می‌دانید که بهترین‌های سامسونگ و اپل همیشه در حال رقابت با یکدیگر می‌باشد و بهتر است قبل از تصمیم گیری برای خرید از اطلاعات و ویژگی‌های این دو گوشی هوشمند آگاه باشید. برای خرید اقساطی نوت اولترا سامسونگ و همچنین خرید قسطی آیفون 12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


مقایسه آیفون 12 با نوت اولترا سامسونگ

اپل یا سامسونگ مسئله این است؟

همان طور که اطلاع دارید برند سامسونگ یکی از رقیب‌های اصلی برند اپل می‌باشد که در طراحی و تولید محصولات دیجیتالی با شدت بالایی با یکدیگر رقابت می‌کنند. 

برند سامسونگ و همچنین برند اپل دارای طرفداران متعصب و وفاداری می‌باشند که از کمپانی‌های دوست داشتنی خود حمایت فراوانی می‌کنند. برند اپل از لحاظ قیمتی همیشه بالاتر از سامسونگ است و به گونه‌ای می‌توان گفت که برند لوکسی است، اما برند سامسونگ با هر قیمتی از میان رده گرفته تا بالا رده‌های لوکس طراحی و تولید شده است و هر فردی توانایی خرید محصولات سامسونگ را خواهد داشت. 

در این مقاله قصد داریم جدیدترین گوشی‌های آیفون و سامسونگ را با یکدیگر مقایسه کنیم. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی نوت اولترا دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

کدام برند برتری دارد؟

برتری داشتن یک برند نسبت به دیگری بستگی به یکسری فاکتورهای مهم دارد. به طور مثال محصولات اپل دارای یک سیستم عامل منحصر به فرد است و شما با داشتن محصولات اپل از دنیای اندروید خارج می‌شوید و با یک سیستم عامل متفاوت رو به رو خواهید شد.

 بهتر است بدانید که کسانی که چندین سال از محصولات سامسونگ یا بالعکس چندین سال از محصولات اپل کرده‌اند، بسیار برایشان سخت است که محصولات  برند مقابل را خریداری کنند و به آن به سرعت عادت کنند. 

پس باز به صراحت نمی‌توان گفت که کدام برند بهتر است و این موضوع به سلایق و خواسته‌های شما بستگی دارد. با خرید قسطی آیفون 12 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

مقایسه نوت اولترا و آیفون 12!

حال برای اینکه تصمیم گیری برای شما آسان‌تر شود تصمیم داریم جدیدترین محصولات هر دو کمپانی را با یکدیگر مقایسه کنیم. ابتدا به سراغ قیمت این دو محصول می‌رویم که جز مهم‌ترین فاکتورها محسوب می‌شود.

از لحاظ قیمتی همیشه برند سامسونگ برنده میدان است و در این مورد نیز مجدد این اتفاق می‌افتد. گوشی نوت اولترا سامسونگ از لحاظ قیمتی بسیار ارزان‌تر از آیفون 12 می‌باشد و در این بخش مقایسه پیروز میدان خواهد شد. برای خرید اقساطی نوت اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

بهتر است بدانید که از لحاظ ابعادی آیفون 12 اندکی کوچک‌تر طراحی شده است، ولی از نظر وزن سنگین‌تر از نوت اولترا می‌باشد. یکی از موارد مهم در انتخاب تلفن همراه رنگبندی آم است که بسیار مهم می‌باشد. 

و تاثیر به سزایی بر روی انتخاب شما خواهد داشت. رنگبندی نوت اولترا شامل: برنزی، مشکی و سفید می‌باشد و رنگبندی آیفون 12 شامل: نقره‌ای، آبی، طلایی و نوک مدادی است.

 همان طور که مشاهده کردید از لحاظ رنگبندی تنوع رنگی آیفون 12 بالاتر است اما رنگ برنزی نوت اولترا یکی از کم نظیرترین رنگ‌های است که در دنیا طراحی شده است. با خرید قسطی آیفون 12 از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

بررسی حافظه نوت اوترا با آیفون 12

بهتر است به سراغ مهم‌ترین بخش یک گوشی هوشمند برویم که بتوانیم بهترین را پیدا کنیم. گوشی نوت اولترا دارای 128، 524 و 256 گیگابایت می‌باشد و همچنین گوشی آیفون 12 دارای حافظه‌ای برابر با همین حافظه است فقط RAM نوت اولترا 12 و RAM آیفون 12 6 می‌باشد. با خرید اقساطی نوت اولترا از قسطی کلاب یک خرید خاطره اگیز را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی از آن!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و کاربردی‌ترین وبسایت ایرانی است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تمامی کالاهای موجود در سایت را با شرایطی آسان به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. 

شما می‌توانید به آسانی تا سقف 150 میلیون تومان از لیزینگ‌های معتبر اعتبار خرید اقساطی را دریافت کنید. با خرید قسطی آیفون 12 از قسطی کلاب یک خرید موفق و خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022

خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه آیفون با کاربری عالی مدل se 2022 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون se 2022 به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی تبلت galaxy tab a7

خرید قسطی تبلت galaxy tab a7
تبلت‌های سامسونگ جز برترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی تبلت galaxy tab a7 به بخش تبلت در دسته بندی کالای...