مانیتور ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:30:50

مانیتورهای منحصر به فرد ال جی در مدل‌های مختلفی با بهترین شرایط در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسند. برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


مانیتور ال جی


مانیتورهای برتر 34 اینچی در تابستان سال 2020     

مانیتورهای بزرگ برای کار و بازی‌ کردن عالی هستند. مانیتور 34 اینچی و صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر فضای گسترده‌تری را برای چند وظیفه و مولتی تسکینگ ارائه می‌دهند و باعث می‌شوند که بیشتر پروژه خود را یکباره مشاهده کنید یا چندین ویندوز را در کنار هم قرار دهید.

هم‌چنین، یک تجربه بازی هیجان انگیز را ارائه می‌دهند. از نمایشگرهای بزرگ تلویزیون مانند گرفته تا مانیتورهای سینمایی فوق‌العاده، این نمایشگرهای بزرگ می‌توانند نحوه کار و بازی را به طور قابل توجهی تغییر دهند. نسبت به خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی از طریق سایت قسطی‌کلاب اقدام فرمایید. 

مانیتور LG 43UD79-B بهترین مانیتور بزرگ برای بازی 

اگر می‌خواهید رزولوشن 4k داشته باشید و صفحه بزرگ هم نیاز دارید، این مدل را تهیه نمایید. این مانیتور، در یک فضای اداری که در آن فعالیت‌های بسیاری لازم است، می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد. 

با وجود صفحه بسیار بزرگ و وسیع آن، می‌توانید تا تعداد زیادی از برنامه‌ها و اسناد را به شکل همزمان باز کنید. هم‌چنین، هنگامی که ویندوزها را ارتقا دهید تا ریزترین جزئیات کار و فعالیت خود را در این مانیتور مشاهده خواهید کرد. 

ناگفته نماند که مانیتور از فناوری HDR پشتیبانی نمی‌کند و تکنولوژی ارگونومیک آن باکیفیت نمی‌باشد، ولی مانیتوری خوبی است. این مدل را می‌توانید با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی از سایت قسطی کلاب تهیه فرمایید. 

مانیتور LG 34GN850-B     

این مدل، برترین مانیتور بزرگ بازی است که تاکنون آزمایش شده و طراحی منحصر به فردی است. این صفحه نمایش دارای صفحه خمیده 34 اینچی با نسبت تصویر 21:9 می‌باشد که بخش مهمی از دید را زمان نشستن در مسافت معمولی می‌توان مشاهده کرد و همراه با رزولوشن 1440 p خود، یک تجربه بازی فوق‌العاده همه ‌جانبه را برای هر نوع بازی ارائه می‌دهد.

شکل انحنای صفحه نمایش آن به دید در همه زاویه‌ها کمک می‌کند و به کمک پنل IPS زاویه دید بسیار عالی به کاربر می‌دهد. برای استفاده در بیشتر اتاق‌ها به اندازه کافی روشن می‌شود.

اما ممکن است برای مواقع روشنایی بسیار زیاد جالب نباشد، زیرا بازتاب زیادی می‌نماید. خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی را از طریق قسطی‌کلاب انجام دهید. جالب است بدانید چیزی که این مانیتور را منحصر به فرد کرده است، قابلیت تشخیص حرکت است. 

سرعت تازه‌سازی بالای 144 هرتز که می‌تواند به سرعت بیش از 160 هرتز بر ساعت خود را برساند و زمان عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد که منجر به تاری شدید و از بین رفت کامل حرکت می‌شود.

تاخیر ورودی آن بسیار کم است، همان‌طور که از مانیتور بازی انتظار می‌رود، اما اگر بازی با HDR 10 بیتی را انتخاب کنید، با کمی کندی بالا می‌آید.

این مانیتور در رابطه با موضوع HDR، تجربه‌ای مناسب و معقول را ارائه می‌دهد، اما درخشندگی HDR مقدار اوج آن را محدود می‌کند، مانند اکثر پنل‌های IPS، نسبت کنتراست بسیار کم است.

بنابراین، اگر دوست دارید بازی در محیطی تاریکی داشته باشید بهترین گزینه انتخابی نمی‌باشد. به طورکلی، این مانیتور بازی برای گیمرها بسیار عالی است. خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی را با قسطی‌کلاب تجربه نمایید. 

مانیتور LG 34UC79G-B جایگزینی ارزان‌تر 

LG 34UC79G-B یکی از بهترین مانیتورهای 34 اینچی می‌باشد. اگر چه، این مانیتور دارای صفحه نمایش 34 اینچی است، اما وضوح تصویر آن در مقایسه به ال جی‌‌های دیگر پایین‌تر است و نمی‌تواند جزئیات فراوانی را در نظر داشته باشد.

با این حال، هنوز هم به لطف نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و پشتیبانی هم‌زمانی رایگان که یک تجربه بازی خاص را تضمین می‌کند، مانیتور بازی بی‌نظیری است.

فناوری هندلینگ حرکت نیز بسیار عالی است و مانیتور دارای خاصیت انتخابی قاب سیاه اختیاری است که توانایی کاهش تیرگی را دارد و قیمت بسیار مناسبی را دارا می‌باشد. خریدی با قیمت مناسب داشته باشید و از خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی در سایت بهره‌مند شوید.

چنانچه تصمیم دارید تا مانیتور ال جی را خریداری کنید و از لحاظ مالی دچار مشکل هستید، بهتر است به فکر خرید اقساطی این کالا باشید. 

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که با توجه به شرایط مالی افراد، شرایط خاصی را در نظر گرفته است تا با استفاده از این شرایط خاص، خریدی لذت بخشی را تجربه کنید. پس همین الان به خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ال جی بپردازید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی هدفون بیتس

خرید نقدی هدفون بیتس
بیتس یک تولید کننده و طراح در زمینه کالای دیجیتال و انواع هدفون است که به طور حتم نام آن را شنیده‌اید. محصولات این برند کیفیت بالایی دارند و.....

خرید تبلت ایسوس نقدی

خرید تبلت ایسوس نقدی
خرید نقدی تبلت ایسوس یک راه حل برای افرادی است که می‌خواهند فعالیت های حرفه‌ای انجام دهند. کیفیت و قابلیت های متفاوت در انواع تبلت ها را.....