کولر آبی آبسال

تاریخ انتشار:
1403/2/23 01:46:42

در این روز‌های گرم سال ضرورت استفاده از کولر بسیار دیده می‌شود. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و در بخش لوازم خانگی مدل مدنظر خود را جستجو کنید.


کولر آبی آبسال


کولر آبی آبسال 

برند معتبر و ایرانی آبسال از سال 1362 لوازم خانگی را باکیفیت بسیار بالایی تولید می‌کند. این برند محبوب ایرانی سال‌های زیادی است که کولرهای آبی باکیفیتی را تولید و طراحی می‌کند. آبسال یک شرکت با قدمت طولانی تولیدات لوازم خانگی است که در حال حاضر 300 شعبه در سراسر کشور دارد. 

بهتر است بدانید که این برند معتبر ایرانی در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران بین 100 شرکت برتر و منتخب بود. به راحتی می‌توانید خرید کولر آبی آبسال را از این شرکت معتبر انجام دهید و با استفاده از کولر آبی آبسال از گرمای این روزها لذت ببرید. با توجه به کیفیت بالای کولرهای آبی آبسال، فروشگاه‌ها و سایت‌های مطرح، فروش ویژه و خرید کولر آبی آبسال را برای کاربرها و مشتری‌های خود در نظر گرفته‌اند.

اقلیم کشور ما و اینکه شرایط تحمل فصل گرما بدون کولر امکان پذیر نیست، بهتر است که در طرح خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال خرید خود را انجام دهید تا این روزهای گرم را با خیال راحت سپری کنید. کولرهای آبی آبسال با گارانتی الکتروموتور به بازار فروش عرضه می‌شود که به راحتی می‌توانید از خدمات پشتیبانی این شرکت بهره‌مند شوید. 

برخی از ویژگی‌های کولر آبی آبسال 

همان‌طور که می‌دانید کولر آبی برای مناطق خشک بسیار مناسب‌تر است و از کولرهای گازی برای مناطق مرطوب استفاده می‌شود. از ویژگی‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد، مصرف کم انرژی کولر آبی نسبت به کولر گازی است و همین موضوع باعث می‌شود که فضای خشک را با رطوبت کافی، مرطوب کند. 

خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال یک راه حل اقتصادی است که نسبت به خرید کولر گازی بسیار باصرفه‌تر می‌باشد. یکی از علت‌هایی که باعث می‌شود کولر آبی آبسال را خریداری کنید، می‌تواند جایگزینی کولر آبی قدیمی باشد. کیفیت بالای کولر آبی آبسال دلیل بسیار موجه در تعویض کولر قدیمی است.

در خرید کولر آبی آبسال، حداکثر عملکرد با کمترین صدا، برای شما بهترین هوای خنک را ایجاد می‌کند. کولرهای آبی آبسال از طراحی بسیار باکیفیت و ایمنی بالایی برخوردار است. 

در بخش قبل اشاره کردیم که مصرف انرژی یکی از دلایل مهم در خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال است. کولر ابی آبسال با کاهش 60 درصد انرژی و دارا بودن برچسب انرژی A مورد استقبال مردم قرار گرفته است. نکته مهم در کولر آبی آبسال، اخذ گواهی مصرف پایین انرژی از سازمان بهره‌‌وری است. کولرهای آبی آبسال مدل‌ها و تنواع بسیاری دارند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید. 

انواع کولر آبی آبسال 

کولر آبی آبسال

کولرهایی که در این دسته قرار می‌گیرند، همان کولرهای آبی رایجی است که در منازل و محل کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

کولر آبی سلولزی آبسال

استفاده از پدهای سلولزی در کولر ابی آبسال باعث می‌شود که میزان جذب آب افزایش یابد و نتیجه راندمان و خنک سازی کولر افزایش پیدا کند. استفاده از این پدهای سلولزی جذب آب را تا 60 درصد افزایش می‌دهد. 

این محصول شاید در ابتدا قیمت بالاتری داشته باشد، اما در مدت زمان مصرف متوجه می‌شوید که مصرف بهینه انرژی داشته‌اید و در اصل هزینه به جایی را انجام داده‌اید. 

مینی کولر آبی آبسال

این نوع از کولر آبی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و کاربرد زیادی دارد. بسیاری از فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و اتاق های کوچک این نوع از کولر آبی آبسال را خریداری می‌کنند. با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

کولر آبی متحرک آبسال

این نوع از کولر در زمان خرید برای فضاهای کوچک در ادارات و اتاق‌های منازل مناسب است که اگر نیازی به جابه جایی هم باشد به راحتی بتوان این کار را انجام داد. استفاده از این محصول بسیار کاربردی و مناسب است. این کولر از مدل‌های متنوع آبسال دو حالت کولر و پنکه دارد که برای شما انتخاب مناسبی می‌باشد. 

فروش کولر آبی در قسطی کلاب 

قسطی کلاب در بخش لوازم خانگی خود کالا های متنوعی را به فروش می‌رساند که افراد با توجه به شرایط مالی خود می‌توانند خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی را هم انتخاب کنند و از خرید خود لذت ببرند. 

برای اطلاع از شرایط فروش با کارشناس های قسطی کلاب در ارتباط باشید. با خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی آبسال از قسطی کلاب، لذت یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب از طریق دو روش خرید از لیزینگ و خرید از بای چک امکان پذیر شده است. برای راهنمایی بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 65 اینچ

خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 65 اینچ
تلویزیون یکی از وسایل برقی مهم و اساسی در هر خانه و محیط کار است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سامسونگ 65 اینچ به بخش تلویزیون...

وسایل خانگی

وسایل خانگی
با توجه به شرایط زندگی این روزهای افراد برای زندگی کردن در خانه خود و داشتن یک زندگی راحت و با آرامش شما به یک سری وسایل خانگی و تجهیزات ضروری ...