خرید اقساطی اپل واچ 7

تاریخ انتشار:
1403/2/26 23:49:02

جدیدترین ساعت هوشمند اپل با طراحی بی‌نظیر و استثنایی روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی اپل واچ 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی اپل واچ 7


اپل واچ سری 7

اگر قصد خرید قسطی اپل واچ 7 را دارید باید بدانید این ساعت هوشمند جدیدترین عضو از اسمارت واچ‌های شرکت اپل محسوب می‌شود. کمپانی آمریکایی اپل به تازگی از جدیدترین نسخه اسمارت واچ‌های خود یعنی اپل واچ سری 7 رونمایی کرده است.

این ساعت هوشمند از نظر ویژگی‌های ظاهری و همچنین از نظر بعضی از ویژگی‌های فنی نسبت به نسخه قبلی خود یعنی اپل واچ سری 6، تغییرات قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده است. اگر شما یکی از طرفداران برند اپل هستید و تمایل دارید از جدیدترین و به روز ترین محصولات این شرکت استفاده کنید. باید بدانید اپل  سری 7 در رنج قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد. 

در چهاردهم سپتامبر سال 2021 برای اولین بار در رویدادی فناوری محور، در کالیفرنیا همراه با آیفون 13 معرفی شد. این ساعت قابلیت نمایش اعلان‌های گوشی و احتمالا پیام‌های مختلف را خواهد داشت و می‌توان با آن تماس‌های اضطراری گرفت. در ادامه با بعضی از ویژگی‌های فنی و مشخصاتی که اپل واچ سری 7 برای اندروید باشد؛ بیشتر آشنا می‌شویم. 

مشخصات و ویژگی‌های فنی و ظاهری اپل واچ سری 7

قبل از این که تصمیم به خرید اقساطی اپل واچ 7 بگیرید باید با مشخصات همچنین ویژگی‌های این ساعت هوشمند آشنا باشید. اولین مسئله‌ای که در هنگام مقایسه اپل واچ سری 7 و 6 به چشم می آید اندازه نمایشگر این 2 ساعت می‌باشد. 

هفتمین نسخه از ساعت‌های هوشمند شرکت اپل، لبه‌های باریک‌تری داشته و به همین دلیل دارای نمایشگری بزرگ‌تر نسبت به نسخه‌های قبلی خود می‌باشد. همچنین باید گفت یکی دیگر از تغییراتی که در نسخه 7 ساعت‌های هوشمند اپل با نسخه قبلی داشته روشنایی بیشتر صفحه نمایش می‌باشد. 

اپل واچ سری 7 در دو مدل با اندازه‌های 41 و 45 میلیمتر در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. یکی از مهم‌ترین فناوری‌هایی که امروزه در اکثر وسایل هوشمند یافت می‌شود قابلیت پشتیبانی از فرمان صوتی می‌باشد. با خرید قسطی اپل واچ 7 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

اپل واچ سری 7 نیز از فرمان صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند زبان محاوره را نیز بیاموزد و در نهایت از فرمان‌های صوتی با زبان محاوره پشتیبانی کند. هفتمین نسخه از اسمارت واچ اپل  ضد آب بوده و همچنین  می‌تواند  در برابر نفوذ گرد و خاک مقاوم باشد. 

نمایشگر این ساعت در حالت همیشه روشن روشنایی برابر با هزار نیت داشته و دارای محافظ ضد خش می‌باشد. اپل واچ سری 7 از حسگرهای گوناگونی برخوردار است. این ساعت مجهز به شتاب سنج، فشار سنج، ارتفاع سنج و همچنین حسگر اپتیکال ضربان قلب می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ 7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

حسگر نسل سوم اپتیکال ضربان قلب که در اپل واچ سری هفت به کار رفته قابلیت سنجش سطح اکسیژن خون را دارد. این مورد یکی از پارامترهای مهم برای سلامتی انسان است. اپل واچ سری 7 می‌تواند از حالت‌های مختلف ورزشی پشتیبانی کند و همچنین دارای اسپیکر می‌باشد. اسمارت واچ سری 7 اپل 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت رم داشته اما از حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند. 

چگونگی اپل واچ سری 7

سایت قسطی کلاب مشخصات و ویژگی‌های فنی و ظاهری اپل واچ سری 7 قسطی کلاب امکان خرید قسطی اپل واچ 7 را برای شما فراهم کرده است. این ساعت در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، آبی سبز و قرمز  عرضه می‌شود. می‌توانید  این ساعت را بدون واسطه از سایت قسطی کلاب به صورت نقدی خریداری کنید. 

اما اگر قصد خرید اقساطی اپل واچ را دارید باید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید و با اعتبارات دریافتی خود ساعت مورد نظرتان را خریداری کنید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی اپل واچ، کار فروش انواع کالای دیجیتال و همچنین ساعت‌های هوشمند را انجام می‌دهد. برای خرید اقساطی اپل واچ 7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ

خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ
ساعت هوشمند سامسونگ محصولی از غول تولید کننده‌ی محصولات و لوازم خانگی، گوشی‌های هوشمند و لوازم کامپیوتری که محصولات آن پیوسته در حال ...

خرید نقدی تلفن بی سیم وی تک

خرید نقدی تلفن بی سیم وی تک
وجود تلفن بی سیم در هر خانه و محیط کاری لازم و ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم وی تک با شرایطی عالی به سایت قسطی ...