خرید اقساطي ماشین ظرفشویي مجیک

تاریخ انتشار:
1403/2/21 21:55:42

ماشین ظرفشویی مجیک با کیفیتی عالی و قیمتی استثنایی در بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطي ماشین ظرفشویي مجیک با ما همراه باشید.


خرید اقساطي ماشین ظرفشویي مجیک


برند مجیک

لوازم خانگی مجید یک سبد متنوع از انواع کالا را ارائه می‌دهد این شرکت، به تولید محصولاتی مثل یخچال فریزر، تلویزیون، جارو برقی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می‌پردازد. 

یکی از استراتژی‌های این شرکت ارائه نوآوری و کیفیت در محصولات تولیدی است و در نظر دارد تا به عنوان یکی از سه برند نمونه در لوازم خانگی ایران در سال 1400 بدرخشد. 

از جمله ماموریت های این برند، داشتن تنوع در محصولات، مشتری‌مداری و همکاری با دیگر تولید کنندگان دنیا است. همچنین، در نظر دارد تا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای برخوردار شود. با خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویي مجیک لبخند رضایت را به چهره آورید!

ماشین ظرفشویی

ماشین‌های ظرفشویی به عنوان یکی از ابزارهای آسان کننده کارهای روزانه، از اهمیت فراوانی برخوردار می‌باشند. به طور معمول این ماشین‌ها در دو نوع رومیزی و ایستاده یا توکار تولید می‌شوند و ظرفیت‌های گوناگونی بین 2 تا 16 نفر را دارا می‌باشند.

در خرید این دستگاه ها باید به موارد مهمی توجه کنید. برای مثال باید دستگاهی بخرید که فیلترینگ آب داشته باشد. دارای سبدهای متنوع و ظرفیت دلخواه شما باشد. 

همچنین، قابلیت ضد عفونی کردن ظروف را نیز داشته باشد. جنس مخزن داخلی نیز بسیار مهم است، مخازن استیل از مخازن پلاستیکی ماندگاری بیشتری دارند.

به علاوه باید به میزان مصرف انرژی ماشین نیز توجه نمود. از دیگر عوامل مهم خرید، داشتن خشک کن و دقت به میزان صدای تولید شده است. خدمات پس از فروش و گارانتی نیز، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار می‌باشند. 

تولیدکنندگان زیادی در بازار ایران به تولید ماشین ظرفشویی می‌پردازند. از این میان می‌توان به برندهایی مثل بوش، ال جی، سامسونگ، اسنوا، پاکشوما و مجیک اشاره کرد.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از مدل‌های پرفروش ماشین ظرفشویی برند مجیک، بپردازیم. قابلیت خرید اقساطي ماشین ظرفشویي مجیک در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشين ظرفشويي مجيک مدل  DWA-2702

این وسیله زیبا در رنگ زیبای سفید تولید شده است و توانایی شستشوی ظروف شما و مهمانان گرامیتان را خواهد داشت. ظرفیت 12 نفره این ماشین سبب می‌شود تا به راحتی، یک مهمانی فوق‌العاده را در خانه‌تان برگزار نمایید.

ارتفاع آن نیز برابر با 84.5 میلی متر است. همچنین، عرضی 59.6 میلی متری دارد و از عمقی برابر با 59.8 میلی متر برخوردار است. میزان مصرف آب در این وسیله در حدود 10 لیتر می‌باشد و مقدار صدای تولید شده توسط این دستگاه، در حدود 45 دسیبل است که خاطر شما را از بابت مزاحمت برای همسایگان آسوده می‌سازد. با خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویي مجیک بدون نگرانی کار کنید!

این ماشین ظرفشویی دارای نمایشگر و قفل ایمنی کودک است و با وجود داشتن کودکان دل‌بند در منزل قادرید تا به راحتی از این وسیله استفاده نمایید.

از ویژگی‌های خاص این دستگاه کیفیت بدنه آن می باشد که از جنس ورق فلزی ضد زنگ تولید شده است. این دستگاه دارای تایمر تاخیر شستشو است که می‌توانید تا 24 ساعت تاخیر، از آن استفاده نمایید.

همچنین، دو بازوی آبپاش فوق‌العاده دارد که سبب تمیزی بیشتر ظروف شما خواهد شد. با خرید اقساطي ماشین ظرفشویي مجیک ظروفتان می‌درخشد!

این دستگاه دارای دو قفسه بزرگ تقسیم بندی شده می‌باشد. در قسمت پایینتر می توانید ظروف بزرگتر خود را قرار دهید و در قسمت بالا، ظروف کوچکی مثل لیوان و استکان را بچینید. به علاوه، این دستگاه، قابلیت انتخاب دمای بیشتر آب را نیز دارا می‌باشد. با خرید اقساطي ماشین ظرفشویي مجیک تفاوت را احساس کنید!

ماشین ظرفشویی مجیک

در صورتی که مایل به تهیه این ماشین ظرفشویی هستید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدي یا اقساطي ماشین ظرفشویي مجیک از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مبلمان خانگی با چک

خرید اقساطی مبلمان خانگی با چک
اگر قصد خرید اقساطی مبلمان خانگی با چک به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...

خرید قسطی پلوپز دلمونتی

خرید قسطی پلوپز دلمونتی
پلوپز جز مهم‌ترین وسیله‌های آشپزخانه می‌باشد که به خصوص برای خانم‌های شاغل بسیار لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی پلوپز دلمونتی به ...