خرید نقدی honor 10 lite

تاریخ انتشار:
1403/2/9 11:12:26

برند آنر به تازگی از شرکت هوآوی جدا شده است و محصولات زیبا و جذابی را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی honor 10 lite به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی honor 10 lite


هونور 10 لایت

این گوشی در سال 2018 موجود و عرضه شده است. بدنه دارای ابعادی برابر با 154.8 در 73.6 در 8 میلی‌متر مکعب و وزن آن برابر 162 گرم می‌باشد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید نسخه پای می‌باشد و از رابط کاربری EMUI 9 بهره‌مند است. 

از دیگر مزایای این دستگاه وجود پخش کننده‌های مختلف صوتی و تصویری، نمایش دهنده‌های اسناد و ویراستار مخصوص عکس و فیلم می‌باشد. به علاوه در چهار رنگ متفاوت و همه‌پسند مشکی، سفید، آبی و قرمز تولید شده است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی honor 10 lite در قسطی كلاب فراهم شده است.

خصوصیات صفحه نمایش

نمایشگر آن از تکنولوژی‌های LCD و IPS بهره‌مند است و از نوع خازنی لمسی می‌باشد. به علاوه، قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به شما نمایش دهد. 

سایز صفحه نمایش 6.21 اینچ است و نسبت نمایشگر به بدنه چیزی در حدود 83.1 درصد است. رزولوشن آن نیز 1080 در 2340 پیکسل است و بدین ترتیب تراکم پیکسلی آن چیزی در حدود 415 پیکسل در هر اینچ می‌باشد.

خصوصیات سخت‌افزاری

این گوشی هوشمند دارای یک تراشه 12 متری به نام Hisilicon Kirin 710 می‌باشد. همچنین این تراشه دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است که در رنج فرکانسی 1.7 را نیز 2 گیگاهرتز عمل می‌کند و پردازنده ی گرافیکی نیز از نوع Mali-G51 می‌باشد. 

همچنین دارای سه نسخه متفاوت رم 3، 4 یا 6 گیگابایت می‌باشد و حافظه داخلی نیز در سه نسخه 32، 64 و 128 گیگابایت موجود می‌باشد. علاوه بر اینها می‌توانید از یک حافظه میکرو اس دی در شیار دوم به جای سیم کارت دوم استفاده کنید و تا 512 گیگابایت فضای حافظه اضافه‌تری داشته باشید. با خرید نقدی یا اقساطی honor 10 lite سرعت، دقت و كارایی را تجربه كنید.

دوربین دوگانه و سلفی

در این گوشی از یک دوربین دوگانه برخورداریم. در پشت بدنه یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز قرار دارد و در کنار آن یک سنسور 2 مگاپیکسلی مخصوص تشخیص عمق تصاویر قرار گرفته است.

این دوربین‌ها با قابلیت‌های متنوعی مثل فلش LED، عکاسی HDR و عکاسی پانوراما عمل می‌کنند. همچنین می‌توانند با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل به فیلم‌برداری بپردازند. به علاوه یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که می‌تواند با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل عمل کند.

مشخصات صوتی

این گوشی هوشمند دارای یک جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد و همچنین دارای یک حذف کننده نویز از طریق میکروفون اختصاصی می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی honor 10 lite یک تجربه صوتی دوست داشتنی داشته باشید.

سنسورها

در این گوشی از حسگرهایی مثل مجاورتی، اثر انگشت، قطب‌نما و شتاب سنج برخوردارید. با خرید نقدی یا اقساطی honor 10 lite از امکانات و تجهیزاتی ویژه بهره‌مند شوید.

باتری قدرتمند

این اسمارتفون دارای یک باتری غیر قابل تعویض پلیمری با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی است که با یک شارژر سریع به سرعت شارژ می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی honor 10 lite همیشه پرشارژ باشید.

ویژگی‌های ارتباطی و اتصالی

در این گوشی هوشمند می‌توانید به راحتی توسط وای فای به صورت مستقیم یا هات اسپات به شبکه متصل شوید و علاوه بر این، قابلیت اتصال به بلوتوث دارد. از رادیو برخوردار است. دارای GPS و همچنین یک درگاه USB می‌باشد.

خرید گوشی هونور 10 لایت

اگر دوست دارید تا از یک گوشی هوشمند با کارایی خوب بهره مند شوید، به اینترنت متصل شوید، کارهای روزانه خود را انجام دهید، تلفن بزنید، فیلم ببینید، بازی کنید و در ضمن یک هزینه مقرون به صرفه پرداخت نمایید، می‌توانید این مدل از گوشی را خریداری نمایید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خرید خود را از طریق قسطی‌کلاب انجام دهید. در این فروشگاه اینترنتی تسهیلاتی وجود دارد تا بتوانید به راحتی به صورت اقساط خرید خود را انجام دهید. 

از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی honor 10 lite از قسطی كلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2021

خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2021
بهترین لپ تاپ بی شک متعلق به کمپانی ایسوس است. برای خرید اقساطی لپتاپ ایسوس 2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید موبایل

خرید موبایل
امروزه در پرتو رقابت بسیار شدید و بالای بین تولید کنندگان و بازار داغ و جذاب این محصولات، مدل های متنوع و گوناگونی از گوشی های موبایل با امکانات ...