خرید گوشی شیائومی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/4 19:23:10

برند شیائومی یکی از بهترین کمپانی‌های چینی است که در سال‌های اخیر فروش بی‌نظیری را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی به بخش کالای دیجتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی شیائومی قسطی


گوشی‌های شیائومی 

همانطور که می‌دانید شیائومی یکی از برندهایی است که در چند سال اخیر به تولید محصولات خود در بازار بین‌المللی پرداخته و توانسته است تا گوشی‌های باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای در بازار عرضه کرده و در سطح جهان معروف شود. این شرکت به رقابت با گوشی‌های شرکت سامسونگ، هواوی و نوکیا می‌پردازد. 

با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی از یكی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین‌های دنیای دیجیتال بهره‌مند شوید. با تورم و بالا رفتن قیمت کالاهای دیجیتال، به خصوص گوشی‌های هوشمندی مورد نیاز همه مردم هستند، روی آوردن به گوشی‌های شیائومی رواج بسیار زیادی یافته است. 

با خرید اقساطی گوشی شیائومی یكی از بهترین انتخاب‌های خود را در خرید كالاهای دیجیتال داشته باشید. علت ارزان بودن گوشی‌های شیائومی به این دلیل است که شیائومی از هیچ رابطی برای فروش محصولاتش استفاده نمی‌کند و به صورت مستقیم محصولات خود را به مشتری عرضه می‌کند. 

تمامی تبلیغات این کمپانی نیز بر روی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مختلف انجام می‌شود. همین دلیل سبب شده است که هزینه‌های تمام شده این شرکت نسبت به رقبایش بسیار کم‌تر باشد.

با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی صاحب یك كالای قدرتمند باشید. در گوشی‌های این شرکت از فن‌آوری‌های فوق‌العاده‌ای استفاده شده است.

برای مثال تکنولوژی شارژ سریع کوالکام، استفاده از پردازنده‌های بی‌نهایت پیشرفته، استفاده از صفحه نمایش‌های آمولد، استفاده از فیس لایت یا حسگرهای اثر انگشت، داشتن دوربین‌های بسیار با کیفیت با سنسورهایی با درجه تفکیک‌پذیری بالا، داشتن باتری‌های ماندگار که در ساعت‌های طولانی همچنان شارژ خود را نگه می‌دارد و بسیار سریع شارژ می‌شوند و داشتن گرافیک‌های چشم نواز از جمله این فن‌آوری‌ها هستند. 

یکی دیگر از نکات مثبت شیائومی این است که گارانتی این گوشی‌ها با روت‌شدن آن‌ها باطل نمی‌شوند. تمام عواملی که گفتیم سبب شده است تا روز به روز بر مشتریان این کالای دیجیتال افزوده شود.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یك مدل برتر از گوشی‌های شیائومی در بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی گوشی شیائومی در قسطی كلاب فراهم شده است. 

گوشی شیائومی ردمی 9 

از نظر بسیاری از کاربران برند ردمی از محبوبترین زیرمجموعه‌های برند شیائومی است. این گوشی، محصولی قدرتمند است که صفحه نمایشی بزرگ دارد و از نظر قیمت و مشخصات، بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب كرده است.

یکی از بهترین ویژگی‌های این دستگاه هوشمند، باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی آن، داشتن گذرگاه USB نوع 3، دوربین‌های چهارگانه و پشتیبانی از اندروید ۱۰ می‌باشد.

وزن این محصول ۱۹۸ گرم است و در ابعاد 9.1*77*163.3 میلی‌متر مکعب ارائه می‌شود. رزولوشن آن 2340*1080 است. صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی دارد. نوع پردازنده آن مدیاتک Helio G80  است. دارای ۴ گیگابایت رم و فضای هارد ۶۴ گیگابایت است. 

دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل و دوربین‌های پشتی آن 2، 5، 8 و 13 مگاپیکسل است. این گوشی یکی از گوشی‌های ارزان قیمت کارخانه شیائومی است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی در قسطی كلاب فراهم شده است. 

خرید گوشی شیائومی قسطی 

اگر قصد خرید گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی را دارید، از طریق قسطی‌کلاب اقدام فرمایید. قسطی کلاب یك پلتفرم تامین کالاهای دیجیتال مورد نیاز مردم ایران است که شرایط فروش نقدی و اقساطی را به هم‌میهنان عزیزمان ارائه می‌دهد.

برای خرید قسطی و غیر نقدی کالاهای دیجیتال مورد نیاز خود باید در این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش درخواست اعتبار با بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان اقدام به خرید اقساطی نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی شیائومی از این سایت است. این خرید لذت بخش را تجربه كنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا

خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا
ای دیتا یک شرکت معتبر در زمینه‌ی طراحی و ساخت وسایل دیجیتالی است. به غیر از هارد اکسترنال این شرکت وسایل دیجیتال ...

خرید اقساطی هدفون گیمینگ

خرید اقساطی هدفون گیمینگ
هدفون‌ها در انواع متنوعی طراحی و تولید شده‌اند. برای خرید اقساطی هدفون گیمینگ به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...