فروش اقساطي تلویزیون ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/22 06:45:42

برند ایکس ویژن محصولات متنوع و کاملی دارد. تلویزیون‌های ایکس ویژن با بهترین فناوری روز دنیا ساخته شده‌اند و بسیار پرفروش می‌باشند. برای خرید اقساطي تلویزیون ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطي تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن

کمپانی ایرانی مادیران سازنده محصولات برند ایکس ویژن است و این افتخار را دارد تا به تولیدات باکیفیت داخلی بپردازد. این محصولات از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا یخچال فریزر و محصولاتی مثل مانیتور، تبلت، گیرنده‌های دیجیتالی و ماشین لباسشویی از کیفیت مناسبی برخوردارند و همچنین روز به روز بر کیفیت محصولات تولیدی نیز افزوده می‌شود.

آقای محمود امیری بنیانگذار این شرکت است که در سال 1343 اقدام به راه اندازی این کارخانه کرد. قابل ذکر است که بدانید در ابتدای راه، این شرکت به تولید فکس با برند شارپ مشغول بود، ولی امروزه نسبت به تنوع تولیدات داخلی از جایگاهی مناسبی در بازار برخوردار است. 

در ادامه قصد داریم تا یکی از محصولات تلویزیون این کارخانه را به شما معرفی نماییم. برای خرید قسطي تلویزیون ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون LED ایکس ویژن مدل 49XK580

قبل از هر چیز باید بگوییم که این محصول دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می‌باشد. شاید بتوان بزرگترین ایراد این تلویزیون را هوشمند نبودن آن دانست. همچنین، دارای اتصال بلوتوث نیز نمی‌باشد. از هوشمند نبودن که بگذریم، دیگر خصوصیات این تلویزیون فوق‌العاده می‌باشد.

طراحی و مشخصات فیزیکی

طراحی این تلویزیون بسیار عالی می‌باشد. این دستگاه قابلیت استفاده به صورت پایه‌دار بر روی میز را دارد و همچنین می‌توانید آن را به دیوار متصل نمایید. 

ابعاد این تلویزیون بدون پایه برابر با 110 × 8 × 70 سانتی‌متر مکعب و وزن آن در حدود 9.67 کیلوگرم است. طراحی این تلویزیون به صورت تخت می‌باشد از مزایای این تلویزیون آن است که می‌تواند مانند یک مانیتور نیز عمل کند.

همچنین، سایز 49 اینچی آن برای خانه‌ای متوسط و کوچک مناسب است و دیدی سینمایی به سالن می‌بخشد. برای خرید اقساطي تلویزیون ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید خود لذت ببرید.

کیفیت نمایشگر

صفحه نمایش این تلویزیون از کیفیت از تکنولوژی LED برخوردار است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت Full HD به شما نمایش دهد. رزولوشن موجود در آن نیز 1080 در 1920 پیکسل می‌باشد.

روشنایی این تلویزیون 300 نیت است و کنتراست آن به صورت 1200:1 است. همچنین، دارای زاویه دید افقی و عمودی 178 درجه است. بنابراین اگر نسبت به تلویزیون با حالتی زاویه‌دار بنشینید، از دیدی کامل بهره‌مند خواهید شد.

به علاوه، نرخ تازه سازی صفحه در حدود 60 هرتز است. این تلویزیون با 8 میلی ثانیه به پاسخگویی می‌پردازد و قادر است تا در حدود 16.7 میلیون رنگ زنده و واقعی را به تصویر بکشد. به علاوه، از سیستم‌های متنوعی مانند PAL / NTSC / SECAM پشتیبانی می‌کند.

مشخصات صوتی

این دستگاه تلویزیونی، دارای یک سیستم صوتی دو کاناله به همراه دو بلندگو است که توان خروجی هر بلندگو 10 وات و توان خروجی کلی صدا 20 وات می‌باشد. متاسفانه این تلویزیون قادر نیست تا از استانداردهای صوتی متنوع پشتیبانی کند. با خرید اقساطي تلویزیون ایکس ویژن از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

امکانات و قابلیت‌ها

اگرچه این تلویزیون رابط هوشمند ندارد، ولی دارای گیرنده دیجیتالی است و می‌توانید با تیونر DVB-T2 به تمامی شبکه‌های استانی ایران دست پیدا کنید. 

همچنین، مجهز به پردازنده مرکزی با نام MSD3663LSA می‌باشد و دارای حافظه رم با ظرفیت 128 مگابایت است. از جمله قابلیت‌های این تلویزیون  می‌توان به فناوری EPG یا راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها اشاره کرد. برای خرید قسطي تلویزیون ایکس ویژن با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون ایکس ویژن دارای قابلیت ماشین زمان یا تایم شیفت است و قابلیت PVR دارد که توسط آن می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی محبوب خود را ضبط نمایید.

گذرگاه‌های ارتباطی و اتصالی

از یک خروجی هدفون نیز بهره‌مند است. علاوه بر این‌ها، از درگاه‌های ارتباطی HDMI ARC / CEC / MHL پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطي تلویزیون ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

جمع ‌بندی

اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی انجام دهیم و نقاط قوت و ضعف این تلویزیون را برشماریم، می‌توانیم به سایز مناسب، قابلیت ماشین زمانی، صدای خوب، داشتن یک گارانتی باکیفیت و قیمت بی‌نظیر نسبت به رقبای بازار و همچنین به نقاط ضعفی مانند کیفیت متوسط تصویر و رابط کاربری معمولی اشاره کنیم.

خرید تلویزیون ایکس ویژن از قسطی کلاب

می‌توانید برای تهیه این محصول باکیفیت ایرانی به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی در این فروشگاه بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي تلویزیون ایکس ویژن از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا با تخفیف ویژه

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا با تخفیف ویژه
برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا با تخفیف ویژه به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی ویژه کارمندان

خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی ویژه کارمندان
دلونگی یکی از بهترین قهوه سازها در دنیا است. برای خرید قسطی اسپرسوساز دلونگی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت...