فروش نقدی آیفون 11

تاریخ انتشار:
1403/2/26 15:38:13

شرکت اپل جز پر فروش ترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه در جهان می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور محبوبیت بالای برند اپل، فروش نقدی یا اقساطی آیفون 11 را آغاز کرده است. برای خرید گوشی آیفون 11 به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



فروش نقدی آیفون 11


شرکت اپل 

شرکت اپل جز موفق ترین شرکت های تولید کننده تلفن همراه می‌باشد که از طرفداران بیشماری برخوردار است. شرکت اپل، سیستم عامل تلفن های همراه خود را به انحصار خود درآورده است و از این رو تلفن های همراه شرکت اپل از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند.

اگر شما علاقه مند به خرید محصولات اپل هستید، بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا شما را با جدیدترین گوشی همراه اپل آشنا کنیم. به تازگی شرکت اپل از تلفن همراه جدید خود رونمایی کرده است که آیفون 11 نام دارد.

 ناگفته نماند که به سبب محبوبیت ویژه محصولات اپل در ایران، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی آیفون 11 را آغاز کرده است. 

طراحی زیبای آیفون 11 

آیفون 11 در سال 2019 به بازار عرضه شده است و دارای طراحی بی نظیری می‌باشد. گوشی آیفون 11 دارای قابلیت Face ID می‌باشد و برای باز کردن قفل صفحه موبایل از این فناوری استفاده شده است، ولی متاسفانه تشخیص چهره در تلفن همراه آیفون 11 فقط در حالت عمودی امکان پذیر است و قابلیت باز شدن قفل صفحه در حالت افقی را ندارد. 

جالب است بدانید که در سال 2018 شرکت اپل محصولاتی را تولید کرده بود که حتی در حالت افقی نیز قابلیت باز شدن قفل صفحه را داشتند و دلیل شرکت اپل برای استفاده نکردن از این تکنولوژی در گوشی آیفون 11 هنوز مشخص نیست.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با شرایط ویژه ای فروش نقدی یا اقساطی آیفون 11 را آغاز کرده است و تخفیفات زیادی برای مشتریان نقدی خود در نظر گرفته است. 

جای خالی قابلیت بوکه 

جالب است بدانید که شرکت اپل در سال 2016 با طراحی و تولید آیفون 7 نسل جدیدی از دوربین را ارائه داد. حالت بوکه به حالتی می گویند که در آن سوژه مد نظر واضح است و تصویر پشت صفحه آن مات می باشد. با این وجود شرکت اپل حالت بوکه را در آیفون 11 قرار نداده است و این موضوع تعجب همگان را بر انگیخته است. ناگفته نماند که فروش نقدی یا اقساطی آیفون 11 در قسطی کلاب آغاز شده است.

عدم پشتیبانی از فناوری 5G 

شرکت اپل به علت معروف و مشهور بودن از مخالفان و رقیبان زیادی برخوردار است و شاید بتوان شرکت سامسونگ را بزرگترین رقیب تجاری شرکت اپل در نظر گرفت.

شرکت سامسونگ بعد از رونمایی، آیفون 11 شرکت اپل را به استهزا گرفت و بیان کرد که گوشی آیفون 11 از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند و شرایط استفاده از آن را ندارد، در صورتی که گوشی های جدید سامسونگ دارای این فناوری بودند. 

فناوری 5G به فناوری گفته می‌شود که دارای باند پهن اطلاعاتی است و سرعت برقراری تماس و اینترنت را به طرز شگفت انگیزی بالا می‌برد. ناگفته نماند که فقط مناطق محدودی دارای این ویژگی هستند و به طور عملی هنوز نمی‌توان از این فناوری استفاده کرد. 

شرکت اپل در جواب شرکت سامسونگ این موضوع را بیان کرده است که هنوز شرایط استفاده از 5G در دنیا وجود ندارد و لزومی به بودن این ویژگی در آیفون 11 نیست. به منظور استقبال مردم از گوشی آیفون 11، وبسایت قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی آیفون 11 را شروع کرده است. 

فروش نقدی یا اقساطی آیفون 11 با شرایط ویژه 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین سایت‌های فروش آنلاین در ایران می‌باشد که مشتریان زیادی دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای رفاه بیشتر مشتریان خود، شرایط خرید ویژه ای را در نظر گرفته است.

خرید اقساطی از قسطی کلاب از دو طریق خرید اقساطی از بای چک و خرید اقساطی از لیزینگ امکان پذیر شده است و هر کدام از این شرکت‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

شما می‌توانید به دو صورت نقدی و اقساطی از سایت قسطی کلاب خرید خود را انجام دهید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب طرح ویژه فروش نقدی یا اقساطی آیفون 11 را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیپد ایر با چک

خرید قسطی آیپد ایر با چک
اگر قصد خرید قسطی آیپد ایر را دارید لازم است پیش از آن با مشخصات و ویژگی های این تبلت کاملاً آشنا شوید و به بخش تبلت در دسته بندی...

خرید نقدی ps4

خرید نقدی ps4
کنسول های بازی تنوع بسیاری دارند، ولی معروف ترین کنسول بازی ps4 شناخته شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 به بخش بازی سرگرمی در وبسایت قسطی...