فروش نقدی تبلت لنوو

تاریخ انتشار:
1403/1/31 08:15:29

برند لنوو بهترین انتخاب برای خرید یک تبلت زیبا و کاربردی است. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت لنوو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش نقدی تبلت لنوو



لنوو از کجا آمده؟ 

شرکت لنوو که سال‌ها پیش با نام لجند شناخته‌ می‌شد، امروزه از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده لپ‌تاپ و تبلت در سطح جهانی است. این شرکت چند ملیتی از چین کار خود را آغاز کرده‌ است.

اکنون دفتر مرکزی آن در شهر سیلیکون و در ایالات متحده آمریکا قرار دارد، برند لنوو توانسته ‌است بسیار خوش بدرخشد و در جایگاه چهارمین شرکت تولید کننده لوازم الکترونیک شخصی باشد.

جالب است بدانید لنوو کار خود را در یک دفتر کوچک در چین آغاز کرد و در اولین پروژه کاری خود شکست‌های بسیاری را تجربه کرد، اما این موضوع سبب نشد تا امروز از آن به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات الکترونیک یاد نشود. در ادامه این مطلب از شرایط خرید نقدی یا اقساطی تبلت لنوو برای شما می‌نویسیم. 

لنوو چه محصولاتی تولید می‌کند؟ 

برای خرید نقدی تبلت لنوو جالب است بدانید که این شرکت در حوزه طراحی، تولید و محصولات الکترونیکی شخصی نظیر لپ‌تاپ، تبلت، گوشی موبایل هوشمند، سرور و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت می‌کند. 

از سال ۲۰۱۳ بود که شرکت لنوو به عنوان برترین فروشنده کامپیوترهای pc در دنیا است. این شرکت در ۶۰ کشور جهان شعبه دفتری دارد و تولیدات خود را به بیشتر از ۱۶۰ کشور ارائه می‌دهد. 

همان طور که گفته شد، نام قبلی این شرکت لجند است و به وسیله شخصی به نام لیوا شوانژی پایه گذاری شده ‌است. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت لنوو از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کیند.

نحوه شکل گیری شرکت 

لیوا شوانژی در سال ۱۹۸۴ با یک گروه متشکل از ۱۰ مهندس، شرکت خود را با سرمایه‌ای در حدود ۲۰۰ هزار یوآن که معادل ۳۰ هزار دلار آن زمان بود، پایه گذاری کرد. تا ۲۰ سال این شرکت را با نام لجند می‌شناختند.

بعد از راه اندازی شرکت، اولین تلاش آن‌ها برای ساخت تلویزیون هوشمند با شکست مواجه شد، ولی آن‌ها توانستند با گذاشتن تمرکز بر نحوه ساخت لپ تاپ‌ها، مجدد خود را احیا کنند. 

تا اینکه شرکت تصمیم گرفت فعالیت خود را به صورت بین المللی در بیاورد، اما چون این نام در قدیم به نام شرکت دیگری درآمده بود، آن‌ها به فکر تغییر نام شرکت از لجند به لنوو افتادند تا بتوانند در سطح جهانی شناخته‌ شوند. برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی تبلت لنوو تا آخر مقاله همراه ما باشید. 

محصولات لنوو 

این شرکت در زمینه ساخت و توسعه لوازم الکترونیک شخصی چون لپ‌تاپ، تبلت، گوشی همراه هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند، محصولات خود را در سطح جهانی تولید و عرضه می‌کند. 

تبلت لنوو 

ویژگی‌های بسیار عالی و متنوعی که سیستم عامل اندروید دارد باعث شده تا اکثریت شرکت‌های تولید کننده لوازم الکترونیک، محصولات خود را بر روی این سیستم عامل سوار کنند که در این بین لنوو نیز مستثنی نیست. لپ‌تاپ و تبلت لنوو بر اساس سیستم عامل اندروید ساخته شده ‌است.

تبلت‌های اندرویدی لنوو که تا الان تولید شده‌ است با دو نام تجاری IDEA TAB و YOGA TABLET به بازار عرضه شده‌اند. در تبلت‌های اندرویدی لنوو از پردازنده ARM استفاده شده‌ است. برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت لنوو بهتر است بدانید که تبلت‌های اندرویدی منطبق بر آیدیا تب در حوزه سخت افزاری از تبلت‌های سری یوگا ضعیف‌تر هستند. 

سری آیدیا تب لنوو به دو دسته S و A دسته بندی می‌شوند. تبلت‌های ویندوزی لنوو به لحاظ سخت افزاری از تبلت‌های اندرویدی لنوو خیلی بهتر می‌باشند، اما توصیه ما به شما این است که تبلت ویندوزی خریداری نکنید، چرا که یک تبلت ویندوزی به مشابه یک لپ‌تاپ ویندوزی ناقص در بازار است.

به طور خلاصه باید بگوییم که اگر شما یک لپ‌تاپ ویندوزی ارزان قیمت بخرید، خیلی بهتر از خرید یک تبلت اندرویدی برای شما کار خواهد کرد. در ادامه با ما باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی تبلت لنوو مطلع شوید. 

خرید تبلت لنوو 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی تبلت لنوو به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام و بلافاصله گرفتن اعتبار از سایت، شروع به خرید محصولات مورد نیاز خود به صورت قسطی کرده و طی یک الی سه سال به راحتی شروع به بازپرداخت اقساط آن نمایید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی Galaxy Buds 2 با چک

خرید اقساطی Galaxy Buds 2 با چک
اگر به دنبال خرید اقساطی Galaxy Buds 2 با چک هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی a72

خرید قسطی a72
گوشی‌های جدید سامسونگ دارای طراحی و کارایی بسیار عالی می‌باشد. برای خرید قسطی a72 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...