خرید بخاری برقی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 10:57:02

بخاری‌های امروزی به طور معمول برقی می‌باشند و از امنیت بالایی برخوردار هستند. برای خرید اقساطی بخاری برقی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


خرید بخاری برقی قسطی

خرید قسطی بخاری برقی

بخاری‌های برقی، از جمله وسایل گرما بخش در منازل می‌باشند. با پیدایش سرما و نزدیک شدن به فصل‌هایی مثل پاییز و زمستان، نیازمند به یک وسیله در خانه هستیم که به ما گرما ببخشد. 

برای خرید این وسیله بسیار مهم، باید به نکاتی توجه کنیم. برای مثال، میزان پوشش دهی گرمایی، نوع وسیله گرمایش، مقدار صدای تولید شده توسط آن، داشتن تجهیزاتی مثل ترموستات و عواملی دیگر مانند طرح و رنگ، داشتن تایمر و چرخ، قابلیت تنظیم در چندین حرارت، داشتن ریموت و امکانات دیگر که بسیار کارایی دارد. با خرید نقدی یا اقساطی بخاری برقی یک منزل رویایی داشته باشید.

همچنین به قیمت این محصولات دقت کنیم و سعی نماییم تا کالاهای تولید داخل را خریداری نماییم و به اقتصاد کشورمان کمک کنیم. همچنین با توجه به برندهای موجود در بازار از از وسایلی که سابقه بهتری دارند، برخوردار شویم. 

در ادامه سعی داریم تا به معرفی چند محصول بی نظیر از بخاری‌های برقی بپردازیم. این مدل‌ها در قسطی‌کلاب موجود هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را خریداری نمایید و از مزایای خرید اقساطی بخاری برقی در این وبسایت فوق‌العاده بهره‌مند شوید. قابلیت خريد نقدي يا اقساطي بخاری برقی در قسطی کلاب فراهم شده است.

بخاری برقی طرح شومینه برقی جیسان JISUN مدل F3

این بخاری برقی از نظر زیبایی بی‌نظیر است. رنگ زیبایی نقره‌ای دارد و در ابعادی معادل با 16*36*28 میلی‌متر مکعب موجود است.  دو و نیم کیلوگرم وزن دارد که مناسب است و به راحتی می‌توانید آن را جابجا نمایید. قابلیت نصب بر روی دیوار، رومیزی و زمین را دارد و با توانی بین 750 تا 1500 وات کار می‌کند. 

همچنین محدوده برق مصرفی نیز در حدود 220 تا 240 ولت و 150 هرتز است. این هیتر برقی قادر است که مساحتی بین 10 تا 20 متر مربع را پوشش دهد. دارای ترموستات ایمنی است.

همچنین می‌تواند به عنوان خنک کننده نیز عمل کند. از سیستم امنیتی محافظت از گرمای بیش از اندازه، برخوردار است. علاوه بر این‌ها ظاهر زیبایی شبیه به شومینه دارد و زیبایی منزل شما را دوچندان می‌نماید. با خرید نقدی یا اقساطی بخاری برقی کیفیتی گرمابخش را حس کنید!

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800  

این بخاری برقی نیز ظاهری جمع و جور و سفید رنگ دارد. دارای ابعادی برابر با 595*260*540 است و وزنی شش و نیم کیلوگرمی دارد. قابلیت نصب بر روی زمین و رومیزی را نیز دارا است.

این وسیله از قابلیت تنظیم دما برخوردار است و حداکثر توان گرمایشی آن 2600 وات است. دارای تنظیمات حرارت است و به علاوه، ترموستات ایمنی دارد. ولتاژ مصرفی آن 220 ولت است که با ولتاژ مصرفی تجهیزات ایرانی سازگار است. با خرید اقساطی بخاری برقی لذت ببرید.

فن هیتر پارس خزر مدل SH2000M

این وسیله کوچک ابعادی در حدود 390*190*280 میلی‌متر مکعب دارد وزن آن 2.23 کیلوگرم است و قابلیت نصب بر روی میز و زمین را دارد. از دو پره برخوردار است، قابلیت تنظیم دما دارد. با خريد نقدی يا اقساطی بخاری برقی یک منزل دلپذیر و گرمابخش داشته باشید.

خرید نقدی یا اقساطی بخاری برقی

اگر مایلید تا يک بخاری برقی مناسب تهیه نمایید، از طریق قسطی کلاب اقدام فرمایید! این پلتفرم در تامین کالاهای مورد نیاز شما فعالیت می‌کند. در صورت نیاز به خرید اقساطی می‌توانید از یکی از 4 روش موجود در سایت، درخواست اعتبار اقساطی نمایید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. با خرید اقساطی بخاری برقی در روزهای سرد زمستانی، خانه‌ای گرم و رويايی خواهيد داشت!

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطي تلویزیون ایکس ویژن

فروش قسطي تلویزیون ایکس ویژن
برند ایکس ویژن جدیدترین تلویزیون‌های خود را روانه بازار کرده است. اگر شما تمایل به خرید قسطي تلویزیون ایکس ویژن دارید به بخش لوازم...

خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن با چک

خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن با چک
برند ایکس ویژن یکی از برترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن با چک به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...