خرید گوشی Redmi Note 8 Pro

تاریخ انتشار:
1403/2/14 11:41:41

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi Note 8 Pro به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید گوشی Redmi Note 8 Pro

معرفی گوشی Redmi Note 8 Pro 

با خرید گوشی Redmi Note 8 Pro شما می‌توانید یکی از بهترین تلفن‌های همراه‌ میان‌رده در بازار را در اختیار داشته باشید که هم از نمایشگری بی‌عیب و نقصی برخوردار است و هم با داشتن دوربینی با وضوح ‌بالا، می‌توانید از عکاسی با آن لذت ببرید. 

گوشی Redmi Note 8 Pro در سال 2019 در پکن چین رونمایی شد، این گوشی بیشترین میزان محبوبیت را در میان مردم هند داشته است، به‌ طوری ‌که بعد از معرفی گوشی Redmi Note 8 Pro بیشترین میزان خرید نقدی را در این کشور به ثبت رسانده است. البته لازم به ذکر است که بدانید با همت گروه قسطی کلاب در کشور ایران شما می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi note 8 pro را انجام دهید. 

نمایشگر و دوربین گوشی  Redmi Note 8 Pro 

خرید گوشی Redmi Note 8 Pro در بین جوانان رونق بسیاری دارد، چرا که این گوشی دارای نمایشگر 6.5 اینچی با وضوح 1080 × 2340 پیکسل و تراکم PPI 395 است. موبایل Redmi Note 8 Pro از صفحه‌نمایش IPS LCD بهره گرفته است که به شما این اجازه را می‌دهد که تصاویر را باکیفیت بهتری مشاهده کنید. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi Note 8 Pro دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از شرایط عالی سایت بهره‌مند شوید.

ناگفته نماند که اکثر جوانان به خاطر صفحه‌ نمایش بزرگ این گوشی که جهت مشاهده محتوا و کار در رسانه‌های اجتماعی مناسب است، علاقه بسیار زیادی به آن پیدا کرده‌اند. با خرید گوشی Redmi Note 8 Pro که دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکلسی است، می‌توانید در محیط‌های روشن تصاویری بسیار مناسب و باکیفیت تهیه کنید.

بنابراین اگر دوست دارید از مناظر طبیعی عکس بگیرید یا به هر طریقی در بیرون از منزل عکس بگیرید، خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi Note 8 Pro از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد، البته این گوشی علاوه بر دوربین 64 مگاپیکسلی داری 3 دوربین دیگر در پشت‌گوشی است.

موبایل Redmi Note 8 Pro دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی جهت عکاسی موسوم به سلفی می‌باشد که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. برای بهره‌گیری از امکانات این گوشی خارق‌العاده کافی است به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بروید و با انتخاب یکی از گزینه‌های خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi Note 8 Pro به رویای خود دست پیدا کنید. 

باتری گوشی Redmi Note 8 Pro 

خرید گوشی Redmi Note 8 Pro شرایط استفاده از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر را در اختیار شما قرار می‌دهد، هر چند قابلیت جداسازی این باتری از تلفن همراه وجود ندارد، اما باید بدانید که باتری به ‌اندازه کافی مورد آزمایش قرار گرفت است و می‌توان به‌ راحتی در مورد آن قضاوت کرد. به شکلی که برداشت نهایی کارشناسان از باتری موبایل Redmi Note 8 Pro این است که با یک‌ بار شارژ کردن حداقل یک روز کامل باتری آن دوام داشته باشد. 

همچنین لازم به ذکر است که گوشی شیائومی برای شارژ کردن باتری از فناوری فست شارژ بهره می‌برد که در مدت‌زمان کوتاهی باتری کامل شارژ می‌شود. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi Note 8 Pro به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

مزیت خرید گوشی Redmi Note 8 Pro 

زمان خرید گوشی Redmi Note 8 Pro باید به این نکته توجه کنید که میزان حافظه ذخیره‌سازی مدنظر شما چقدر است، چرا که این گوشی در 4 مدل از نظر میزان حافظه ذخیره‌سازی به بازار ارائه می‌شود. ناگفته نماند که در بالاترین سطح، موبایل Redmi Note 8 Pro یک حافظه 256 گیگابایتی ذخیره‌سازی با رم 8 گیگابیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi Note 8 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سطح متوسط ذخیره‌سازی این گوشی نیز داری حافظه 128 گیگابایتی با رم 8 یا 6 گیگابیت می‌باشد و در پایین‌ترین سطح نیز حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی با رم 6 گیگابیت وجود دارد. همچنین گوشی Redmi Note 8 Pro از یک تراشه (دوازده نانومتری) به اسم Mediatek Helio G90T ساخته‌ شده است که عملکردی پایدار و قابل‌ قبول را برای افراد علاقه‌مند به بازی‌های اندرویدی به همراه می‌آورد. 

همچنین گوشی Redmi Note 8 Pro دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای (دو هسته‌ 2.05 گیگاهرتز Cortex-A76 و شش هسته‌ 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55) می‌باشد. علاوه بر این پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 در این تلفن همراه عملکردی روان و گرافیکی عالی را ارائه می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi Note 8 Pro از قسطی کلاب، یک خرید پرتخفیف را تجربه کنید.

خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi Note 8 Pro 

خرید گوشی Redmi Note 8 Pro به سبب قیمت پایین و امکانات بالای که دارد به همه افرادی که قصد خرید گوشی میان‌رده را دارند توصیه می‌شود. کیفیت صفحه‌نمایش، مشخصات دوربین اصلی و عمر باتری که در بالا ذکر شده و از همه مهم‌تر قیمت بسیار مناسبی که دارد، دلایل این پیشنهاد می‌باشد.

افرادی که قصد خرید گوشی Redmi Note 8 Pro را دارند، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب از میزان قیمت و موجود بودن آن در انبار اطلاع پیدا کنند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با فراهم کردن روش خرید نقدی و یا قسطی گوشی Redmi Note 8 Pro شرایط تهیه این گوشی را با هر میزان موجودی که شما دارید را فراهم کرده است. 

افرادی که از توانایی پرداخت و خرید نقدی برخوردارند با انتخاب گزینه خرید نقدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول موردنظر را دریافت خواهند کرد. همچنین سایر کسانی که نمی‌توانند خرید نقدی انجام دهند، می‌توانند با پرداخت پیش‌پرداخت از شرایط خرید قسطی گوشی Redmi Note 8 Pro استفاده کنند. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi Note 8 Pro از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور جدید

خرید اقساطی مانیتور جدید
داشتن یک مانیتور خوب و کاربردی برای شغل‌های مرتبط با کامپیوتر بسیار مهم و اساسی می‌باشد. برای خرید اقساطی مانیتور با شرایطی منحصر به..

هدفون پایونیر اقساطی

هدفون پایونیر اقساطی
در خرید لوازم خانگی برقی، صوتی و تصویری و به طور کلی کالاهای برقی، حساسیت ویژه ای نسبت به دیگر کالاهای مصرفی وجود دارد...