خرید آبگرمکن قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 12:44:07

آبگرمکن‌های دیواری جز برترین آبگرمکن‌های ایرانی می‌باشند که در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته‌اند. برای خرید اقساطی آبگرمکن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید آبگرمکن قسطی

خرید قسطی آبگرمکن

یکی از مهم‌ترین وسایلی که وجود آن در خانه ضروری می‌باشد، آبگرمکن است. این وسیله سبب می‌شود تا بتوانید آبگرم را تهیه نمایید. حمام بروید، ظروف خود را با آب داغ بشویید. 

آبگرمکن از لوازمی است که طولانی مدت باید برای ما کار کند، نه اینکه مجبور باشیم آن را چند سال یکبار عوض نماییم! پس مهم است که قبل از خرید، یک انتخاب فوق‌العاده داشته باشیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن در قسطی كلاب فراهم شده است.

بیشتر افراد دوست دارند که این آبگرمکن‌ها را با نوع مخزن دار عوض نمایند، ولی با توجه به سیستم لوله‌کشی و برق خانه، مجبورند تا همان سیستم قبلی را داشته باشند مگر اینکه بخواهند منزلشان را بازسازی نمایند و یا خانه خود را به طور کلی عوض کنند! 

اگر یک  خانه نیمه‌ساز خریده‌اید و هنوز ساخت آن تمام نشده است، توصیه می‌کنیم تا از آبگرمکن بدون مخزن استفاده نمایید. حالا به این پردازیم که برای خریدن یک آبگرمکن مناسب باید به چه عواملی توجه کنید؟

ظرفیت آبگرمکن

بیشتر آبگرمکن‌ها بین 150 تا 210 لیتر ظرفیت دارند. مهم‌ترین فاکتوری که در محاسبه ظرفیت یک آبگرمکن تاثیرگذار است، مقدار آبی است که در یک ساعت می‌تواند گرم شود و این مورد در دفترچه‌های راهنما با FHR نمایش داده می‌شود. با خرید اقساطی آبگرمکن همیشه از گرمای آب لذت ببرید!

شمعک و جرقه‌زن

آبگرمکن‌های قدیمی دارای شمعک می باشند و هزینه مصرف گاز بالایی را دارند. امروزه از آبگرمکن‌هایی استفاده می‌شود که از شمعک استفاده نمی‌کنند و خودشان سیستمی به نام جرقه‌زن خودکار دارند. 

در حالت عادی شمعک خاموش است، ولی اگر آب گرم را در منزل باز کنید، عمل می‌کند و برای شما آب گرم را تهیه می نماید. امروزه، خریدن یک آبگرمکن بدون شمعک، بهتر است. با خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن خانه‌های خود را گرما بخشید!

مصرف انرژی

آبگرمکن‌ها از نظر مصرف انرژی متنوع هستند. برخی از آن‌ها برای عمل کردن از برق بهره‌مند می‌شوند. آن‌ها نسبت به آبگرمکن‌های گازی قیمت پایین‌تری دارد.

امروزه از آبگرمکن‌های گازی استفاده بیشتری می‌کنیم. البته این آبگرمکن‌ها به سیستم تخلیه نیاز دارند که به طور معمول بر روی پشت بام نصب می‌گردد و بازده انرژی بیشتری نسبت به آبگرمکن‌های برقی دارد. به علاوه، در صورت قطع برق نیز عمل می‌کند. 

این آبگرمکن‌ها نیز مصرف انرژی پایینی دارند، گرمای هوا را از محیط می‌گیرند و سبب می‌شوند تا به آب انتقال پیدا کند. این آبگرمکن‌ها در محیط‌های سرد، عملکرد بدی دارند. هم‌چنین به فضای زیادی نیاز دارند.

نوع دیگری از آبگرمکن نیز وجود دارد که زیاد در ایران متداول نیست. آبگرمکن خورشیدی از سلول‌های خورشیدی كه بر روی پشت بام منازل نصب می‌شود، استفاده می‌كند. 

این آبگرمكن، گرمای خورشید را جذب می نماید و سپس با توجه به لوله‌های مخصوصی که وجود دارد، گرما را به منبع آب منتقل می‌سازد. این آبگرمکن‌ها در مناطق بسیار گرم که به هیچ وجه ابری نمی‌شوند، استفاده می‌شوند. 

دقت داشته باشید که این آبگرمکن‌ها هزینه نصب بالایی دارند، ولی به محیط زیست کمک می‌کنند و هم‌چنین، منبع انرژی آن‌ها، قابل تجدید می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن یک منزل دلپذیر و گرمابخش داشته باشید.

خرید اقساطی آبگرمکن

اگر مایلید تا یک آبگرمكن مناسب تهیه نمایید، از طریق قسطی کلاب اقدام فرمایید! این پلت‌فرم در تامین کالاهای مورد نیاز شما فعالیت می‌کند. در صورت نیاز به خرید اقساطی می‌توانید از یکی از 4 روش موجود در سایت، درخواست اعتبار اقساطی نمایید. 

با خرید اقساطی آبگرمکن همیشه خانه‌ای گرم و رویایی خواهید داشت! برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اجاق گاز صفحه ای داتیس

خرید قسطی اجاق گاز صفحه ای داتیس
اگر تمایل به خرید قسطی اجاق گاز صفحه ای داتیس دارید به بخش اجاق گاز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی یخچال فریزر xvision

خرید اقساطی یخچال فریزر xvision
برند ایکس ویژن برندی ایرانی و معتبر محصولات متنوعی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر xvision به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...