خرید جاروبرقی ال جی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/2 09:57:16

جاروبرقی ال جی یکی از بی‌نظیرترین محصولات برند ال جی است که طراحی ارگونومیک و فوق‌العاده‌ای دارد. برای خرید اقساطی جاروبرقی ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید جاروبرقی ال جی قسطی

معرفی کمپانی ال جی

در معرفی شرکت ال جی، در ابتدا بایستی بگوییم که شرکت ال جی، یک شرکت کره‌ای است. اصلی‌ترین فعالیت این شرکت، تولید و عرضه وسایل الکتریکی و نیز فعالیت در حوزه فن‌آوری می‌باشد. 

این شرکت کره‌ای که نمایندگی محصولات آن در ایران، در دست شرکت گلدیران قرار دارد، شرکتی موفق است که در سطح جهانی جایگاه بسیار خوبی دارد. در ادامه برای خرید اقساطی جاروبرقی ال جی همراه ما باشید. 

تاریخچه شرکت ال جی 

سال ۱۹۵۸ بود که این شرکت کره‌ای، با نام گلداستار، آغاز به کار کرد. این شرکت از جمله زیر شاخه شرکت ال جی گروپ می باشد که نام کامل آن در عرصه جهانی ال جی الکترونیکس است. 

محصولات شرکت ال جی 

شرکت ال جی، در ابتدای فعالیت خود، با ساخت اولین رادیو، کشور کره را وارد عصر صنعتی کرد. پس از آن بود که این شرکت، با تولید اولین محصولات الکترونیکی خود چون تلفن، یخچال و تلویزیون، به طور رسمی کره را وارد عصر صنعتی در سطح جهانی کرد.

در ادامه، این شرکت تصمیم گرفت تا به طور بین‌المللی به فعالیت خود ادامه دهد و به همین منظور اولین شعبه خود را در کشور آمریکا و شهر نیویورک احداث کرد.

بعد از آن و در پی پیشرفت‌های این شرکت بایستی بگوییم که شرکت گلداستار که همان نام قدیمی شرکت ال جی می‌باشد، با شرکت گلدات ارتباطات تلفیق شد و نام امروزی ال جی الکترونیکس را به خود گرفت. در ادامه برای خرید اقساطی جاروبرقی ال جی با ما همراه باشید. 

این شرکت توانست با صادرات مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون دلار به کشورهای دیگر، لقب اولین برند در عرصه صادرات الکترونیکی را در سطح جهانی به دست آورد. 

جاروبرقی ال جی 

شما می‌توانید برای خرید اقساطی جاروبرقی ال جی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب، یک سایت اینترنتی فروش محصولات الکترونیکی و نیز لوازم خانگی است که توانسته شرایط ویژه و مناسبی را برای رفاه حال مشتریان خود ایجاد کند. هر خانواده‌ای با هر سطح از درآمدی که باشند، می‌توانند به راحتی و با شرایط بسیار خوب، از این سایت خریداری کرده و درب منزل دریافت کنند. 

جدیدترین جاروبرقی ال جی 

اگر شما هم به دنبال خرید یک جاروبرقی با کیفیت می‌باشید، پیشنهاد ما به شما خرید جاروبرقی ال جی است. از جدیدترین جاروبرقی ال جی می‌توان به جاروبرقی پاکتی با موتوری قوی و مکش زیاد که کیفیت بالایی دارد اشاره کرد. 

این شرکت با طراحی بی نظیر خود در تولید محصولات، همچنین کارایی و کیفیت بالای دستگاه‌های تولیدی چون جاروبرقی توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کند. جاروبرقی با موتور اینورتر هوشمند مدل B7 دارای قابلیت‌هایی چون فیلتر ضد آلرژی هپا و کیسه ضد ‌آلرژی است. 

این دستگاه کم صدا می‌باشد و ظرفیت ۴ لیتری دارد. این جاروبرقی به سبب داشتن موتور اینورتر، قدرت مکش بالایی را ایجاد کرده‌ است که تمیزی خانه شما را به حداکثر رسانده و نیاز به خانه تکانی را به حداقل می‌رساند. در ادامه برای خرید اقساطی جاروبرقی ال جی با ما همراه باشید. 

خرید نقدی یا اقساطی جاروبرقی ال جی 

برای خرید اقساطی جاروبرقی ال جی از سایت قسطی کلاب، تنها کافی است به این سایت مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام خود در این سامانه اینترنتی، به بخش درخوست اعتبار خرید اقساطی رفته و یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیا یا خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کنید. با خرید اقساطی جاروبرقی ال جی از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباس شویی snowa

خرید اقساطی لباس شویی snowa
برند اسنوا در سال‌های اخیر محصولات با کیفیت و مدرنی را روانه بازار کرده است. برای خرید اقساطی لباس شویی snowa به بخش ماشین لباسشویی...

خرید قسطی خردکن میگل

خرید قسطی خردکن میگل
برند نام آشنای میگل یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی خردکن میگل به بخش لوازم خانگی در ...