خرید قسطی گوشی nova 9 se

تاریخ انتشار:
1403/2/21 15:04:57

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی nova 9 se دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی nova 9 se


طراحی و نمایشگر موبایل nova 9 se

با خرید قسطی گوشی nova 9 se به طراحی فوق‌العاده نازک آن پی می‌برید. این گوشی به صفحه‌نمایش 6.78 اینچی مجهز شده است در حالی که ضخامت آن تنها 7.94 میلی‌متر است. وزن آن 191 گرم است و به راحتی در کیف دستی یا جیب قرار می‌گیرد.

خرید اقساطی گوشی nova 9 se امکان بهره مندی از صفحه نمایشی باکیفیت، با وضوح 2388×1080 پیکسل و طیف رنگی P3 را فراهم می‌کند. این نمایشگر دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتز است. علاوه بر این، صفحه نمایش توسط قاب‌های بسیار نازک احاطه شده است. قاب در قسمت بالا 1.1 میلی متر و در طرفین 1.05 میلی متر است. پشت گوشی نیز با شیشه سه بعدی ساخته شده است که جلوه‌ای براق و بافتی شفاف دارد. 

عملکرد و اتصال موبایل nova 9 se

گوشی هوآوی nova 9 se از پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 پشتیبانی می‌کند و بر روی سیستم عامل EMUI 12 اجرا می‌شود. این سیستم عامل یک تجربه کاربری روان، ایمن و قابل اعتماد را برای کار، مطالعه، بازی یا سرگرمی ارائه می‌دهد. همچنین دارای پردازنده گرافیکی Adreno 610، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. 

اسنپدراگون 680 همراه با آدرنو 610 برای یک گوشی مقرون به صرفه به اندازه کافی قدرتمند است. با خرید قسطی گوشی nova 9 se می‌توانید از منوهای یکپارچه‌ای که در زیر کنترل پنل در EMUI 12 قرار دارد، استفاده کنید. اگرچه این کالای دیجیتال از خدمات Google Play پشتیبانی نمی‌کند. اما برنامه‌ها را می‌توان از طریق گالری برنامه Huawei دانلود کرد.

با خرید اقساطی گوشی nova 9 se می‌توانید از عملکرد عالی و روان و قدرت زیاد آن برای اجرای اکثر بازی‌ها بدون مشکل و تاخیر لذت ببرید. از نظر اتصال، Huawei nova 9 SE  از WiFi، WiFi Direct، Bluetooth 5.0،NFC و GPS پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های دوربین

فروش قسطی موبایل Huawei nova 9 SE امکان ثبت فیلم و عکس را با سیستم دوربین چهارگانه هوش مصنوعی 108 مگاپیکسلی قدرتمند فراهم می‌کند. چه در حال عکاسی از مناظر، پرتره، معماری، عکس‌های شبانه یا نماهای نزدیک در دنیای میکروسکوپی باشید، این به شما امکان می‌دهد تصاویری با کیفیت بالا با جزئیات شفاف بگیرید. سیستم دوربین چهارگانه هوش مصنوعی 108 مگاپیکسلی از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک لنز بوکه 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو تشکیل شده است.

با خرید قسطی گوشی nova 9 se می‌توانید به یک الگوریتم فیوژن چند فریمی مجهز شوید که تضمین می‌کند هر عکسی با بالاترین کیفیت ممکن گرفته می‌شود. این به لطف محدوده دینامیکی گسترده‌تر که در سناریوهای نور زیاد و کم، تنظیم می‌شود، نویز را حذف می‌کند و کیفیت تصاویر را افزایش می‌دهد، است. 

عمر باتری و صدا

گوشی هوآوی nova 9 se با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و از شارژر 66 واتی سوپرشارژ هوآوی پشتیبانی می‌کند. به دلیل قابلیت شارژ ایمن و سریع، این گوشی گواهینامه TÜV Rheinland Safe Fast Charge را دریافت کرده است. از نظر صدا، Huawei nova 9 SE دارای اسپیکرهایی با صدای پایین است. صدا در یک اتاق کوچک به اندازه کافی بلند است، اما در حداکثر صدا مقداری ابهام وجود دارد. میکروفون‌ها نیز کیفیت صدای بسیار خوبی را هنگام مکالمه ارائه می‌دهند.

شرایط خرید اقساطی گوشی nova 9 se از سایت قسطی کلاب

فروشگاه آنلاین قسطی کلاب به عنوان یکی از پلتفرم‌های برتر در عرضه کالای دیجیتال امکان خرید اقساطی گوشی موبایل را برای مشتریان فراهم کرده است. شرایط فروش قسطی موبایل در سایت قسطی کلاب شامل پرداخت اقساط به صورت ماهانه یا خرید نقدی کالا است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی y9 هواوی

خرید قسطی گوشی y9 هواوی
برند هوآوی یکی از بهترین برندهای دنیا می‌باشد که گوشی‌های هوشمند استثنایی دارد. برای خرید اقساطی گوشی y9 هواوی به بخش کالای دیجیتال ....

خرید قسطی گوشی s23 ultra چکی

خرید قسطی گوشی s23 ultra چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s23 ultra با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...