فروش نقدی ps4

تاریخ انتشار:
1403/2/12 22:02:10

شرکت سونی یکی از قدرتمندترین شرکت های سازنده کنسول بازی در دنیا می‌باشد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی ps4 را در بخش بازی سرگرمی خود امکان پذیر کرده است.

فروش نقدی ps4


شرکت سونی 

برند سونی در زمینه ساخت کنسول بازی در حال فعالیت است و یک برند ژاپنی موفق می‌باشد. شرکت سونی ابتدا فعالیت خود را از ساخت تلویزیون آغاز کرده است و سپس شروع به ساخت کنسول های بازی کرده است. 

کنسول های بازی شرکت سونی جز برترین و باکیفیت ترین کنسول های بازی دنیا می‌باشند که طرفداران زیادی در دنیا دارند. به طور حتم شما از دوران کودکی نام پلی استیشن را شنیده اید و خاطرات کودکی فراوانی با بازی کردن با پلی استیشن دارید. شرکت سونی نام کنسول بازی خود را پلی استیشن گذاشته است و به نام اختصاری pc نیز شناخته می‌شود. 

پلی استیشن وان یا ps1 اولین کنسول بازی شرکت سونی بود که فروش استثنایی را رقم زد و شرکت سونی را ترغیب به ساخت سری های بعدی آن کرد. امروزه جدیدترین کنسول بازی شرکت سونی موجود در بازار، ps4 می‌باشد که بسیار فوق العاده است. 

در این مقاله سعی داریم به توضیح و تفسیر ps4 بپردازیم و شما را با ویژگی های استثنایی آن آشنا کنیم. ناگفته نماند که فروش نقدی یا اقساطی ps4 در سایت قسطی کلاب آغاز شده است. 

معرفی پلی استیشن 4 اسلیم 

پلی استیشن 4 دارای دو مدل مختلف می‌باشد. مدل اولی که از پلی استیشن 4 رونمایی شد، مدل پلی استیشن اسلیم بود و مدل دوم پلی استیشن پرو می‌باشد. به طور معمول قیمت جدیدترین ps4 از مدل قبلی آن بیشتر تعیین شده است. 

پلی استیشن اسلیم دارای ویژگی های فوق العاده ای می‌باشد که از بین آن ها می‌توان به وزن سبک و کوچک بودن آن اشاره کرد به طوری که از مدل قبلی خود 30 درصد کوچکتر طراحی شده است. 

همچنین دارای دو پورت USB می‌باشد که در فاصله ای متناسب از هم قرار گرفته اند. شاید تنها نقطه ضعف پلی استیشن اسلیم، پشتیبانی نکردن از فناوری 4K می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای فروش نقدی یا اقساطی ps4 در نظر گرفته است. 

معرفی پلی استیشن 4 پرو 

جدیدترین مدل ps4، پلی استیشن 4 پرو نام دارد که بسیار فوق العاده طراحی شده است. پلی استیشن 4 پرو دارای حافظه داخلی 1 ترابایتی می‌باشد و از فناوری 4K پشتیبانی می‌کند. 

دسته بازی پلی استیشن 4 به نام دوال شوک 4 شناخته می‌شود و دارای طراحی ارگونومیکی خاصی است. در کنترلر پلی استیشن 4 از دکمه Share استفاده شده است و قابلیت به اشتراک گذاشتن بازی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. 

جالب است بدانید که پلی استیشن 4 پرو قابلیت اتصال به ساند بار را دارد و این ویژگی بسیار عالی است. ناگفته نماند که اندازه پلی استیشن 4 پرو از پلی استیشن 4 اسلیم بزرگ تر است و از لحاظ ظاهری بیشتر شبیه به ps4 اصلی است. به همین سبب فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی ps4 را امکان پذیر کرده است. 

شرایط ویژه فروش نقدی یا اقساطی ps4 در سایت قسطی کلاب 

وبسایت قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در کشور می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید به راحتی خرید نقدی و اقساطی خود را انجام دهید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. 

برای اطلاع از شرایط خرید به صورت قسطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید.

خرید قسطی توسط لیزینگ پارسیان و فراز اندیشان به همراه بای چک در قسطی کلاب صورت می‌گیرد و شما به آسانی با فراهم کردن شرایط مورد نیاز، می‌توانید خرید اقساطی خود را تکمیل کنید.

وبسایت قسطی کلاب جدیدترین کالاهای بازار را به فروش می‌رساند و از قیمت متناسبی برخوردار است. فروش نقدی یا اقساطی ps4 نیز با شرایط و تخفیفات ویژه ای امکان پذیر شده است. با قسطی کلاب لذت یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی xbox

خرید نقدی xbox
شرکت مایکروسافت از جمله شرکت های موفق و پرطرفدار در دنیا می‌باشد که با طراحی و تولید کنسول های بازی xbox محبوبیت خود را به اوج رساند. برای خرید...

فروش کنسول بازی اقساطی

فروش کنسول بازی اقساطی
اگر چه با استفاده از رایانه‌های رومیزی و همراه نیز می توان بازی های ویدویی انجام داد اما....