خرید گوشی شیائومی Redmi A8

تاریخ انتشار:
1403/1/30 11:26:47

برند شیائومی یکی از تولیدکننده‌های مطرح در تولید گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی Redmi A8 به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید گوشی شیائومی Redmi A8

خرید گوشی شیائومی Redmi A8

گوشی شیائومی Redmi A8 با انتخاب ویژگی‌های به روز شده سیر جدیدی از تحول را ایجاد کرده است. قدرت فوق‌العاده باتری 5000 میلی‌آمپری آن به کاربر اجازه می‌دهد، بی‌وقفه به تماشای ویدیو بپردازد، بازی کند و با گوشی کار کند.

با پشتیبانی از شارژ سریع 18W می‌توانید در زمانی که عجله دارید، خیلی سریع گوشی را شارژ کنید. طرح Aura Wave Grip پشت گوشی پیشرفت دیگری است که در این گوشی تلفن همراه به چشم می‌آید. 

همچنین وجود گوریلاگلس ۵ از گوشی در برابر ضربه و آسیب محافظت می‌کند. قاب این گوشی همانند گوشی‌های دیگر این شرکت از پلاستیک ساخته شده است، اما این بدنه در برابر اثر انگشت، لک و چربی از مقاومت بالا برخودار بوده و ظاهر زیبایی دارد. با توجه به توضیحات بالا برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی Redmi A8 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صفحه نمایش گوشی Redmi A8

صفحه نمایش این گوشی کمترین حاشیه ممکن را دارد. صفحه نمایشگر 16.22 اینچی HD آن 720*1520 پیکسل و نسبت ابعاد آن 19:9 است. از قابلیت‌های ویژه صفحه نمایش این گوشی، کاهش نورهای آبی آسیب زا است که باعث کمتر خسته شدن چشم‌ها در زمان کار با گوشی می‌شود.

خرید گوشی شیائومی Redmi A8 به افرادی که ساعات زیادی با گوشی کار می‌کنند، توصیه می‌شود. قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی Redmi A8 را برای شما فراهم کرده است.

دوربین گوشی Redmi A8

‌ویژگی دیگری که در خرید گوشی برای کاربران مهم است، کیفیت دوربین گوشی می‌باشد. دوربین عقب Redmi A8 13 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 و 1.12 میکرون پیکسل و دوربین دوم آن 2 مگاپیکسل با اندازه دیافراگم f/2.4 و 1.75 میکرون پیکسل است. همچنین دوربین عقب این گوشی قابلیت فوکوس خودکار دارد.

تفاوت این گوشی با گوشی سری‌های قبلی در محل دوربین است که در طراحی این گوشی، دوربین را در وسط گوشی قرار داده اند. اگر قصد خرید گوشی شیائومی Redmi A8 را دارید، می‌توانید از سایت قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی را انجام دهید و از تخفیفات آن بهره‌مند شوید.

حافظه گوشی Redmi A8

این گوشی با رم 2 گیگابایت، 32 گیگابایت حافظه خارجی  و سیستم عامل آن آندروید 9.0 وارد بازار شده است. در کنار این رم داخلی قابلیت اضافه کردن کارت حافظه خارجی تا 512 گیگابایت وجود دارد. ابعاد این گوشی 156.48 x 75.41 * 9.40mm و وزن آن 188 گرم است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی Redmi A8 را دارید، به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر قابلیت‌های گوشی شیائومی Redmi A8

این گوشی همچنین از قابلیت‌های ارتباطی Wi-Fi 802.11 b/g/n ،GPS ،Bluetooth v4.20 ،USB Type-C ،Wi-Fi Direct ،3G و 4G پشتیبانی می‌کند. سنسورهای این گوشی شامل شتاب سنج، سنسور نور محیط، حسگر مجاورت و قطب نما و مغناطیس سنج است.

یکی از تفاوت‌های این گوشی با گوشی‌های نسل خود وجود درگاه USB-C است که مانند گوشی‌های دیگر از microUSB ندارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی Redmi A8 را انجام دهید.

سخت افزار گوشی شیائومی Redmi A8

این گوشی از نظر سخت افزاری خیلی قوی نمی‌باشد، شاید در بازی‌های سنگین یا جابجایی بین نرم‌افزارها دچار تاخیر شود. این امر با توجه به اینکه اولویت اول این گوشی اقتصادی بودن همراه با داشتن سایر امکانات است چیز عجیبی نیست.

گوشی شیائومی یکی از گوشی‌هایی است که در مقایسه با کیفیت و ظاهر زیبا ارزان قیمت است. خرید گوشی شیائومی Redmi A8 با توجه به قابلیت‌هایش برای استفاده روزانه کاربرهای معمولی که بیشتر کارهای عادی و روزمره با گوشی خود انجام می‌دهند، توصیه می‌شود. سایت قسطی کلاب خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی Redmi A8 را فراهم کرده است.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی Redmi A8  در قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و موفق‌ترین سایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که مشتریان فراوانی دارد. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می‌توانید کالای مدنظر خود را به صورت نقدی و اقساطی خریداری کنید.

خرید نقدی از قسطی کلاب به همراه تخفیفات ویژه‌ای است و خرید اقساطی از قسطی کلاب نیاز به تکمیل اعتبارسنجی سایت و ارائه چک یا سفته دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی شیائومی Redmi A8 از قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق را تجربه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي a12

خرید قسطی گوشي a12
اگر به دنبال خرید یک گوشی استثنایی و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشي a12 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی s12 ultra

خرید قسطی گوشی s12 ultra
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی s12 ultra دارید، پیشنهادویژه ما به شما خرید از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...