خرید قسطی گلکسی زد فولد 4

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:18:54

جدیدترین گوشی سامسونگ با طراحی جذاب و رنگبندی خاص روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی زد فولد 4


گوشی Galaxy Z fold 4 با مشخصات عالی و کاربرپسند

خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 یک خرید جذاب و شگفت انگیز برای کاربران محسوب می‌شود. این محصول شرکت سامسونگ کره جنوبی مجهز به چیپست اسپندراگون 8 پلاس نسل یک است. صفحه نمایش داخلی و خارجی در سایزهای 6/7 و 2/6 اینچ دارد. دوربین‌های اصلی و سلفی باکیفیت و پیشرفته این گوشی مورد توجه اغلب کاربران قرار می‌گیرد. باتری خوب با ظرفیت بالا یکی دیگر از مشخصات گوشی تاشو گلکسی Z فولد 4 است که بر مزیت‌های این محصول افزوده است. 

طراحی جذاب و شیک گلکسی زد فولد 4

اگر به دنبال یک گوشی تاشو با طراحی شیک و جالب هستید، خرید اقساطی گلکسی زد فولد 4 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول ظاهری لاکچری و خوش دست دارد و اندازه آن نسبت به نمونه‌های مشابه بزرگ تر است. بدنه‌ای نازک، زیبا و مناسب دارد. ابعاد باز شده گوشی 4 Galaxy Z Fold برابر 3/6 در 1/130 در 1/155 میلی متر بوده که کارایی آن برای کاربر همانند یک تبلت است. شرکت سامسونگ این گوشی را نسبت به محصول قبلی خود با وزن کمتری ارائه کرده ولی در واقع باز هم وزن بالایی دارد.

در هنگام خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 به لولاهای مهندسی شده و ظریف آن دقت کنید. این لولاها با برجستگی کوچک و قرارگیری عالی در گوشی یک ویژگی جالب و جذاب در آن محسوب می‌شوند. گوشی با وجود این لولاها به راحتی باز و بسته می‌شود و اختلالی در عملکرد نمایشگر آن به وجود نمی‌آید.

Galaxy Z fold 4 و دوربین های باکیفیت آن

خرید اقساطی گلکسی زد فولد 4 از نظر دوربین‌های سلفی و اصلی یک خرید مناسب به شمار می‌رود. دوربین‌های اصلی با سنسورهای 50 و 12 و 10 مگاپیکسلی امکانات پیشرفته‌ای برای گوشی هستند. دوربین 50 مگاپیکسلی این محصول با فوکوس خودکار دوال پیکسل عکس‌های عالی برای شما تهیه می‌کند. دو عدد از دوربین‌های اصلی دارای لرزش گیر اپتیکال تصویر هستند که یک امکان مناسب برای کاربر در هنگام عکاسی به حساب می‌آید.

دوربین‌های سلفی 4 Galaxy Z Fold مجهز به سنسورهای 10 و 4 مگاپیکسلی و لنز واید هستند و لرزش گیر الکترونیکی تصویر دارند. فلاش LED، پانوراما و HDR نیز جزو امکانات این دوربین‌ها است. فیلم برداری با دوربین‌های محصول باکیفیت 4K و 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم در ثانیه انجام می‌شود. 

ویژگی‌های رم و حافظه 4 Galaxy Z Fold

خرید قسطی گلکسی زد فولد 4 با سه نسخه حافظه داخلی و همینطور سه نسخه رم برای افرادی که نیاز به حافظه‌ای با حجم بالا دارند گزینه مناسبی است. محصول مذکور رم 12 گیگابایتی و حافظه‌هایی با ظرفیت بالا دارد. دقت داشته باشید که در هنگام خرید گوشی 4 Galaxy Z Fold باید نیاز خود را از جهت میزان حافظه در نظر بگیرید؛ زیرا این محصول امکان پشتیبانی از درگاه حافظه ندارد. حافظه داخلی گوشی مورد نظر از نوع UFS 3/1 است.

سایر امکانات موبایل Galaxy Z fold 4

خرید اقساطی گلکسی زد فولد 4 امکانات و قابلیت‌های متعددی برای کاربر فراهم می‌آورد از قبیل: باتری باکیفیت از نوع لیتیوم پلیمری، قطب نما، اسپیکر استریو، حسگرهای مختلف مانند: مجاورت، اثر انگشت، هال، نور و همینطور سنسور ژئومغناطیسی.   

فروش قسطی گلکسی زد فولد 4 در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب

اگر می‌خواهید کالای دیجیتال مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. در این سایت انواع کالای دیجیتال و غیر دیجیتال مورد نیاز مصرف کنندگان به صورت اقساطی عرضه می‌شود. خرید اقساطی انواع لوازم خانگی، اداری، اسباب بازی و سرگرمی و همچنین وسایل نقلیه نیز از سایت مذکور امکان پذیر است. با خرید قسطی به جای پرداخت نقدی می‌توانید منابع مالی خود را به صورت بهتری مدیریت کنید و اقلام ضروری را راحت تر در اختیار داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی y5p

خرید قسطی گوشی y5p
گوشی هوآوی با طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی با قیمتی عالی روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی y5p به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب

خرید اقساطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب
شما می‌توانید به سادگی خرید اقساطی گوشی s21 fe از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب انجام دهید و یک خرید...