خرید تلفن بی سیم پاناسونیک قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:26:32

امروزه تلفن جز مهم و اساسی هر خانه و محیط کاری است که استفاده‌های فراوانی از آن صورت می‌گیرد. برای خرید اقساطی تلفن بی سیم پاناسونیک به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید تلفن بی سیم پاناسونیک قسطی


تلفن بی‌سیم پاناسونیک

پاناسونیک در لغت به معنی خلق صدای بلند است. این برند در سال 1955 پا به عرصه وجود گذاشت. تلفن‌های پاناسونیک یکی از پر فروش‌ترین و با بهترین‌ترین تلفن‌ها در دنیا می‌باشند و در بین رقبا جایگاه اول را دارد. 

قابلیت‌ها و امکانات آنها روز به روز افزوده می‌شود و با استقبال بی‌نظیری برخوردار است. انواع تلفن‌های پاناسونیک در سه دسته سانترال، رومیزی و بی‌سیم طبقه‌بندی می‌شوند. برای خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم پاناسونیک به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

برخی از مدل‌ها دارای صفحه نمایش به صورت دو سطر یا یک سطر می‌باشند و قابلیت منشی تلفنی نیز در بعضی از مدل‌ها قرار داده شده است. از نظر اقتصادی این تلفن‌ها قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند.

پاناسونیک یکی از بهترین و قدرتمندترین و پر آوازه‌ترین شرکت‌ها می‌باشد که در زمینه تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی فعالیت می‌کند. بیشتر اين تلفن‌ها انعطاف پذیر و ماژولار می‌باشند و در مدل‌های متنوعی نیز تولید می‌شود. 

هیچ برندی نمی‌تواند جایگزین این تلفن‌ها شود. در سابق این تلفن‌ها را کشور ژاپن تولید می‌کرد، ولی امروزه بیشتر تلفن‌های این برند توسط کشور چین تولید می‌شود. با خرید اقساطی تلفن بی سیم پاناسونیک از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

کیفیت مدل‌های ژاپنی طوری بود که تا چند دهه از آنها استفاده می‌شد. تلفن‌های چينی اين كيفيت را ندارد، ولی در مجموع نسبت به مدل‌های داخل بازار از کیفیت مطلوبی برخوردار است. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از پرفروش‌ترین تلفن‌های پاناسونیک بپردازیم.

بررسی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

این مدل یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های روز دنیا و قابلیت‌های متعددی دارد و در عین حال قیمت آن نیز مقرون به صرفه می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلفن بی‌سیم بودن آن می‌باشد.

صفحه نمایش بی‌نظیری دارد و فونت داخل آن قابلیت خوانایی دارد. در این گوشی یک نور پس زمینه قرار گرفته که در هنگام تاریکی بتوانید به راحتی از کلیدها استفاده نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم پاناسونیک از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

از ویژگی‌های این مدل آن است که می‌توانید در حدود 30 دقیقه از تماس‌های تلفنی را به راحتی ضبط کنید. ضبط تماس‌ها با کیفیت مطلوبی انجام می‌شود. همچنین این تلفن دارای بلندگوی دیجیتالی است و کاربر می‌تواند حتی به صورت هندزفری ریز مکالمات خود را انجام دهد.

از فرکانس رادیو 1.9 گیگاهرتز استفاده می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های استثنایی و فوق‌العاده این تلفن، حذف صداهای مزاحم در محیط اطراف است که با کمک دکمه‌ای می‌توانید این قابلیت را انجام دهید. این تلفن قیمتی متوسط و مقرون به صرفه دارد.

دارای منشی تلفنی است و شمارش گر پیغام دارد. طراحی زیبای آن آن را در دو مدل نقره‌ای رنگ و مشکی رنگ میسر می‌سازد. امکان جفت کردن 6 گوشی بی‌سیم را در استفاده همزمان برای شما برقرار می‌سازد. با خرید اقساطی تلفن بی سیم پاناسونیک از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

دکمه‌ها به زیبایی در این مدل طراحی شده است و هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب می‌نماید. با دیدن این تلفن دوست دارید تا از دکمه‌های آن استفاده نمایید. این دکمه‌ها با ضربه ملایم عمل می‌نماید. 

پایه اصلی نیز خوش استایل می‌باشد و از شمارشگر پیغام‌های تلفنی بهره‌مند است. بسیار جمع و جور است و فضای کمی را اشغال می‌کند و البته نمی‌توانید آن را بر روی دیوار نصب نمایید. برای خرید نقدی یا اقساطی تلفن بی سیم پاناسونیک به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرایط خرید تلفن بی سیم پاناسونیک

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های خرید آنلاین در کشور است و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد. شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 شرکت بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است.

همچنین می توانید از قابلیت ریجکت برای تلفن‌های مزاحم بهره‌مند شویم و تماس‌های خروجی خود را محدود سازید. برای خرید اقساطی تلفن بی سیم پاناسونیک به قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی a11 سامسونگ

خرید گوشی a11 سامسونگ
ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی و قابلیت‌های بی‌نظیر به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند اکتیو سامسونگ به بخش...

خرید اقساطی گوشی s23 ultra

خرید اقساطی گوشی s23 ultra
جدیدترین گوشی سامسونگ با کیفیتی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی...