فروش اقساطی xbox one

تاریخ انتشار:
1403/2/28 20:17:46

کنسول بازی ایکس باکس وان از جمله بهترین کنسول های بازی شرکت مایکروسافت می‌باشد. به همین سبب فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی xbox one را در بخش بازی سرگرمی سایت خود قرار داده است.


فروش اقساطی xbobx one


شرکت موفق مایکروسافت 

شرکت مایکروسافت یکی از بهترین شرکت های تولید کننده کنسول بازی در دنیا است و رقیب سرسختی برای شرکت سونی تلقی می‌شود. رقابت در دنیای تکنولوژی سبب شده است که شرکت ها روز به روز محصولات بهتر و باکیفیت تری را به بازار ارائه دهند. 

شرکت مایکروسافت با ساخت xbox دریچه جدیدی از فناوری را به روی دنیا گشود و با اضافه کردن بازی های حرکتی و فیزیکی به کنسول های بازی خود توجه همگان را به سمت خود جلب کرد. 

در این مقاله سعی داریم به بررسی و توضیح یکی از مدل های xbox بپردازیم. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور استقبال ایرانیان از کنسول های بازی مایکروسافت، فروش نقدی یا اقساطی xbox one را آغاز کرده است. 

نسل هشتم خانواده 

کنسول بازی xbox one نسل هشتم خانواده مایکروسافت می‌باشد که بعد از رونمایی از xbox به بازار ارائه شد. کنسول های بازی همیشه با مخالفت های زیادی رو به رو بودند و اکثر پدر و مادر ها از خرید کنسول های بازی برای فرزندانشان اجتناب می‌کردند. 

شرکت مایکروسافت با استفاده از فناوری جدید بازی های حرکتی سبب شد که تمامی مخالفت ها از بین برود. اصلی ترین دلیل مخالفت با کنسول های بازی، ضعیف شدن چشم ها و تنبلی بود. با به کار بردن بازی های حرکتی در کنسول های بازی، دیگر خبری از تنبلی گیمرها نبود و برای انجام دادن بازی نیاز به تحرک زیادی داشتند.

کنسول بازی ایکس باکس وان حدود 40 درصد از کنسول بازی قبلی کوچکتر می‌باشد و از طراحی زیبایی برخوردار است. رنگ کنسول های بازی ایکس باکس وان، سفید و مشکی می‌باشد و از زیبایی بی نظیری برخوردار است. ناگفته نماند که فروش نقدی یا اقساطی xbox one در قسطی کلاب امکان پذیر شده است. 

مقایسه کنسول های بازی مایکروسافت 

کنسول بازی xbox one کیفیت بالایی دارد و در عین حال از قیمت خوبی برخوردار است. شاید تنها نقطه ضعف کنسول بازی ایکس باکس وان نسبت به مدل جدید مایکروسافت، پشتیبانی نکردن از کیفیت 4K می‌باشد.

ایکس باکس وان ایکس مدل جدید مایکروسافت است و قیمتی 2 برابر بیشتر نسبت به ایکس باکس وان دارد. اگر تلویزیون شما از فناوری 4K پشتیبانی نمی‌کند، پیشنهاد می کنیم که هزینه زیادی صرف خرید ایکس باکس وان ایکس نکنید. اگر تمایل به خرید کنسول بازی مایکروسافت دارید، سایت قسطی کلاب تخفیفات ویژه ای برای فروش نقدی یا اقساطی xbox one در نظر گرفته است. 

شرکت سونی رقیب سرسخت مایکروسافت 

شرکت سونی با طراحی و ساخت پلی استیشن رقابت بزرگی را با شرکت مایکروسافت شروع کرد. از لحاظ تکنولوژی و فناوری هر دو شرکت در یک سطح قرار دارند، با این وجود ممکن است که در بعضی موارد یکی از شرکت ها سریع تر به یک فناوری دسترسی پیدا کنند.

با این وجود هر دو در یک سطح قرار دارند و از فروش بالایی برخوردار هستند. به طور مثال شرکت مایکروسافت ابتدا بازی های حرکتی را به کنسول های بازی خود اضافه کرد و سپس شرکت سونی از این فناوری استفاده کرد. ناگفته نماند که فروش نقدی یا اقساطی xbox one در قسطی کلاب آغاز شده است. 

شرایط استثنایی فروش نقدی یا اقساطی xbox one 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از جامع ترین سایت‌های کشور می‌باشد که مشتریان زیادی دارد. برای خرید از وبسایت قسطی کلاب تنها لازم است وارد سایت شده و کالای مد نظر خود را انتخاب کنید. نحوه خرید از وبسایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و قسطی می‌باشد.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط لیزینگ و بای چک صورت پذیر شده است و هر کدام از این شرکت‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. ناگفته نماند که یکی از استثنایی ترین طرح های قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی xbox one می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps4 pro

خرید قسطی ps4 pro
یکی از بهترین و جذاب‌ترین کنسول‌های بازی موجود در بازار، پلی استیشن می‌باشد. برای خرید اقساطی ps4 pro به بخش بازی سرگرمی در سایت...

خرید قسطی ps4 pro با چک

خرید قسطی ps4 pro با چک
یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی تاریخ بی شک مدل پی اس فور پرو می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 pro با چک به بخش کنسول بازی...