خرید اقساطي تلویزیون شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 05:32:25

شرکت شیائومی یکی از بهترین برندهای دنیا است که به تازگی به تولید تلویزیون هوشمند می‌پردازد. برای خرید اقساطي تلویزیون شیائومی به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي تلویزیون شیائومی


خصوصیات سری جدید تلویزیون شیائومی 

اکثر ما برند شیائومی را با موبایل‌های آن می‌شناسیم اما، شیائومی یکی از غول‌های فناوری مستقر در چین است که هر ساله مدل‌های مختلف تلویزیون نسل جدید خود را معرفی می‌کند.

خانواده تلویزیون‌ شیائومی یکی از برترین برندهای لوازم خانگی نسل جدید بوده که جدیدترین سری آن، متشکل از تلویزیون‌های هوشمند 55، 65 و 75 اینچی است. این تلویزیون‌ها نرخ تازه‌سازی MEMC 120 هرتزی، پشتیبانی از HDR، فناوری صوتی Dolby Vision و نور پس‌زمینه چند منطقه‌ای، همچنین حداکثر روشنایی 700 را ارائه می‌دهند. برای خرید قسطي تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جدیدترین سری تلویزیون شیائومی دارای بلندگوهای 25 واتی با Dolby Atmos است، در حالیکه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را در سیستم خود ارائه می‌دهد. این سری تلویزیون هوشمند شیائومی از چیپست چهار هسته‌ای Cortex-A73 پشتیبانی می‌کند. همچنین سیستم عامل Android TV 11 را با رابط کاربری PatchWall شیائومی در سمت نرم افزار اجرا می‌کند. 

در سمت ورودی/خروجی جدیدترین سری این خانواده، دو پورت HDMI 2.0، یک پورت HDMI 2.1 و دو پورت USB 2.0 وجود دارد، در حالیکه یک پورت اترنت برای اتصال سیمی به اینترنت وجود دارد. همچنین یک ورودی جک هدفون S/PDF برای استفاده از فناوری‌های صوتی برتر وجود دارد. برای خرید اقساطي تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های مثبت و منفی

هر لوازمی خانگی که می‌خرید اعم از تلویزیون، یخچال، گاز می‌تواند شامل ویژگی‌های مثبت و منفی باشد و تلویزیون‌های شیائومی نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

ویژگی‌های مثبت تلویزیون سری جدید تلویزیون شیائومی شامل طراحی مینیمال و شیک، فیزیک جمع و جور، دارای سیستم کنترل از راه دور، نمایشگر 4K Dolby Vision، تنظیم صوتی و دستیار Google Handsfree هستند. از طرفی ویژگی‌های منفی این سری لوازم خانگی شامل برخی از تاخیرهای رابط کاربری و نمایشگر بازتابی است. برای خرید قسطي تلویزیون شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جعبه گشایی

بعد از خرید تلویزیون شیائومی یک بسته بزرگ و هیجان انگیز برای شما ارسال می‌شود. به دلیل بزرگی و اندازه جعبه، به یک جفت دست دیگر نیاز دارید تا در جعبه گشایی به شما کمک کند. این تلویزیون توسط فریم‌های فوم استایروفوم محافظت می‌شود. بیرون آوردن تلویزیون و قرار دادن آن روی میز کار آسانی است. چیزهایی که بعد از جعبه گشایی با آنها روبرو می‌شوید شامل موارد زیر است:

•مانیتور (با سیم برق غیر قابل جدا شدن)
•پایه رومیزی (2) پیچ (4)
•ریموت کنترل (باتری شامل نمی‌شود)
•دفترچه راهنمای نصب کاربر

چرا باید تلویزیون شیائومی بخریم؟

شیائومی بهترین کار را انجام می‌دهد. یعنی ارائه یک محصول درست و حسابی با قیمت مناسب. تلویزیون‌های سری جدید این برند با مشخصات و ویژگی‌های جدیدتر به‌روزرسانی شده‌اند و می‌توانند شما را راضی نگه دارند. از طراحی ساختار باریک، محکم و جذاب گرفته تا سیستم عامل Android TV 11 و رابط کاربری PatchWall شیائومی.

شیائومی چیزهای زیادی برای گفتن دارد. بنابراین، اگر به دنبال یک تلویزیون هوشمند جدید 4K با قیمت مناسب و اقتصادی هستید می‌توانید روی تلویزیون شیائومی حساب باز کنید. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که تلویزیون شیائومی در مقایسه با سایر تلویزیون‌ها دارای حافظه پنهان بهتر و شبکه خدمات مشتری قوی تری است. با خرید اقساطي تلویزیون شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

خرید قسطي تلویزیون شیائومی از قسطی کلاب

همانطور که گفته شد برند شیائومی جزو محبوب‌ترین برندهای تولید کننده گوشی موبایل و لوازم خانگی هوشمند در ایران است. بنابراین پیدا کردن روش خرید اقساطي تلویزیون شیائومی از سایت‌های فروشگاهی که خدمات خرید اقساطی را ارائه می‌دهند می‌تواند هیجان انگیز و مقرون به صرفه باشد. سایت قسطی کلاب جزو اولین فروشگاه‌های اینترنتی سطح کشور است که خدمات فروش قسطی لوازم خانگی، برقی و دیجیتال را به شهروندان ارائه می‌دهد. شما نیز می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون شیائومی و مشاهده تعرفه‌های خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اینترنتی لوازم خانگی ال جی

فروش اینترنتی لوازم خانگی ال جی
در خرید حضوری شما باید انرژی و زمان زیادی صرف کنید تا محصول مورد نیاز خودتان را از بین مغازه های مختلف با بهترین قیمت پیدا و تهیه کنید. اما در....

خرید اقساطی ظرف شویی امرسان

خرید اقساطی ظرف شویی امرسان
یکی از معروف‌ترین برندهای ایرانی که محصولات با کیفیت و متنوعی دارد، برند امرسان می‌باشد. برای خرید اقساطی ظرف شویی امرسان به بخش...