خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 02:23:47

یکی از جذاب‌ترین گجت‌های پوشیدنی متعلق به برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک


گلکسی واچ 4 کلاسیک

اگر قصد خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک را دارید باید بدانید این ساعت در 11 آگوست سال 2021 به دنیای تکنولوژی معرفی شده است. ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک در واقع طراحی زیبا و مدرن دارد و تا حدودی از نظر ظاهری مشابه با گلکسی واچ 3 است. این ساعت جدید شرکت کره‌‌ای سامسونگ از نظر ویژگی‌های نرم ‌افزاری قابلیت رقابت با اپل واچ‌های جدید را دارد‌. 

ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک تنها 52 گرم وزن داشته و درگاهی برای قرار گرفتن سیم کارت نیز دارد. وجود سیم کارت سبب می‌شود تا گلکسی واچ 4 کلاسیک بسیار متمایز با سایر ساعت‌های هوشمندی باشد که در بازار وجود دارند. با توجه به این که ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک از سیم کارت پشتیبانی می‌کند دارای قابلیت مکالمه کردن نیز می باشد‌.

ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. همچنین باید گفت این ساعت دارای فریم چرخان است. با خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

وجود فریم چرخان یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی است که در این مدل گلکسی واچ به چشم می‌خورد و در نسخه‌های قبلی نمی ‌توان آن را دید. مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای آن می‌باشد. این ویژگی سبب می‌شود تا شما بتوانید در هنگام شنا کردن در استخرها از ساعت خود استفاده کنید. در ادامه بیشتر در خصوص سایر ویژگی‌ها و مشخصات ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک توضیحاتی را ارائه می‌کنیم. 

مشخصات و ویژگی‌های ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک

قبل از خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول آشنایی داشته باشید تا بتوانید  انتخاب خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای نمایشگری از جنس super amoled می‌باشد. شرکت کره‌ای سامسونگ برای محصولاتی که کیفیت بالایی دارند از این نمایشگر استفاده می‌کند. سایز نمایشگر نیز برابر با 1.36 اینچ است.

ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن می‌باشد. همچنین باید گفت رزولوشن نمایشگر این ساعت هوشمند برابر با 330 پیکسل در هر اینچ است. شرکت سازنده برای سیستم عامل ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک از سیستم عامل تایزن که در حقیقت سیستم عامل اختصاصی شرکت سامسونگ می‌باشد؛ به تنهایی استفاده نکرده است. Android Wear OS سیستم عامل ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک است. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این سیستم عامل با اندروید 6 سازگاری دارد. حافظه داخلی این ساعت 16 گیگابایت بوده و رم آن نیز یک و نیم گیگابایت است. پردازنده مرکزی ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک نیز دو هسته‌ای باشد. باتری ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک غیر قابل تعویض بوده و ظرفیت آن برابر با 361 میلی ‌آمپر ساعت است. این باتری در صورت استند بای بودن می‌تواند تا 40 ساعت شارژدهی داشته باشد. 

ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک می‌تواند پیام‌های متنی را نمایش دهد. این ساعت درگاه اختصاصی USB برای شارژر  ندارد، ولی باید گفت این ساعت هوشمند از طریق درگاه اختصاصی مغناطیسی شارژ می‌شود. 

ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ از قابلیت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این ساعت  دارای قابلیت پایش ضربان قلب، مقدار اکسیژن خون و همچنین فشار خون می‌باشد. گلکسی واچ 4 از حالت‌های مختلف ورزشی پشتیبانی می‌کند. سامسونگ ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه کرده است. 

چگونگی خرید قسطی گلکسی واچ 4 کلاسیک

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گلکسی واچ 4 کلاسیک را برای شما فراهم کرده است. شما می‌ توانید از طریق این سایت اقدام به خرید اقساطی گلکسی واچ مورد نظر خود بکنید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی ساعت هوشمند، کار فروش انواع کالای دیجیتال را به صورت نقدی و همچنین اقساطی انجام می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ
کمپانی سامسونگ جز برترین برندهای دنیا است که با تنوع و کیفیت محصولات خود به شهرت رسید. برای خرید اقساطی گوشی a23 سامسونگ به...

فروش قسطی لپ تاپ اپل

فروش قسطی لپ تاپ اپل
قسطی کلاب در راستای گسترش طرح های فروش اقساطی، این بار به فروش قسطی لپ تاپ اپل اهتمام ورزیده است. طرح فروش قسطی لپ تاپ اپل، می تواند ...